Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Kwi 29, 2024 6:33 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 32 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Akumulator 12v
PostWysłany: Czw Paź 27, 2005 12:39 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
MAm akumulator 12v i chcę go zamontować do kierunków. czy da się zrobić jego ładowanie? czy wogóle cewka 6V załaduje jakoś 12V akumulator? ??? :> <help>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Paź 27, 2005 3:44 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Sie 22, 2005 12:24 pm
Posty: 109
Miejscowość: Krosno
Najlepiej przewinąć cewki na 12 V, bo z oryginalnymi się nie da.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Paź 27, 2005 7:43 pm 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Sob Sie 06, 2005 10:40 am
Posty: 1064
Miejscowość: Sztabin
koniecznie trzeba przewijać cewki żeby bylo ladowanie, bo inaczej to nie ma szans

_________________
YEAH HELLS BELLS!!! :'D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Paź 28, 2005 6:53 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 04, 2005 2:55 pm
Posty: 1152
Miejscowość: Poznań
Pojazd: F20 Mpack
albo dwie połączyć w ten sposób, aby dawały 12 (nie pamiętam czy to się nazywa szeregowe czy równoległe) ale w tedy zapłon z iskrownika tylko światła i kierasy na tym no i klakson


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Paź 28, 2005 9:00 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Paź 16, 2005 12:32 pm
Posty: 12
Miejscowość: Solarnia
cewki są oryginalnie łączone szeregowo


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Paź 28, 2005 9:38 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 8:48 am
Posty: 739
Miejscowość: Piekary Śląskie
jak sie podłączy dwie cewki zaplonowe szeregowo to powinny wytworzyć 12 V, ale co bedzie z natężeniem pradu ? no i oczywiście od amperażu bedzie zalezała moc, jak ktoś to sprawdzi to niech napisze bo ja nie bede odlutowywał moich cewek na takie eksperymenty :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Paź 29, 2005 8:46 am 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Sob Sie 06, 2005 10:40 am
Posty: 1064
Miejscowość: Sztabin
owszem, wytworza 12v,w moim nawet mialm 18v, ale to nie bedzie nic dawalo, te cewki sie nie wyrobia, nie beda dawaly odpowiedniego pradu... Mowie Ci pogadaj dobrze z jakims elektronikiem to ci przewinie fabryczne cewki, mi to zrobil za 30zl za 3 cewki...

_________________
YEAH HELLS BELLS!!! :'D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Paź 29, 2005 11:01 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Cze 17, 2005 1:11 pm
Posty: 144
Miejscowość: Szczecin
A ja sobie przewinełem cewki sam i kosztowało mnie to ok 5 zł za drut :P


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Paź 29, 2005 7:31 pm 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Sob Sie 06, 2005 10:40 am
Posty: 1064
Miejscowość: Sztabin
Mi sie nie chcialo przewijac :P Wolalem zaplacic gosciowi za robote, przy okazji w ramach zaplaty pomogl mi to wszystko zamontowac, poprowadzic kabelki itp, czyli z nim zrobilem cala elektryke... Zreszta i tak mialem kupywac nowe cewki, wiec na jedno mi wyszlo :]

_________________
YEAH HELLS BELLS!!! :'D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Paź 30, 2005 1:07 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 09, 2005 9:57 pm
Posty: 601
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: Honda cb 500
bo ja połaczysz 2 zapłonowe to bedzie 12v ale dalej beda adwać 15w musisz zrobić 2 30w czyli prewinac cewke grubszym drutem i połaczyc wtedy 2 ale takie same bo inaczej dalej beda dawac 15w a jak połaczysz 2 30w to bedziesz miał 12v i 30w a zapłon z iskorwnika ale można pokombinowac z jeszcze jedna cewka ale ona musiałby by mieć 6v a nie 8v jak zapłonoa ale jeszcze roszke mniej


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Gru 30, 2005 6:56 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
A jakiego drutu i ile zwojów użyć żeby nawinąć cewke na 12V?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Gru 30, 2005 7:29 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Cze 17, 2005 1:11 pm
Posty: 144
Miejscowość: Szczecin
Drut DNE wystarczy w pojedyńczej izolacji. Cewki świetlne przewijasz drutem 0.95 i 120 zwoi, zapłonową 0.7 i 200 zwoi <lol>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Gru 30, 2005 7:51 pm 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Sob Sie 06, 2005 10:40 am
Posty: 1064
Miejscowość: Sztabin
a propo, majkel, te 200 zwoi wejdzie? I sluchaj, przewinal bys mi cewki tak do granic mozliwosci, bo teraz mam przewiniete 12v i tak srednio sie spisuja a jeszcze mam miejsce na zwoje...

_________________
YEAH HELLS BELLS!!! :'D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Gru 30, 2005 8:30 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Cze 17, 2005 1:11 pm
Posty: 144
Miejscowość: Szczecin
200 zwoi drutu 0,7 wejdzie ale jest nawinięte po brzegi... :P Jak ja swoje cewki przewijałem mało pie**olca nie dostałem <lol> ale teraz już mi to lepiej idzie więc jak chcesz tracić kase na wysyłkę w dwie strony to niema problemu :)

P.S. - Tylko jak coś to wyśli mi też drut bo ja niemam już możliwości załatwienia... :/


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Gru 31, 2005 11:20 am 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Sob Sie 06, 2005 10:40 am
Posty: 1064
Miejscowość: Sztabin
u mnie drut to nie problem.... A ty masz w swoim ladowanie na 12V czy 6V? Bo u mnie jak tak sobie pojezdze na swiatlach po nocy to akumulator pada szybko, bo jeszcze mam zaplon bateryjny i kierunki.... A ile chcesz za te cewki za przewiniecie i ile drutu i jakiego pan potrzebujesz? :)

_________________
YEAH HELLS BELLS!!! :'D


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 32 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów AKUMULATOR

Aren

10

5239

Wto Paź 04, 2005 6:04 am

DaN Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Akumulator

pablo990

5

2842

Pią Sie 11, 2006 9:21 am

pablo990 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów akumulator 6V czy 12V?

[ Idź do stronyIdź do strony: 1 ... 4, 5, 6 ]

arti_x

81

20176

Nie Sty 14, 2007 5:56 pm

Rajdowiec Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Akumulator

arti_x

13

4772

Pią Wrz 22, 2006 7:01 pm

mati590 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Akumulator ile wat ??

Mattxp

9

6673

Wto Lut 13, 2007 8:39 am

SzyMZek Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 32 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.064s | 21 Queries | GZIP : Off ]