Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Kwi 19, 2024 4:24 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 8 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Jakie wyprzedzenie zapłonu ?
PostWysłany: Nie Lis 06, 2005 12:35 pm 
Offline

Rejestracja: Śro Lis 02, 2005 10:21 pm
Posty: 8
Miejscowość: Piekary śląskie
Zaczne od tego że jest to silnik jawki ODDłAWIONY i niewiem jakie ma być wyprzedzenie zapłonu bo czytałem już różne źrudła i były różne wymiary 1,2-1,5 1,8-2,0 a nawiet 2,8-3,1 podajcei czy zapłon mieżycie w osi tłoka czy w osi otworu pod świece i jakie macie wyprzedzenie w waszych maszynach. Bo wcześniej motorek palił od pierwszej kopy a teraz tylko pierdnie czasem jak go pcham bo przed demontarzem zapomniałem sprawdzić jakie było wyprzedzenie za pomoc z gory WIELKIE DZIEKI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lis 06, 2005 12:43 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 8:48 am
Posty: 739
Miejscowość: Piekary Śląskie
ja ustawiajac zapłon zrzucam głowicę i mam idelanie pokazane w którym momencie przeskakuje iskra - zapłon bateryjny a ustawienie wyprzedzenia zapłonu najlepiej ustawić doświadczalnie, bo jak wiadomo - kazdy silnik jest inny, stąd tyle różnych wartości które podałeś


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lis 06, 2005 1:28 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 12, 2005 12:44 pm
Posty: 735
Miejscowość: Chojnice
Pojazd: Ogar 200
Może po prostu platynki sa żle ustawione mi tez zle odpalal jak mialem platyny przestawione 20 kopów albo 5m pchania aż wreżcie wogule nie chodzil i ustawilem i git :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lis 06, 2005 2:38 pm 
Offline

Rejestracja: Śro Lis 02, 2005 10:21 pm
Posty: 8
Miejscowość: Piekary śląskie
Przerwe na przerywaczu wyregulowałem na świecy też, chodzi o to że motorek mi nie odpala najprawdopodobniej przez gażnik ale iskra jest ładna tylko żeby zrobić ten gażnik musze w miare dobrze wyregulować zapłon.
Mam jeszcze proźbe do marcinpc też jestem z piekar może podaj mi twoje gg to bym ci przedstawił dokładniej problem może byłbyś mi w stanie jakoś pomuc, byłbym bardzo wdzięczny bo o nowym gaźniku nie ma mowy. jedynie jutro chce kupić nowe dysze mam nadzieje że pomoże.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lis 06, 2005 3:56 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 04, 2005 2:55 pm
Posty: 1152
Miejscowość: Poznań
Pojazd: F20 Mpack
Ja Ci radzę nie ustawiać sciśle wg. dantch zapłonu bo tak robiłem i lipa. Mam ustawiony doświadczalnie i jeśli ma nową świecę pali ex (winika to z mojego problemu technicznego możesz se poczytać w temacie i cały czas ten nagar:P)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lis 06, 2005 6:04 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 29, 2005 6:03 pm
Posty: 481
Miejscowość: Warszawa
Pojazd: Mazda 626 2.0
stąd tyle odpowiedzi że orginalny silnik jawki miał 1,8-2,0 mm przed GMP a sprowadzony do Polski 3mm


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lis 07, 2005 8:56 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 04, 2005 2:55 pm
Posty: 1152
Miejscowość: Poznań
Pojazd: F20 Mpack
a głowica po ilu sciągnięciach jest do wymiany sorx ale nie chce nowego tematu zakładać


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lis 11, 2005 4:17 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 29, 2005 6:03 pm
Posty: 481
Miejscowość: Warszawa
Pojazd: Mazda 626 2.0
jeżeli nie schrzanisz gwintu i nie wyłamiesz zbyt dużo żeberek to jest ok


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 8 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Inne wyprzedzenie zapłonu w 010 niż w pozostałych Dezametach

zazikupl

11

3402

Czw Lis 17, 2011 10:43 pm

zazikupl Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Ustawienie zapłonu

mati590

1

2700

Nie Wrz 18, 2005 11:47 am

gwh Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Ustawienie zapłonu

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

pec12

16

7168

Wto Sie 29, 2006 4:24 pm

Flash Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Zdjęcie zapłonu

Gucio12

13

4352

Pią Maj 11, 2007 9:13 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Regulacja zapłonu

html

2

1909

Nie Cze 03, 2007 8:53 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 19 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.055s | 20 Queries | GZIP : Off ]