Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Kwi 25, 2024 12:36 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 37 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sty 06, 2007 7:00 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
kroczus napisał(a):
np.na cewce świetlnej jest 200 zwoi druten 0,6.przewiniesz go drytem 0.9 200 zwoi-więcej prądu.a jeżeli przewiniesz drutem mhmnmn msiało by być ok 400 żeby chyba 12 było, ale niewiem, -więcej V.możesz do tego drutu co jest na cewce dolutować drut 0,6 aby było więcej V, jeżeli emalia na drucie dookoła nie jest uszkodzona ;) pozdrawiaM i jak sie myle prosze mnie poprawić :D

pisze to dlatego bo jest tam chyba troche pomyliłeś ;)


To do ogara 200. W Charcie możesz przewinąć te cewki, ale nie polecam...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sty 06, 2007 8:20 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 7:10 pm
Posty: 620
Miejscowość: Słupsk
mam ogara 205 ;)

_________________
brum x100/s=mÃłj tłumik


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 11, 2007 10:13 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 31, 2005 10:58 am
Posty: 1181
Miejscowość: Gniezno
Pojazd: Ogar 200
Kawasaki KLF 300
Audi A4 Avant 1,9 TDI

był:
Renault Scenic 1,9 dti
barni3 napisał(a):
czy wejdzie iskrownik i magneto od charta do ogara 205 ????

nie wiem, nie bawiłem się nigdy z tym.. ja siedzę tylko w ogarze 200 :P


barni3 napisał(a):
I czy jak przewine cewki grubym drutem to bede miał 12v


ktoś już wyżej pisał, że od grubości drutu zależy nie napięcie, ale natężenie prądu indukowanego w cewkach. Napięcie zależy od ilości zwojów, ale dokładnej ilości zwojów do 12V Ci nie podam bo poprostu niewiem :/ te obliczenia są skomplikowane... :/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 11, 2007 10:19 am 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
Artizzz napisał(a):
nie wiem, nie bawiłem się nigdy z tym.. ja siedzę tylko w ogarze 200 :P


Na jednym z serwerów były zdjęcia 023 z magnetem od Charta, i tak jak pisałem wcześniej to prawdopodobnie kiedyś montowano to w nowszych Stellach..
Razem z barni3 będziem próbować, zobaczymy co z tego wyjdzie :D

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 12, 2007 9:34 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Maj 21, 2006 8:24 pm
Posty: 45
Miejscowość: Tarnobrzeg
<lol> <lole> hehehe kurw. raz sie żyje jak nie wejdzie to hu. ale skoro jakis kolo miał foty a na nich silnik z magnetem od charta to czemu miało by niewejsc.Najgorzej to przejebane bedzie z podłączaniem tych pierduł <lol> :P :D

_________________
Tuning techniczny : 65%
Tuning wizualny : 55%


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sty 13, 2007 11:44 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
We wszystkich Stellach były montowane zapłony z charta. Wyszukałem w necie, że jak chce się włożyć zapłon platynkowy do Chata, to trzeba coś z wałem robić - chyba klin się nie pokrywa. Więc zapłon chyba nie wejdzie tak bez przerabiania.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sty 24, 2007 4:14 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Sty 23, 2007 10:28 am
Posty: 102
Miejscowość: kluczbork
moim zdaniem najskuteczniejszym sposobem jest zastosowanie małoego alternatora zewnętrznego, przerywacz platynkowy<standart> moze narazie zostac, podlaczyc wszystko podobnie jak w wsk 175 czyli ceka butelkowa wtedy pewnie 12 volt, akum jakies 15 ah i mamy gotowe ladowanie i całą elektrykę.chyba się na to skuszę, magneto bym wyeliminował jak i te wszystkie cewki co tam są.zostawiłbym tylko środek z magneta czyli krzywkę do zapłonu i przerywacz, zyskalby pewnie troszke na mocy dzieki braku tego magneta.czy to nie jest glupi pomysl?

_________________
Chwała na wysokości osi!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sty 24, 2007 4:28 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 7:10 pm
Posty: 620
Miejscowość: Słupsk
jak pisałem w innym poście ;)

niewiem komu by sie chciało przerabiać na takie coś,to trzeba by było zdjąć pokrywe od magneta i tak jeździć?troche słaby ten pomysł ;]

_________________
brum x100/s=mÃłj tłumik


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 26, 2007 1:11 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Sty 23, 2007 10:28 am
Posty: 102
Miejscowość: kluczbork
niekoniecznie.ja bym zrobil to tak ze jezdzilbym z pokrywą tylko ze miala by dwa wycięcia na padek ktory z reszta bylby zabudowany blacha.wszystko jest do zrobienia

_________________
Chwała na wysokości osi!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 28, 2007 4:20 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Maj 21, 2006 8:24 pm
Posty: 45
Miejscowość: Tarnobrzeg
dobra wiadomosc ! Z Simsonem_s51 bawilismy sie z tym magnetem i Cud !!! weszedł na styk. Ma ktos maze schemat stacyjki od simka ??

[ Dodano: 28 Styczeń 2007, 18:21 ]
No bo nie wiem jak ja podłaczyc ??

_________________
Tuning techniczny : 65%
Tuning wizualny : 55%


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 28, 2007 7:52 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
barni3 następnym razem jak będe u ciebie to przytargam schemat z Simsona :D

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sty 29, 2007 7:39 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
barni3, masz może jakieś zdjęcia??? A i jaki zapłon wsadziłeś od simka??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sty 29, 2007 12:43 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Maj 21, 2006 8:24 pm
Posty: 45
Miejscowość: Tarnobrzeg
Zapłon od charta !!!!

[ Dodano: 29 Styczeń 2007, 12:50 ]
Ej a wie ktos moze jak zrobic rów na klin w wale od rometa 2 tak zeby był identyczny jak w charcie zeby dobrze ten zapłon chodzil. :D Piszcie co mozna z takim czyms zrobic ?

_________________
Tuning techniczny : 65%
Tuning wizualny : 55%


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sty 29, 2007 2:47 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Tokarz lub wiertarka??

P.S. Myślałem że od simka... A od Charta musiał wejść :P.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sty 29, 2007 4:04 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
XawiD zapłon z charta wchodzi tylko że miejśce na klin w wale jest pod innym kątem niż w 023. Chyba różnica to 45' i trzeba coś pokombinować z tym. Ale najpierw to silnik rozebrać....

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 37 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Instalacja 6V na 12V Ogar 205

Diabloo

9

3666

Pon Gru 25, 2006 9:29 pm

Garry1 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. [Ogar 200]Instalacja 12V

Addadko

1

1805

Sob Paź 10, 2009 6:18 pm

Matej Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Ogar [200] 12V instalacja.

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

Kocurek10

33

9127

Nie Mar 20, 2011 11:07 am

bigsoft Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Instalacja ogar 900

pawel3200

7

5033

Pon Sty 30, 2012 1:26 pm

murzyn1996 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Moja instalacja Ogar 205

prezes

5

2870

Czw Sie 10, 2006 9:43 pm

prezes Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 29 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.061s | 20 Queries | GZIP : Off ]