Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Kwi 19, 2024 2:32 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: 2 problemy
PostWysłany: Czw Paź 11, 2007 2:55 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Wrz 16, 2007 5:31 pm
Posty: 23
Miejscowość: częstochowa
Witam zwracam ie do was o pomoc ponieważ jest problem ze sprzęgłem i obrotami.

Ze sprzęgłem jest problem bo cały czas sie przestawia na tej śrubce na mniej więcej środku silnika musze ją praktycznie codziennie przestawiać.

a z obrotami jest tak że jeździłem sobie tak już z półtorej godziny i zaczeły mi rosnąć obroty na luzie (bez gazu) stało mi się to już 2 raz ;/ ale ostatnim razem jakoś samo mu przeszlo
jak wiecie czego to wina to bardzo proszę o pomoc.

Dzięki za wszystkie odpowiedzi POZDRAWIAM.


Ostatnio edytowany przez Ogareq, Czw Paź 11, 2007 4:37 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Paź 11, 2007 3:00 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Cze 21, 2007 8:36 am
Posty: 1616
Miejscowość: Ostrołęka
Pojazd: Audi A4 B5 1.6 '95

Poprzednie pojazdy:
Romet Ogar 200 '89
Romet Ogar 200 '83
Romet Ogar 200 '86
Romet Ogar 205 '82
Romet Komar 2350 '72
MZ TS 150 '82
WSK B3 125 '80
WSK B3 125 '81
Malaguti F-10 '92
Co do sprzęgła to musisz skontrować tę śrubę z nakrętką.

_________________
Było, minęło.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Paź 11, 2007 3:05 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lip 24, 2007 8:08 pm
Posty: 1070
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Simson S51 Power
Może masz zrechany gwint na taj śrubce, gdzie regulujesz sprzęgło? Najlepiej sprawdź.

A z tymi obrptami to może być tak, że ci się srubka sama przekręca, ja też tak miałem tą srubką od obrotów i dałem sobie podkładke amortyzującom :P

_________________
.:$im$on:.

MANCHESTERUNITED

www.polskajazda.pl/Simson/S,51/12685


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Paź 11, 2007 3:09 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Wrz 16, 2007 5:31 pm
Posty: 23
Miejscowość: częstochowa
Nie gwint jest oki tylko problem tkwi w tym że sie ona odkręca i nie mam pojęcia czym by ją tu blocknąć ;/

a co do obrotów to niemożliwa jest ta śrubka ponieważ kręci się nią bardzo ciężko ;]


Ostatnio edytowany przez Ogareq, Czw Paź 11, 2007 4:36 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Paź 11, 2007 3:11 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lip 24, 2007 8:08 pm
Posty: 1070
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Simson S51 Power
Ogareq napisał(a):
Nie gwint jest oki tylko problem tkwi w tym że sie ona odkręca i niemam pojęcia czym by ją tu blocknąć
to tam sobie daj tą srubke amortyzującom jak się będzie dało :P

_________________
.:$im$on:.

MANCHESTERUNITED

www.polskajazda.pl/Simson/S,51/12685


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Paź 11, 2007 4:01 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Sie 03, 2006 11:35 am
Posty: 161
Miejscowość: Wieluń
Przy śrubce od sprzegła powinieneś mieć nakrętke kontrującą. Bo w tej bocznej pokrywie tez masz gwint to zakontruj nakrętką i po problemie.

Co do obrotów to moim zdanie łapie gdzieś lewe powietrze i sam wkręca się na wyższe obroty. Posprawdzaj uszczelki miedzy króćcem, a gaźnikiem i cylindrem i króćcem, a także zabezpiecz ta gume od filtra powietrza jakmis drutem bo tam tez moze się dostawac lewe powietrze. Najlepiej by było jakbyś wymienił te uszczelki ;]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Paź 11, 2007 4:30 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lut 13, 2007 5:41 pm
Posty: 418
Miejscowość: Daniec, opolskie
Ogareq napisał(a):
poniewarz

pawlak0908 napisał(a):
amortyzującom

Ogareq napisał(a):
poniewarz

Ogareq napisał(a):
niemam



Modzi, czy to was nie razi?


Gdybym był modem to by był większy porządek na tym forum...

PS, co do problemu. to z tymi wolnymi obrotami, może masz jakaś uszczelke podniętą, i po mocnym nagrzaniu zaczyna łapać lewe powietrze, i obroty rosną...

Co do sprzęgła to nie wiem, ja zawsze miałem problemy ze sprzęgłem w ogarku...

_________________
Simson is my life!

Simson SR50->Ogar 200->Choperek made by ja->Simson SR50->Suzuki Dr50-> Jincheng Knight 110cm, OGAR 200 i Simson S90 [*]->Simson SR90 Aktualnie Simson SR70!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Paź 11, 2007 4:35 pm 
bezelek napisał(a):
Gdybym był modem to by był większy porządek na tym forum...


Ale nim nie jesteś... więc?


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Paź 11, 2007 4:54 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 10, 2007 4:19 pm
Posty: 114
Miejscowość: Żory
Cytuj:
a z obrotami jest tak że jeździłem sobie tak już z półtorej godziny i zaczeły mi rosnąć obroty na luzie (bez gazu) stało mi się to już 2 raz ;/


zaklej silikonem tą śrubkę od regulacji... powinno być git, przynajmniej ja tak zrobiłem xD



Dawideq napisał(a):
Ale nim nie jesteś... więc?


...siedź cicho xDDD nie no ;D ale dodanie do regulaminu punktu 'Pisz poprawnie ortograficznie i językowo' to wdg mnie dobry pomysł :) ale okej, siedze cicho ^^

_________________
Już nigdy nie wyjadę 13-tego na motorku z slickami bez kasku xDD


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Paź 11, 2007 5:29 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lut 13, 2007 5:41 pm
Posty: 418
Miejscowość: Daniec, opolskie
Dawideq, wiec mówie to wam, abyście poprawili (widze że już to uczyniłeś)....


CO do dodania do regulaminu, jestem za, bo aż się źle robi jak się czyta takie cos....

_________________
Simson is my life!

Simson SR50->Ogar 200->Choperek made by ja->Simson SR50->Suzuki Dr50-> Jincheng Knight 110cm, OGAR 200 i Simson S90 [*]->Simson SR90 Aktualnie Simson SR70!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Paź 11, 2007 5:38 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Poprawna Polszczyzna wskazana jest na każdym forum.....
Ogareq napisał(a):
a z obrotami

A z obrotami proponuję wyregulować gaźnik, gdyż najprawdopodobniej dzieje się tak przez niego.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Paź 11, 2007 5:50 pm 
bezelek i 17jack17 napiszcie do admina stosowną wiadomość zamiast zaśmiecać temat ;) .


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Paź 11, 2007 7:08 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 9:54 am
Posty: 172
Miejscowość: Lubliniec
do sprzęgła to musisz mieć kontrę bo tam są obroty i drgania i zawsze bez niej będzie sie odkręcać, a co do obrotów to łapie lewe powietrze jak jest za bardzo rozgrzany, dokręć śrubki i sprawdź uszczelki.

Zwróć uwagę na "Polskie znaki" /Jacek-J129

_________________
Moje maszynki http://polskajazda.pl/Profil,Romet,Ogar ... ,205/20832


Ostatnio edytowany przez K@ziu, Pią Paź 12, 2007 3:34 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Paź 12, 2007 3:43 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Wrz 16, 2007 5:31 pm
Posty: 23
Miejscowość: częstochowa
Dzięki za wszystkie odpowiedzi coś się postaram zrobić dziś odpaliłem było to samo tylko troche niższe obrty niż wczoraj ale itak gdzieś musi łapać powietrze wszystko dokręcone jest na full niewiem czemu się tak dzieje.

A co do ortografii to staram się nierobić błędów ale jeżeli niektóży są na to uczuleni to przepraszam.

Jeszcze raz dzięks za pomoc jak ktoś ma jeszcze jakąś sugestie do obrotów to piszcie ;]


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Dwa problemy

stelma_zdw

4

3688

Pon Gru 12, 2005 6:55 pm

DJlaSKA16 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [ MZ ETZ 125/150/250/251] MZ ETZ 250 - 2 problemy ;D

serwer5

8

5066

Czw Lut 07, 2008 11:46 pm

-awel- Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Problemy.

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

MateuszSTW

18

5860

Pon Kwi 14, 2008 8:56 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. [019] Problemy

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

arrrtur

19

6308

Pon Kwi 13, 2009 11:05 am

arrrtur Zobacz ostatni post

Brak nowych postów 2 problemy s38

nerka

2

1874

Sob Lut 05, 2011 1:22 pm

nerka Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 13 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.049s | 20 Queries | GZIP : Off ]