Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Kwi 27, 2024 3:16 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: kierunki
PostWysłany: Czw Maj 31, 2007 6:48 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Gru 13, 2006 12:57 pm
Posty: 99
Miejscowość: Żnin
co zrobić zeby kierunkowskazy mocniej świecily bo te moje w dzien na słońcu prawie nie widać ze świecą moze mozna zastosowac jakies lepsze żarówki??


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 31, 2007 6:50 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lis 05, 2005 12:41 pm
Posty: 1212
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: OGAR 200
FZR 600
Volvo V70XC
w moim wypadku miałem czarne klosze od środka wystarczyło wyłozyć je folią aluminiową świeci o nibo lepiej


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 31, 2007 6:52 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Kwi 28, 2007 7:57 pm
Posty: 1390
Miejscowość: Sterkowiec / Tarnów
Pojazd: Ogar 2OO

Golf IV !
norek23, a jakie masz w tej chwili zarowki?? preferowane sa 21w :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 31, 2007 7:02 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Załóż żarówkę halogenową 20W i po kłopocie. (może być 22W).



Zapomniałem dodać, że może to być wina zbyt cienkiego kabla (który prowadzi do kierunków). Wymień go na grubszy.


Ostatnio edytowany przez =XawiD=, Czw Maj 31, 2007 7:05 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 31, 2007 7:04 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lis 05, 2005 12:41 pm
Posty: 1212
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: OGAR 200
FZR 600
Volvo V70XC
=XawiD= napisał(a):
Załóż żarówkę halogenową 20W i po kłopocie. (może być 22W)
chart ma 12v ?? jak nie to chyba ciezko bedzie znaleść halogenowe zarówki na 6v


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 31, 2007 7:06 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
http://allegro.pl/search.php?string=hal ... interval=7

O takie żarówki mi chodzi.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 31, 2007 7:09 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lis 05, 2005 12:41 pm
Posty: 1212
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: OGAR 200
FZR 600
Volvo V70XC
acha racja troszeczke przerobić mocwanie to moze być całkiem dobry pomysł:P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 31, 2007 7:17 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Konrad, i jest ponieważ taka żarówka ponad 2 razy wydajniej świeci przy tym samym napięciu.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 31, 2007 7:28 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Gru 13, 2006 12:57 pm
Posty: 99
Miejscowość: Żnin
no wlasnie ale jak to przerobić??


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 31, 2007 7:38 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Normalnie... Zamiast np. 1 żarówki 21W, wkładasz 2 10W i tyle. Jakoś je mocujesz (np. na klej) i śmigasz.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 31, 2007 7:59 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Kwi 28, 2007 7:57 pm
Posty: 1390
Miejscowość: Sterkowiec / Tarnów
Pojazd: Ogar 2OO

Golf IV !
=XawiD= napisał(a):
Normalnie... Zamiast np. 1 żarówki 21W, wkładasz 2 10W i tyle. Jakoś je mocujesz (np. na klej) i śmigasz.


to chyba bedzie prowizorka ;/ a tak przypomne ze sa jeszcze zarowwki 30w :) b. mocne :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 31, 2007 8:22 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lis 05, 2005 12:41 pm
Posty: 1212
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: OGAR 200
FZR 600
Volvo V70XC
mi sie zdaje ze 10W na kierunek starczy bedzie mniej pradu żreć a przerywacz 2x6V 21W a bez problemu świeci i ładnie mryga na 1 żarówce 21W


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 31, 2007 9:40 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Gru 13, 2006 12:57 pm
Posty: 99
Miejscowość: Żnin
no zobacze zarówki te nie sa drogie więc spróbuje


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Cze 01, 2007 7:28 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
O mamciu... Jeżeli da żarówki 30W lub 1 10W, to przerywacz będzie mrugał jak szalony. Znaczy nie przerywacz tylko żarówki (może powstać stałe świecenie). Przerywacz ma określone "warunki pracy". Musi to być: 2 żarówki 21W, które razem dają 42W. Więc dlatego mówię, że ma dać po 2 10W na klosz, bo 4*10=40(W). A 2W w świeceniu nie zrobią aż takiej różnicy.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Cze 01, 2007 8:38 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lis 05, 2005 12:41 pm
Posty: 1212
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: OGAR 200
FZR 600
Volvo V70XC
=XawiD= napisał(a):
O mamciu... Jeżeli da żarówki 30W lub 1 10W, to przerywacz będzie mrugał jak szalony. Znaczy nie przerywacz tylko żarówki (może powstać stałe świecenie)
włąśnie NIE miałęm tak na starym przerywaczu jedna zarówka świeciłą jak szalona a 2 normalnie a na nówce 1 zarłówka świeci z taką samą szybkością jak 2(mnie to zdziwiło ale tak jest) powinnop być git

[ Dodano: 1 Czerwiec 2007, 20:40 ]
czyli jak dasz 1x21W a 2x10W to powinno być tak samo


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów kierunki

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

mic327

17

5339

Śro Maj 23, 2007 11:01 pm

mandos Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. kierunki

thoot7

1

1626

Czw Cze 07, 2007 8:26 am

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. kierunki

waldek415

2

1993

Pią Sty 25, 2008 8:41 pm

Dawideq Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Kierunki bez akumulatora

munioogar

4

2652

Nie Mar 25, 2007 8:02 pm

kroczus Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. jak podłączyć kierunki

waldek415

2

2842

Pią Sty 25, 2008 8:54 pm

BaczekSTWA Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 19 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.054s | 23 Queries | GZIP : Off ]