Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Nie Kwi 28, 2024 3:13 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 30 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Wrz 30, 2007 8:34 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Kwi 28, 2007 7:57 pm
Posty: 1390
Miejscowość: Sterkowiec / Tarnów
Pojazd: Ogar 2OO

Golf IV !
Konrad napisał(a):
lepsze rozwiazania
...
Konrad napisał(a):
hamulce


nie wiem czy hamulec tylni na linkę jest lepszy ...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Wrz 30, 2007 8:39 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lis 05, 2005 12:41 pm
Posty: 1212
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: OGAR 200
FZR 600
Volvo V70XC
Cytuj:
nie wiem czy hamulec tylni na linkę jest lepszy ...
heheh linka jest dość (jestem w stanie jej zaufać) gruba a mi raczej chodziło o wieksze bębny :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Wrz 30, 2007 8:41 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Kwi 28, 2007 7:57 pm
Posty: 1390
Miejscowość: Sterkowiec / Tarnów
Pojazd: Ogar 2OO

Golf IV !
Konrad, małe bębny też dobrze się sprawują ;]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Wrz 30, 2007 8:59 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sty 16, 2006 9:30 am
Posty: 317
Miejscowość: Mogielnica
Pojazd: Stadko zabytków :)
=XrzysieK= napisał(a):
Konrad, małe bębny też dobrze się sprawują ;]

ale słabiej hamują :P :P

_________________
"To jest Magnum 44, najpotężniejsza broń krótka na świecie. Może elegancko odstrzelić ci głowę ..."


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Wrz 30, 2007 9:00 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Cze 21, 2007 8:37 am
Posty: 117
Miejscowość: Tarnowskie Góry
no dokładnie tajk jak Konrad mowi ale ogi tez swoje wyciognie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Wrz 30, 2007 9:45 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 09, 2007 2:36 pm
Posty: 499
Miejscowość: lubliniec
Pojazd: Ogar 200 85' x2
1angel napisał(a):
ale słabiej hamują

no cos ty mój ogg hamuje z kazdej predkosci po piskach :D

_________________
Mały remont:
-Wał new czech republic
-łożyska czech/ Koyo C3
-cylek czech
-kartery+skrzynia (przebieg 500km od 89r)
-zawiecha charciny + amory MZ
http://bikepics.com/members/piotrek121991/" target="_blank"


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Wrz 30, 2007 9:50 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 21, 2007 8:09 pm
Posty: 296
Miejscowość: Piła
Ogar jest szybszy od jawki ponieważ jest LŻEJSZY a jawka jest cięzka 10


nie LETSZY tylko LŻEJSZY

_________________
Simson S51 ENDURO
http://polskajazda.pl/Motocykle/Simson/S51,Enduro/35265


Ostatnio edytowany przez alfa89, Nie Wrz 30, 2007 10:04 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Wrz 30, 2007 10:03 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sty 16, 2006 9:30 am
Posty: 317
Miejscowość: Mogielnica
Pojazd: Stadko zabytków :)
piotrek121991 ale ty chyba nie rozumiesz/nie wiesz co to jest dobre hamowanie bo tak się składa że hamować "po piskach" to nie o to tu chodzi , ale o to żeby motocykl miał krótszą drogę hamowania (czym większa średnica bębna tym szybciej się zatrzymasz , powierzchnia tarcia okładzin jest większa) to tak w skrócie ;P
a i tak dla jasności hamowanie "po piskach" wcale nie jest lepsze od zwykłego powiedziałbym nawet że dłużej będziesz hamował z piskiem a krócej bez , a dlaczego ?? a dlatego że opona traci przyczepność i jest w poślizgu

_________________
"To jest Magnum 44, najpotężniejsza broń krótka na świecie. Może elegancko odstrzelić ci głowę ..."


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Paź 01, 2007 6:54 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 14, 2006 8:05 pm
Posty: 231
Miejscowość: Pelplin
Po pierwsze: Zależy od stanu silnika obu motorowerów.
Po drugie: Kiedyś niedławione jawki, na pewno były mocniejsze i szybsze od ogarów, teraz oddławiony ogar ma podobną moc do jawki (w końcu ten sam silnik).


Ścigałem sie raz z kumplem na jawce i zwyciężyłem ;D

_________________
'Zawsze pozostaniesz w moich myślach.. ^^'


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Paź 01, 2007 7:34 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 09, 2007 2:36 pm
Posty: 499
Miejscowość: lubliniec
Pojazd: Ogar 200 85' x2
1angel napisał(a):
piotrek121991 ale ty chyba nie rozumiesz/nie wiesz co to jest dobre hamowanie bo tak się składa że hamować "po piskach" to nie o to tu chodzi , ale o to żeby motocykl miał krótszą drogę hamowania (czym większa średnica bębna tym szybciej się zatrzymasz , powierzchnia tarcia okładzin jest większa) to tak w skrócie
a i tak dla jasności hamowanie "po piskach" wcale nie jest lepsze od zwykłego powiedziałbym nawet że dłużej będziesz hamował z piskiem a krócej bez , a dlaczego a dlatego że opona traci przyczepność i jest w poślizgu


wiem o co chodzi ;] ale róznica tego bebna nie jest tak duża wiec droga hamowania bedzie minimalnie dłuzsza

_________________
Mały remont:
-Wał new czech republic
-łożyska czech/ Koyo C3
-cylek czech
-kartery+skrzynia (przebieg 500km od 89r)
-zawiecha charciny + amory MZ
http://bikepics.com/members/piotrek121991/" target="_blank"


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Paź 03, 2007 5:22 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lip 25, 2006 9:25 am
Posty: 395
Miejscowość: Pelplin
LuGus napisał(a):
Ścigałem sie raz z kumplem na jawce i zwyciężyłem ;D


Tak , ale ta jawka to była z ze złomu chyba wyciagnieta . Jak szorowała tłumikem o asfalt <brawo>

_________________
[center]Moj Ogar - Kliknij[/center]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Paź 04, 2007 4:36 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Maj 30, 2007 3:14 pm
Posty: 196
Miejscowość: Zamość
zależy w jakim stanie technicznym jest ogar i jawka . Moim zdaniem jawka jest szybsza . Nie będę powtarzał stwierdzeń kolegów . :)

_________________
http://bikepics.com/members/vego06/ - Komar
http://bikepics.com/members/vego514/89chart210/
- chart 210 electronic


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Paź 20, 2007 5:38 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Wrz 03, 2006 7:15 pm
Posty: 32
Miejscowość: białystok
a ja napisze krótko ogar i jawka wyciągną tyle samo i jawka niejest wcale szybsza zalezy od silnika jeden bedzie po remoncie i wyciągnie tam zauszmy 80/ a nie po remoncie ma juz słabsza kopmpresje i takie tam duperele i wyciągnie tylko 60-65 ja powiem szczerze dla mnie jawka i ogar to to samo mój brat ma jawke ja mam ogara i bardzo dobrze chodza i wcale niejest szybsza jawka od ogara


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Paź 20, 2007 11:28 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Cze 21, 2007 8:37 am
Posty: 117
Miejscowość: Tarnowskie Góry
Wkoncu ten sM SILNIK ALE KOGO BY SIE NIESPYTAC TO MOWI ZE JAWA S ZYBSZA


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Paź 22, 2007 8:32 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
zalezy jawka i jaki ogar... jak trafilismy na silnik z oryginalnym czeskim cylindrem to mozemy poszalec, bo jak wiemy czeski ma wieksze kanaly ;]

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 30 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Silnik jawa 50 do romet ogar 205

fenders

0

1564

Wto Kwi 01, 2008 4:18 pm

fenders Zobacz ostatni post

Brak nowych postów amory i koła jawa 350 vs OGAR 200

Konrad

5

2380

Pon Kwi 14, 2008 6:52 pm

Konrad Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Środek tłumika jawa/ ogar/ 50-t-1

WorseBoy

3

2176

Nie Lut 12, 2012 3:57 pm

Lukaaas Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tłumik Wydech Jawka Jawa 50 Ogar 200

magdamichal

4

2811

Czw Wrz 22, 2011 3:24 pm

Wojtek666 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów jawa 50 mustang vs jawa 50 mustang sport

wolny1994

2

2299

Nie Wrz 30, 2007 7:06 pm

mandos Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 13 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.056s | 22 Queries | GZIP : Off ]