Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Kwi 20, 2018 11:00 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 38 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [Ogar 200] Jak zrobić żeby odpalał z kopa.
PostWysłany: Pią Lip 14, 2006 3:26 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 29, 2005 6:03 pm
Posty: 481
Miejscowość: Warszawa
Pojazd: Mazda 626 2.0
Ze względu że już nie wyrabiam psychicznie :] Postanowiłem napisać poradnik pt." jak zrobić żeby odpalał z kopa"
Zacznijmy od tego że silniki jawoskie, dezamet(motorynka, komar, chart itp) były zrobione jak każdy wie niezbyt dokładnie. W związku z tym praktycznie każdy silnik jest inny i nie można przyjąć jak to niektórzy maja że iglice trzeba ustawić na 2 rowek od góry i będzie dobrze działać. Nie, każdy silnik reguluje się inaczej, więc nie ustawiajcie silników pod te niby standardy, bo prawie na pewno nie będzie wam odpalał z kopa.
1.Jak to wszystko ogarnąć.
Trzeba wiedzieć w jakim silnik jest stanie (tzn. jak nie pamiętasz kiedy był remont zaczynasz od tego, jak nie dawno był robiony przechodzisz do punktu 2) Trzeba rozebrać silnik, wszystko dokładnie wyczyścić, powymieniać części zostawić tylko w bdb stanie(koniecznie przypatrz się półksiężycowi i ogólnie kopniakowi, złożyć silnik bardzo dokładnie.
2.Następnie bierzemy się za regulacje
- zapłon problemy-tech-f4/jak-wyregulowa-zap-t1766.html ustawić według tych tematów, a jeżeli iskra jest nadal słaba wymień świece,dalej wymień cewkę W/N (sprawdzone na bardzo słabą iskre pomaga) Gdy zapłon ustawiony należy zabrać się za gaźnik.
3.Gaźnik
Składamy cały gaźnik, wszystkie śrubki na maksa, po czym regulujemy wolne obroty środkową śrubką z sprężynką. Zapinkę na iglicy ustawiamy doświadczalnie, zaczynając od pierwszego rowka, jeżeli .chodzi słabo albo się grzeje schodzimy niżej aż do najlepszego efektu (dobrze chodzi i się bardzo nie grzeje)
Trzeba jeszcze ustawić poziom paliwa w komorze pływakowej. Jeżeli cieknie z gaźnika sprawdź zaworek czy szczelny i odegnij blaszkę w dół, a jeżeli jest według Ciebie za mało paliwa odegnij do góry.
4.A co zrobić gdy i tak nie chce palić z kopstartera?
Można spróbować zrobić bateryjny zapłon http://www.przecinak.republika.pl/bateryjka.htm według strony Artizza.
5.Jeżeli dalej nie pali, można pokombinować ze świecami zapłonowymi, olejami (broń boże mixol).

_________________
Dzieciom neostrady mowimy nie!


Ostatnio edytowany przez bosek3, Nie Kwi 29, 2007 6:15 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 01, 2006 9:49 am 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Kwi 27, 2006 11:48 am
Posty: 71
Miejscowość: włocławek
>Jeżeli cieknie z gaźnika sprawdź zaworek czy szczelny i odegnij blaszkę do góry, ajeżeli jest według Ciebie za mało paliwa odegnij do dołu. <

CHYBA COŚ NIE TAK- gdy cieknie z gaźnika to wówczas ODGINA SIĘ BLASZKE NA GÓŁ (wcześniej zamyka dopływ paliwa) natomiast gdy jest go za mało wówczas blaszke DO GÓRY (pływak idzie wyżej później zamyka dopływ paliwa i tym samym zwiększa się jego poziom w gaźniku)
Mały opis sposobu ustawienia
Regulacja poziomu paliwa
1 odkręc pokrywke od pływaka
2 wyjmij pływak
3 trzymając pływak w pozycji pionowej przyłóż pływak od spodu do pokrywki i teraz:
-przy pływaku u góry blaszka powinła zamykać zaworek -jeżeli tak sie nie dzieje tzn że należy blaszkę odgiąć w dól
-jeżeli naciśnie się popychacz pływaka to powinien się on opuścić na tyle aby poleciało paliwo .Jeżeli tak się nie dzieje to blaszkę w góre
Skok pływaka między położeniem zamknięte/Otwarte u mnie wynosi ok 3-4 mm i wszystko działa super.


olejami(broń boże mixol). - ja leje ten olej i PALI OD KOPA


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 05, 2006 10:25 am 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 29, 2005 6:03 pm
Posty: 481
Miejscowość: Warszawa
Pojazd: Mazda 626 2.0
Dużo ludzi leje do silników chszczoną benzyne i im odpala i jeżdżą, to niby dlaczego nie dolewać do benzyny wody skoro i tak jeżdzi.A co do blaszki to się pomyliłem.

_________________
Dzieciom neostrady mowimy nie!


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Wrz 28, 2006 7:54 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Sie 05, 2006 6:10 pm
Posty: 84
Miejscowość: RzgÃłw
Panowie ja mam taki problem, mój ogar gdy go kupiłem to odpalał jak zimny z kopa zawsze.

A teraz coś mu nie idzie, tzn jak wyszczyzszcze gaźnik to nawet odpali raz czy dwa ale potem znów gaśnie.
Czy to może być wina tego iż wtedy był filtr paliwa a teraz go nie ma?
Przy czyszczeniu gaźnia czesto miałem zapchane dysze..

Czy regulacja wolnych obrotów ma coś do rzeczy?
Bo ja jak kopne to tak jak by łapał ale nie załapje tzn mało brakuje zeby załapał.

Co radzicie? Pomocy


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Wrz 29, 2006 12:03 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2669
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI ASV '00
bardzo mozliwe że to przez brak filterka. gaźnik może cały czas zaciągac syf z baku. najlepiej wyczyść wszystko i załóź filterek.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Wrz 29, 2006 6:02 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Sie 05, 2006 6:10 pm
Posty: 84
Miejscowość: RzgÃłw
Dzisiaj kupiłem filterek i założyłem, niestety nie porawiło się wydaje mi się ze to jest od świecy poniewaz gdy wyjołem i ją wyczyściłem zmiejszyłem przerwe chodziło ale znów nie chodzi.

Jaką świece zalecanie chodzi o wartość cieplną i ile ma miec przerwy?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Paź 03, 2006 2:12 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2669
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI ASV '00
najlepiej kup nową F80 albo F95S. Możliwe że ta co masz już się wykańcza.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Duże obroty
PostWysłany: Sob Mar 24, 2007 9:19 am 
Offline

Rejestracja: Sob Mar 24, 2007 9:14 am
Posty: 1
Miejscowość: Parczew
Witam widzialem jak pisaliście ale mój przypadek ogara jest dziwny bo jak sie go odpali z kopa raz to ma takie wielkie obroty że pół miasta widzi dym a jak sie zgasi go to wogóle potem nie chce odpalić.Próbowałem założyć linke na inne dziurki na iglicy i wraz ma duże obroty. Powiedzcie co mam zrobić
A i jesczze jedno czy to zależy jak sie linke przyciogni bo patrzyłem na innych ograch w każdym linka jest inaczej przyciognięta i u mnie wydaje sie o 0.5 cm za długa.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 24, 2007 10:35 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sty 16, 2006 9:30 am
Posty: 317
Miejscowość: Mogielnica
Pojazd: Stadko zabytków :)
a wystaje ci kawałek linki bez panceza że masz za długą ??
jednak to nie od tego takie obroty spróbuj wyregulować gaźnik albo uszczelnić dokładnie na wszystkich połączeniach

_________________
"To jest Magnum 44, najpotężniejsza broń krótka na świecie. Może elegancko odstrzelić ci głowę ..."


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 24, 2007 12:08 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lut 13, 2007 5:41 pm
Posty: 418
Miejscowość: Daniec, opolskie
Wg. mnie to lewe powietrze :P

_________________
Simson is my life!

Simson SR50->Ogar 200->Choperek made by ja->Simson SR50->Suzuki Dr50-> Jincheng Knight 110cm, OGAR 200 i Simson S90 [*]->Simson SR90 Aktualnie Simson SR70!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 15, 2007 7:30 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 15, 2007 1:48 pm
Posty: 52
Miejscowość: łaziska
sorka ten adres nie dziala mozecie to zauktułalizowac http://lubartow.net/~krzy...opic.php?t=1766

_________________
Ogar 205 80 %

Ogar 205 <tuning> 30 %


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 16, 2007 5:03 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
http://moto.kirc.pl/viewtopic.php?t=1766

Proszę.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Cze 08, 2007 2:54 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 02, 2007 8:56 pm
Posty: 29
Miejscowość: Tarnów
siemka ja ma taki problemik ze moj ogarek palil jak ja mowie bez kopyta na 20metrow i nie chce mi juz odpalic pomocy jak sie ustawia przerywacz bo nie mama pojecia zielonego wiem gdzie to jest ale nie wiem na ile ustawic ta przerwe zeby palil

_________________
jesli tylko czegos sie chce mozemy to osiagnac w szybkim czasie :)):)):)):)):)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Cze 08, 2007 2:57 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Ustawiasz tłok w GMP, luzujesz platyny i ustawiasz między nimi przerwę.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lip 06, 2007 9:55 am 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Lip 06, 2007 9:45 am
Posty: 60
Miejscowość: Połczyn Zdrój
Pojazd: Kingway Coliber
maciasgta napisał(a):
Panowie ja mam taki problem, mój ogar gdy go kupiłem to odpalał jak zimny z kopa zawsze.

A teraz coś mu nie idzie, tzn jak wyszczyzszcze gaźnik to nawet odpali raz czy dwa ale potem znów gaśnie.
Czy to może być wina tego iż wtedy był filtr paliwa a teraz go nie ma?
Przy czyszczeniu gaźnia czesto miałem zapchane dysze..

Czy regulacja wolnych obrotów ma coś do rzeczy?
Bo ja jak kopne to tak jak by łapał ale nie załapje tzn mało brakuje zeby załapał.

Co radzicie? Pomocy



Możliwe że zapłon sie sam rozregulował....Ja miałem tak w swoim...Ja znalazłem najprostszy sposób i wymieniłem zapłon bo mam dwa...Jeśli ktoś zna inny sposob niech napisze :)


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 38 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Co zrobić żeby Ogar odpalał "z kopa"

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

bosek3

19

10695

Nie Kwi 17, 2011 9:50 pm

Cinuz Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Jak zrobic zeby WSK paliła od kopa???

patryk0407

6

1331

Sob Mar 28, 2009 6:40 pm

margo-31 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. co zrobic zeby akumulator sie ladowal

kaminiak

4

1181

Czw Sie 25, 2005 5:19 pm

DaN Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Jak zrobic zeby z cewek zapłonowych swieciały swiatła ???

Gustlik

2

798

Wto Lip 08, 2008 10:21 am

Gustlik Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Co zrobić żeby lakier zmienił barwe na ciemniejszą .

rydzu NGK

10

1069

Czw Lut 04, 2010 6:33 pm

apollan Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.076s | 23 Queries | GZIP : Off ]