Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Kwi 25, 2024 7:07 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Pomysł na dodatkowe zasilenie dodatkowych okien płuczących.
PostWysłany: Nie Mar 31, 2013 12:28 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lip 27, 2012 6:44 pm
Posty: 279
Miejscowość: Wrocław okolice.
Pojazd: Jawa 50
Witam !

Jako iż w cylindrze jawki dorabiając dodatkowe okna płuczące, kanały doprowadzające mieszankę są małe. Wpadłem na pewien pomysł, chciałbym się dowiedzieć czy będzie lepiej czy gorzej. A więc tak dodatkowe kanały płuczące idą blisko okna/kanału ssącego i jakby je połączyć z oknem ssącym żeby z gaźnika mieszanka wpadała w dół do komory korbowej, a gdy tłok zamyka okno to w dodatkowe kanały płuczące.
To jest moja myśl, chciałbym dowiedzieć co myślicie na ten temat.

PS.
Proszę o nie linczowanie.

_________________
Silnik 223, nigdy więcej tego wynalazku taak


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Pomysł na dodatkowe zasilenie dodatkowych okien płuczących.
PostWysłany: Nie Mar 31, 2013 12:43 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 11, 2007 10:25 pm
Posty: 1651
Miejscowość: Katowice
Pojazd: '89 Romet ETZ (Chart =D)
'95 Yamaha TZR 125 Belgarda

'89 Toyota Supra (MA70)
'00 BMW E46 328CI
'88 Toyota Corolla GT-i (AE92)

Pan profesor od śrubek ;D
Rozumiem, że chcesz to zrobić bez membrany? Rozumiesz w ogóle zasadę działania silnika dwusuwowego? Jaka siła miała by przemieszczać mieszankę z gaźnika nad tłok? Magiczna? Nadprzyrodzona? Ludzie, chcecie brać się za usprawnianie czegoś, to miejcie chociaż pojęcie jak to działa...

_________________
2stroke 4ever!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Pomysł na dodatkowe zasilenie dodatkowych okien płuczących.
PostWysłany: Nie Mar 31, 2013 12:50 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 13, 2010 12:32 pm
Posty: 215
Miejscowość: Petra
Pojazd: Charcique 70 => 77 LC
Jak bez linczowania to polecam założyć membranę i wtedy dorobić kanały nowe. Co do twojego pomysłu to jak wyżej. I nie łączyć kilku kanałów w jedno okno, tylko dorobić nowe z własnym oknem (boost porty).


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Pomysł na dodatkowe zasilenie dodatkowych okien płuczących.
PostWysłany: Nie Mar 31, 2013 1:04 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lip 27, 2012 6:44 pm
Posty: 279
Miejscowość: Wrocław okolice.
Pojazd: Jawa 50
Nie mówię że te kanały będą zasilane tylko z okna ssącego, ale też jak normalne, ze skrzyni korbowej.

_________________
Silnik 223, nigdy więcej tego wynalazku taak


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Pomysł na dodatkowe zasilenie dodatkowych okien płuczących.
PostWysłany: Nie Mar 31, 2013 1:27 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Sie 25, 2011 12:32 pm
Posty: 377
Pojazd: Romet Chart 77/5/2/2M
MZ ETZ 250
Chyba chodzi mu o boyseny ale to rozwiązanie tylko przy membranie ma prawo działać ponieważ jak mieszanka była by sprężana w komorze korbowej większość cofnęła by się do gaźnika. Jakbyś założył membranę to dzięki ciśnieniu powracającego tłoka listki membrany nie pozwoliły by "uciec" mieszance i ciśnieniu do gaźnika tylko prawidłowo ładunek zostałby wtłoczona ponad tłok. :P

_________________
http://bikepics.com/members/herobrine/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Pomysł na dodatkowe zasilenie dodatkowych okien płuczących.
PostWysłany: Nie Mar 31, 2013 1:32 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lip 27, 2012 6:44 pm
Posty: 279
Miejscowość: Wrocław okolice.
Pojazd: Jawa 50
Czyli z membraną mogło by to działać ?

_________________
Silnik 223, nigdy więcej tego wynalazku taak


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Pomysł na dodatkowe zasilenie dodatkowych okien płuczących.
PostWysłany: Nie Mar 31, 2013 1:49 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Sie 25, 2011 12:32 pm
Posty: 377
Pojazd: Romet Chart 77/5/2/2M
MZ ETZ 250
Tutaj masz fotkę. Było to poruszane w jakimś przypiętym temacie w dziale tuning mechaniczny sprawdź w tematach o membranie i projektowaniu cyla.

Image

Tak, na takiej samej zasadzie to działa w przypadku bezpośredniego napełniania czy otworów w tłoku.

_________________
http://bikepics.com/members/herobrine/


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Kąt owk okien płuczących.

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Pavloor

18

7091

Pon Cze 09, 2008 2:25 pm

kamil_ziomek Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [223] Poszerzenie kanałów płuczących lub dodatkowe kanały

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Lukaaas

22

10741

Sob Mar 21, 2009 2:11 pm

peter fog Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. dorabianie kanałów płuczących w cylindrze

hultaj

3

4508

Czw Sie 20, 2009 2:45 pm

hultaj Zobacz ostatni post

Brak nowych postów zawór membranowy 4-5kanałów płuczących zamówienia

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

milenium5

28

9168

Śro Maj 14, 2008 5:58 pm

Ziuton Zobacz ostatni post

Brak nowych postów otwarcia okien...

Garry1

2

2388

Wto Paź 03, 2006 8:37 pm

Garry1 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.050s | 22 Queries | GZIP : Off ]