Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Mar 28, 2024 12:57 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Klin na wał, komar
PostWysłany: Nie Kwi 15, 2012 3:17 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 20, 2009 7:56 pm
Posty: 770
Miejscowość: okolice Chojnic
Pojazd: Motorynka 50-M-1 (1979r,)
Pojazd 2:Romet Kadet 780 (1984r.)
Pojazd 3:Romet Ogar 200 (1987r.)
Pojazd 4: Simson S51 E (1988r.)
Pojazd 5: Yamaha XS400 12E (1989r.)
Pojazd 6: Nissan Sunny N13 1.7D (1988r.)
Klin jest wyłącznie po to aby dobrze włożyć magneto i żeby przytrzymał trochę przy dokręcaniu. Potem mogło by go nie być. Magneto powinno trzymać się na stożku.

_________________
SIMSON S70 ENDURO
TEMAT:
wasze-sprzety-f31/simson-s70-enduro-1988r-grune-perle-t32919.html
FILM GOPRO!(str. 14)

YAMAHA XS400
wasze-motocykle-f90/yamaha-xs400-12e-dohc-1989r-27km-t35548.html
NOWY LAKIER!(str. 3)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Klin na wał, komar
PostWysłany: Nie Kwi 15, 2012 3:26 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Lut 27, 2012 8:14 pm
Posty: 54
Pojazd: komar 2350
Wsk 175
Wkładam magneto i dobijam lekko gumowym młotkiem i zawsze ścina rowek jest wyrobiony. Nie ma innego sposobu jak wymiana wału ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Klin na wał, komar
PostWysłany: Nie Kwi 15, 2012 4:41 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Lis 01, 2010 7:53 pm
Posty: 125
Miejscowość: Skarbimierz Osiedle/Brzeg
Pojazd: Romet Chart rocznik 1992 oryginal
Dokręć mocno... Bo ręką to wiesz. Jak będzie nawet minimalnie luzu to ci będzie ścinać ten klin... Wiem co mówię bo niedawno to przerabiałem tyle, że w simie. W końcu się wkurzyłem kupiłem ten nowy klin, ale wziąłem kawałek rurki na klucz jak przedłużkę i jest git. Niby pół metra, a siła o wiele większa... Ręką już nie mogłem a z przedłużką jak po maśle szło więc wiesz dokręć to porządnie to będzie dobrze.

_________________
[color=#00BF00][b][size=150]PROJEKT CHART 210 ELEKTRONIK version 70/4 (simson) [/size][/b][/color]
http://bikepics.com/members/r4tch3t/

[u]Postęp prac[/u]
[color=#FF0000]80%[/color]/[color=#00BF00]100%[/color]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Klin na wał, komar
PostWysłany: Nie Kwi 15, 2012 7:10 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Lut 27, 2012 8:14 pm
Posty: 54
Pojazd: komar 2350
Wsk 175
Nie rozumiem cie co mam co dokręcałem ręką ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Klin na wał, komar
PostWysłany: Nie Kwi 15, 2012 7:34 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Lis 01, 2010 7:53 pm
Posty: 125
Miejscowość: Skarbimierz Osiedle/Brzeg
Pojazd: Romet Chart rocznik 1992 oryginal
Dałem przykład, że jak JA dokręcałem tylko ręką to i tak okazywało się za słabo choć, dokręcałem na maxa to i tak puszczało i ścinało klin... Ale gdy użyłem przedłużki do klucza to okazało się, że mogę jeszcze dokręcać i to dużo mocniej, co daje pewniejsze i mocniejsze siedzenie magneta na stożku.

_________________
[color=#00BF00][b][size=150]PROJEKT CHART 210 ELEKTRONIK version 70/4 (simson) [/size][/b][/color]
http://bikepics.com/members/r4tch3t/

[u]Postęp prac[/u]
[color=#FF0000]80%[/color]/[color=#00BF00]100%[/color]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Klin na wał, komar
PostWysłany: Nie Kwi 15, 2012 7:51 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 20, 2009 7:56 pm
Posty: 770
Miejscowość: okolice Chojnic
Pojazd: Motorynka 50-M-1 (1979r,)
Pojazd 2:Romet Kadet 780 (1984r.)
Pojazd 3:Romet Ogar 200 (1987r.)
Pojazd 4: Simson S51 E (1988r.)
Pojazd 5: Yamaha XS400 12E (1989r.)
Pojazd 6: Nissan Sunny N13 1.7D (1988r.)
Chodzi o trzymanie magneta ręką przy dokręcaniu.

_________________
SIMSON S70 ENDURO
TEMAT:
wasze-sprzety-f31/simson-s70-enduro-1988r-grune-perle-t32919.html
FILM GOPRO!(str. 14)

YAMAHA XS400
wasze-motocykle-f90/yamaha-xs400-12e-dohc-1989r-27km-t35548.html
NOWY LAKIER!(str. 3)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Klin na wał, komar
PostWysłany: Nie Kwi 15, 2012 8:02 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Lut 27, 2012 8:14 pm
Posty: 54
Pojazd: komar 2350
Wsk 175
A z tym nie ma problemu klucz do szlifierki i się dokręca :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Klin na wał, komar
PostWysłany: Nie Kwi 15, 2012 8:12 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 7:38 pm
Posty: 2231
Miejscowość: Oświecim-Gorzów
Pojazd: :
- VW Bora
- Husqvarna 125 SM
motorynka_house13 napisał(a):
Magneto powinno trzymać się na stożku.

taak
Czarcik napisał(a):
Dokręć mocno... Bo ręką to wiesz.

To czym ma dokręcić? Nogą? :D

Weź klin dorób z podkładki spręzynującej, ładnie nasadź to magneto, zlap je jakimś paskiem klinowym czy zablokuj nawet śrubokretem (nie powinno się, ale tak robią) I dokreć dobrze z czuciem. Nie powinno ściąć klina anie się odkrecić. Dajesz podkładke sprężynująca pod nakrętkę?

_________________
https://www.bikepics.com/members/bebak/
saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Klin na wał, komar
PostWysłany: Nie Kwi 15, 2012 9:14 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Lut 27, 2012 8:14 pm
Posty: 54
Pojazd: komar 2350
Wsk 175
Pod nakrętkę nie daje podkładki a klin ścina cały czas już chyba 5 ścięło. Z tego co zauważyłem to magneto trzyma się nie na stożku ,a na klinie jest już chyba wyrobione :(


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Klin na wał, komar
PostWysłany: Nie Kwi 15, 2012 9:28 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Cze 24, 2010 9:11 am
Posty: 714
Pojazd: Aprilia rs 125
Simson S51
był:
Romet ogar 205 70/4 4b
Romet pegaz 750
musisz dać podkładkę pod nakrętkę , a najlepiej sprężynującą taak

_________________
Romet Pegaz 750 ---> Romet Ogar 205 ---> Romson ---> Aprilia GS 125 ---> Simson S51 ---> ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Klin na wał, komar
PostWysłany: Nie Kwi 15, 2012 9:30 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sty 16, 2012 8:45 pm
Posty: 143
Miejscowość: Głogów
Pojazd: Wsk 125
ale jak już wał jest do dupy to trzeba wymienić

_________________
<<<<<<<<<Romet Power>>>>>>>>>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Klin na wał, komar
PostWysłany: Nie Kwi 15, 2012 9:41 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Lut 27, 2012 8:14 pm
Posty: 54
Pojazd: komar 2350
Wsk 175
Po prostu jest lekko wyrobiony rowek. Myślałem nad zaspawaniem go lekko a potem wyszlifowaniu co wy na to ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Klin na wał, komar
PostWysłany: Pon Kwi 16, 2012 6:06 am 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 7:38 pm
Posty: 2231
Miejscowość: Oświecim-Gorzów
Pojazd: :
- VW Bora
- Husqvarna 125 SM
To ci się nie uda tak łatwo, musiał być to zaspawać i na nowo zrobić rowek miniszlifierką :)

Masz dać podkładkę sprężynującą pod nakrętkę. Moze to magneto masz już takie rozdupczone? :D
Spróboj dorobić nie wał pod klin a klin pod wał, jakis minimalnie szerszy. Działaj.

_________________
https://www.bikepics.com/members/bebak/
saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Klin na wał, komar
PostWysłany: Wto Kwi 17, 2012 8:18 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 08, 2008 3:22 pm
Posty: 1235
Miejscowość: Łowin
Pojazd: Romet chart 210
Golf IV 1.9 tdi AHF
możesz też wziąc paste do docierania zaworów, i kręcic wałem w lewo i prawo lekko przykładając magneto. Zeby się dotarło jedno do drugiego, potem wszysko odtłuścic i skręcac ;)

_________________
Cytuj:
23:04 apollan
bierz mnie jeszcze ogierze

lokurva


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Klin na wał, komar
PostWysłany: Pon Maj 21, 2012 10:12 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Lut 27, 2012 8:14 pm
Posty: 54
Pojazd: komar 2350
Wsk 175
Dziś po długiej walce z komarem osiągnąłem sukces :) . Komar zagadał jak sie należy. Niestety magneto było wytarte więc musiałem wybrać najgorszą opcje, przyspawania magneta do wału,komar wreszcie chodzi jak dawniej z tym że zmieniacz biegów sie popsuł i na razie jest tylko 0 i 2, 1 nie ma (biegi) . Pozdrawiam Jarrek11144


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Klin

Dawid13

7

2606

Pią Lis 30, 2007 10:32 am

mandos Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Klin na wał.

dyko

8

2901

Nie Sie 10, 2008 5:00 pm

dyko Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Scina klin

roofi92

11

3153

Nie Lut 03, 2008 4:34 pm

Kowal356 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Cholerny klin...

wojtek

5

2155

Pią Cze 06, 2008 5:00 pm

kazik3193 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Klin magneta s51

Manifacturs

13

3629

Pon Lip 07, 2008 10:28 pm

lubie jazz Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 17 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.055s | 20 Queries | GZIP : Off ]