Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Mar 28, 2024 6:42 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 25, 2007 9:10 am 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Wrz 09, 2006 1:30 pm
Posty: 770
Miejscowość: Wałbrzych
Pojazd: łyżworolki
dyko napisał(a):
one są już do świateł <co?>


tak.

ładny schemat ojs ;)

_________________
moje PJ i BikePics.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 25, 2007 9:18 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 29, 2007 4:20 pm
Posty: 366
Miejscowość: Lublin
Pojazd: Rower, Ogar 200
Aha, a te 2 cewki do świateł, to mają inne napięcie od tej zapłonowej, jak tak, to jak rozpoznać która to zapłonowa, bo ja mam je odłączone?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 25, 2007 9:43 am 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Wrz 09, 2006 1:30 pm
Posty: 770
Miejscowość: Wałbrzych
Pojazd: łyżworolki
http://img154.imageshack.us/img154/9949/beztytuuat4.jpg

Jeśli nie było nic zmieniane w prądnicy to z pewnością ta jest w/n.

_________________
moje PJ i BikePics.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 25, 2007 9:50 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 29, 2007 4:20 pm
Posty: 366
Miejscowość: Lublin
Pojazd: Rower, Ogar 200
Ale ja te cewki zdjąłem, nie wiem po co :/ , nie ma jakiegoś innego sposobu na poznanie, która to?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 25, 2007 9:57 am 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Wrz 09, 2006 1:30 pm
Posty: 770
Miejscowość: Wałbrzych
Pojazd: łyżworolki
oj kolego to teraz masz problem :P Przyjrzyj im sie dobrze, z tego co pamiętam cewka w/n różni sie trochę zwojem.

_________________
moje PJ i BikePics.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 25, 2007 10:11 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 29, 2007 4:20 pm
Posty: 366
Miejscowość: Lublin
Pojazd: Rower, Ogar 200
A może podłącze je wszystkie po kolei i zobacze, która da największą iskrę :P ? ? ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 25, 2007 5:57 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 28, 2007 1:53 pm
Posty: 215
Miejscowość: Śląsk
DJabeł napisał(a):
ładny schemat ojs

Dzięki made in paint :P
dyko napisał(a):
jak rozpoznać która to zapłonowa, bo ja mam je odłączone?

Zapłonowa rożni się grubością :) jest grubsza od świetlnych, a pozatym świetlne są zawsze lutowane razem :) a z zapłonowej powinien Ci iśc czarny kabel zakończony taką niby podkładką ;)
DJabeł napisał(a):
Jeśli nie było nic zmieniane w prądnicy to z pewnością ta jest w/n.

Jakiej W/N ?? jak już to zapłonowej :) W/N jest pod bakiem ;)
Pozdro ;]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 25, 2007 7:39 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 29, 2007 4:20 pm
Posty: 366
Miejscowość: Lublin
Pojazd: Rower, Ogar 200
Dzięki za ten schemat, mam iskrę :), ale i tak nie mogę odpalić, bo zapłon mam niewyregulowany, a to dla mnie jakieś za dokładne :(. Wtykam najpierw szczelinomierz 0,4mm między styki, z ciska go i jak dokręcam tą śrubę, to szczelinomierz wypada (styki się bardziej rozwierają, i wychodzi gdzieś 0,6mm). Poza tym jak ustawie tłok 1,8 mm przed gmp i potem kręcę tym iskrownikiem, to magnes mi się rusza, a za nim tłok i wielkie g... z prawidłowo wyregulowanego zapłonu :(.

[ Dodano: 25 Sierpień 2007, 21:48 ]
A poza tym, to nadal nie wiem, do czego służy kondensator :P, z akumulatorem miałem strasznie silną iskrę, a kondensatora nie zakładałem :P.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 25, 2007 9:00 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 28, 2007 1:53 pm
Posty: 215
Miejscowość: Śląsk
korneliuszo napisał(a):
w chwili rozwarcia styków pojawiają się oscylacje napięcia po stronie pierwotnej, lecz że świeca jest obciążeniem obserwujemy to jako pik i płaską linię (pik powoduje jonizację gazu między elektrodami i przez to iskra trwa do czasu skończenia płaskiej powierzchni).
Po tym okresie powstają oscylacje, które zanikają (rezystancja cewki) i z nich nie czerpiemy niczego.

Kondensatory są też przeciwzakłóceniowe, lecz włączane pomiędzy zasilanie a masę (blisko elementu generującego zakłócenia)

Wpisz w opcje SZUKAJ frazę: "kondensator służy do" i będziesz miał mase wyników :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 25, 2007 11:09 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Wrz 09, 2006 1:30 pm
Posty: 770
Miejscowość: Wałbrzych
Pojazd: łyżworolki
ojs napisał(a):
Jakiej W/N ?? jak już to zapłonowej :) W/N jest pod bakiem ;)

hehe! mykło mi sie :P

_________________
moje PJ i BikePics.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sie 26, 2007 7:56 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 29, 2007 4:20 pm
Posty: 366
Miejscowość: Lublin
Pojazd: Rower, Ogar 200
Ok, tak się tylko pytam :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 31, 2007 1:53 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 7:10 pm
Posty: 620
Miejscowość: Słupsk
z akumulatorem miałem strasznie silną iskrę, a kondensatora nie zakładałem :P .

miałeś bardzo mocną iskrę a moto nie chce palić?lepiej chyba założyć tego konda

_________________
brum x100/s=mÃłj tłumik


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Schemat

doger

8

3240

Czw Maj 25, 2006 8:07 pm

Artizzz Zobacz ostatni post

Brak nowych postów schemat wsk 125

rafal2shae

1

3798

Nie Cze 17, 2007 10:10 pm

adaś Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. schemat

Przemo

1

1644

Sob Lip 28, 2007 10:12 pm

Robcio Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Schemat

P@welp

2

1729

Pią Sie 31, 2007 6:11 pm

apollan Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Schemat WSK 125

MASA

1

2273

Czw Lip 31, 2008 5:52 am

marcintroc01 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.051s | 23 Queries | GZIP : Off ]