Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Kwi 27, 2024 4:25 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 24 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [ Simson] Brak mocy na czwartym biegu.
PostWysłany: Sob Kwi 26, 2008 11:08 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 17, 2007 6:45 pm
Posty: 267
Miejscowość: Grabówka
Pojazd: CharT 125 4t (cg 125)
Witam mam przerobiony cylinder w simsonie s51 4b :)


kanał wydechowy poszerzony i podniesiony na wysokość 25mm od góry tuleji, przystosowany pod kolanko wydechowe fi32mm, wypolerowany,
- okno wydechowe poszerzone i podniesione na wysokość 25mm od góry tuleji,
- kanał dolotowy rozwiercony na 19mm i powiększony na całej swojej długości,
- okno dolotowe poszerzone i podwyżone o 5mm,
- kanały płuczące powiększone, wyrównane,
- okna kanałów podwyższone na wysokość 34,5mm,
- dodatkowe kanały dorabiane były na wybitej tuleji więc wszystko jest zrobione w pełni profesjonalnie.


Motor na 4 biegu nie ma mocy nawet jak go na trójce rozpędziłem do 94 km/h po włączeniu 4 słabł , ostatnio na włączonym ssaniu rozpędziłem się do 106 km/h, ale potem nawet po wyregulowaniu gaźnika i zaplonu nie idzie więcej jak 97 km/h . Powiedzcie mi czego to jest wina.

Gaźnika 16N1-5 (16mm)
Tłumika pseudo sport
Kolanka enduro zwykłe
Zembatki 17z

Czy może sprzęgło się skończyło

Aha i czy jak rozwiercę gaźnik na 19 mm i dam kolanko fi32 to będzie dużo lepiej niż teraz i czy te problemy znikną ??

_________________
Romet MTX


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Kwi 26, 2008 11:12 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
jasiu111_2007 napisał(a):
Aha i czy jak rozwiercę gaźnik na 19 mm i dam kolanko fi32 to będzie dużo lepiej niż teraz i czy te problemy znikną
Bardzo możliwe, bo silnik przy większym obciążeniu spala więcej paliwa, a na 4 przełożeniu obciążenie jest największe i silnik może nie wydalać z podawanie paliwa :P A kolanko też by się zdało dać 32mm bo nie ma sensu przerabiać okna wydechowego pod 32mm jak kolanko jest 28mm :/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Kwi 27, 2008 11:50 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
jasiu111_2007 napisał(a):
Motor na 4 biegu nie ma mocy


Czego się dziwisz 17z do tego i takie przełożenie na 4 biegu to hoho <hahaha>

Ja pierdykam zastanów się na dotarciu sprzet i ty tak katujesz na 16 mm gaźniku, bez komentarza opamiętajcie się!

Jak sie bierzecie za tuning zastanówcie się nad osprzetem porządnym!

Simson sie muli po raz 17z to za dużo, mało paliwa 16 mm gaźnik przy takich przeróbkach to śmiech na sali, jak nie macie pojęcia o tuningu nic lepiej nie róbcie lepiej zpomntuj sobie 19 mm gaźnik na dotarciu tak sucho i tak katować bałbym sie o zatarcie :|

Z takim oknem wydechowym mocno trzeba beigi przeciągać inaczej nie da rady takie moje zdanie 25mm to już sporo z poszerzonym jeszcze nie wiem o ile 0.5 mm na strone to już dużo.[/b]

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Kwi 27, 2008 4:27 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
No a tak poza tym to jaki ma sens rozwiercenie dolotu na 19mm gdy gaźnik zostaje 16mm? <co?>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Kwi 27, 2008 4:39 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Nom, nie da się zaprzeczyć... :/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Kwi 27, 2008 6:14 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
Zaraz... na 3 biegu do 90-kilku ? To żart? To jakie masz przełożenie...
I dodam jeszcze, robisz wysokoobrotowy cylinder a przełożenie bardzo małe, to nie zgrywa się krótko mówiąc. Kol dobrze powiedzieli do takich obrotów to 16mm się umywa, z czasem przytrzesz i przegrzejesz silnik. Większy przelot znacznie poprawi wyższe obroty. Pamiętaj że to ogromna prędkosc. Zmien na 15z(albo 14) i smigaj.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Kwi 28, 2008 8:07 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 17, 2007 6:45 pm
Posty: 267
Miejscowość: Grabówka
Pojazd: CharT 125 4t (cg 125)
No więc tak rozwierciłem gaźnik na 19 mm i zakupię dyszę ale niewiem jaką bo aktualnie mam 67 - trochę mała i jaką kupić 70/74 , a w niedługim czasie kupuje amal 19 , czy będzie odpowiedni do tego silniczka ??

_________________
Romet MTX


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Kwi 28, 2008 8:17 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
jasiu111_2007, narazie jeździj na 19n1 xD Oczywiście dysza to około 80 by się zdała o ile się nie myle w amalach jest 100 xD Poczytaj o gaźnikach gdzieś na necie :) Zmień ta zębatkę wydech liczony i będzie gitara :) Co do amala to jak rozwierciłeś 16n1 to narazie zainwestuj w wydech :)

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Kwi 28, 2008 10:37 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 01, 2007 12:04 pm
Posty: 330
Miejscowość: Chełm Śląski
sory ale nie pomyliło ci sie z ta predkoscia>?? na 70cm3 jest ciezko wyciagnac 100 a ty masz 50 jeszcze nie dotarta z gaznikiem i tłumikiem ktory muli i lecisz 106? cosik mi sie wiezyc nieche moze ci licznik kłamie albo cosik..nie zaprzeczam ze cylek 70 nie poleci 100 bo poleci ale po jakich przerobkach... CISZA

_________________
Jest jedna rzecz dla której warto żyć Simson i nie zmienia się nic!!!
Plan na Wakacje:
Cylinder 70/4 Almot
Wał s70MZA
Tłok MZA Jest!
łozyska na wale c3 SĄ!
gaźnik AMAL 19 czy jakos tak xd
20/100%


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Kwi 29, 2008 6:58 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Maj 14, 2007 2:11 pm
Posty: 125
Pojazd: rower
Charcik, popieram! Z tego co Ja wiem, to Jawa Robby jest porównywalna do simsona(przyśpiesznie, ale Jawa ma chyba V-max lepszy). I najlepsze. Jawa 70/50 sąsiada z zębatką mniejszą o 7 zębów tył i większą 7 przód leci 90 km/h! Ale on ma 70 ccm a ten na 50ccm wyciąga 106 km/h? Chłopie, my nie mamy 2 lat!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Kwi 29, 2008 1:01 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
CharcikX, co? Widzieliście cie kiedyś porządnie przerobiony cylek w simku, podnosząc okno wydechowe traci się na elastyczności silnika przenosi się obroty użytkowe na wyższe partie i się zwężają się do paruset, z oknem na 25mm i poszeżonym do tego ssący podniesiony i 4 płuki. Na 50 cm spokojnie ponad 90 km/h na lajcie ale kosztem dolnych parti obrotów których wogóle nie ma. Nie raz czytałem o takich silnikach. Co do gaźnika będzie to jeździło ale się przycierać będzie na 16mm z dobrym wydechem i zmianą przełożenia silnik będzie wstanie dokręcić się na 4 biegu do tych obrotów, nie wiecie nie piszcie da się wiele osiągnąć ale seryjna skrzynia nic nie da bo przełożenia są do bani i silnik się nie może rozkręcić do użytkowych obrotów i dlatego już muł potem jest. Takie moje zdanie czytajcie więcej, CharcikX, powinieneś wiele wiedzieć na forum o 2T pisałeś a pierdoły piszecie.


Nie mówie, że to ciśnie ponad 100 ale też teko nei dyskwalifikuje bo czytałem o takich silnikach moja teria się potwierdza bo jest muł na 4 u niego czyli silnik się nie rozkręci do obrotów na tkaim przełożeniu.

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Kwi 29, 2008 3:28 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Maj 14, 2007 2:11 pm
Posty: 125
Pojazd: rower
Dobra, ja już nie piszę, bo nie chcę wojny światów wywołać. Ale niby 105 km/h(buhaha) ok "niby" uwierzyłem, ale jakim kosztem! Pali pewnie duużo i 0 przyśpieszenia! Co to za moto, że do 106 się 2 km rozpędza jak nie więcej? Ja bym wolał dać te 90, ale żeby startował, a nie, że pchać trzeba z górki, bo na obroty nie wchodzi! ;) Ale i tak te 106 to nie wierze, a nawet jeśli to szkoda moto by Mi było oczywiście są ludzie i "ludzie". Takie moje zdanie i nic już nie piszę.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Kwi 29, 2008 7:03 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 17, 2007 6:45 pm
Posty: 267
Miejscowość: Grabówka
Pojazd: CharT 125 4t (cg 125)
Pumba 92 ma rację jak ktoś nie wierzy i się nie zna to zapraszam na jazdę próbną (piszczie na gadu ) a i jeszcze jedno to jest 60 a nie 50 i ten cylinder jest sto razy lepszy od zwykłej 70 ccm z allegro.

[ Dodano: 29 Kwiecień 2008, 21:03 ]
a i motorek jest już po dotrarciu

_________________
Romet MTX


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Kwi 29, 2008 7:19 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
Silnik ma przyśpieszenie ale tylk ona wysokich obrotach. Jak trzymasz na niskich zapomnij o przyspieszaniu muł jak cholera :( jasiu111_2007, spotkałem 50cm które cisło około 90 km/h wydech też był na 25 mm xD

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Kwi 30, 2008 8:03 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
A jakie masz tam przełożenie? To realne bo sam simem przekraczałem 90 na 58cm3, wydech na 26mm (ok 180owk), ale dół też miałem i to wcale nie kiepski. Z tym że ja przekraczałem 67km/h na 3 biegu przy około 9 000 rpm a nie 100km/h :O . Nagraj filmik proszę Cię. Jestem pełen podziwu.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 24 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Brak mocy na 3 biegu

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

misiolek

39

12814

Sob Mar 22, 2008 5:01 pm

Grzechu Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Brak mocy na 2 biegu

marcin74

3

2358

Czw Cze 03, 2010 8:01 pm

reso Zobacz ostatni post

Brak nowych postów na 3 biegu zdycha ogar 200 brak mocy

Raffciooo

5

3155

Sob Paź 30, 2010 10:45 am

Maci05 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Motorynka M2] Brak mocy na drugim biegu

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Kamiloss

21

10616

Nie Lut 15, 2009 7:03 pm

mackus Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Benzer Texas] brak mocy na 4 biegu

kvba

4

2629

Pon Sie 09, 2010 7:09 pm

Biker Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 25 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.062s | 20 Queries | GZIP : Off ]