Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Kwi 29, 2024 12:33 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Motorynka nie pali na zimno!!!!!
PostWysłany: Wto Mar 20, 2007 3:33 pm 
Offline

Rejestracja: Wto Mar 20, 2007 3:25 pm
Posty: 6
Miejscowość: Beskidy
Mam problem i juz mnie cholera trafia!
wiec tak:Jak ja kopne z 10 razy to zapali i jak sie nagrzeje to chodzi super.ale jak wystygnie to znowu trzeba kopac jak prabany.Zapłon ustawiony,iskra super niebieska,z reszta swieca nowa.ale nie jestem pewny gaznika-bo jak odkrece kranik a potem go zakręce to mi go przelewa.No i świeca jest wilgotna.Nie wiem za co sie wziaśc w tym gazniku? moze to wina pływaka?

[ Dodano: 20 Marzec 2007, 14:35 ]
ah i czy to jest normalne ze jak jest kranik odkrecony i silnik nie chodzi to sie zbiera paliwo tam pod gaznikiem?a dostaje sie tam przez filtr powietrza.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Mar 20, 2007 5:23 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Masz za duży poziom paliwa w komorze pływakowej. Zmniejsz go odginając blaszkę ale to nie jest przyczyna, dla której nie chce palić z kopa... Pozostaje jeszcze kwestia złej jakości paliwa ale wątpię w to, więc pozostaje wyregulować zapłon.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Mar 20, 2007 5:28 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Lut 16, 2007 10:42 pm
Posty: 219
Miejscowość: Barczewo\Olsztyn
I moze kondensator do wymiany.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Mar 20, 2007 5:34 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Crush, gdyby kondensator to by nie wchodził na obroty lub by nie palił... Wcale nie palił...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Mar 20, 2007 5:54 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Lut 16, 2007 10:42 pm
Posty: 219
Miejscowość: Barczewo\Olsztyn
Pisze z doswiadczenia :P Jak mi kiedys nie palil na kopa to wymienilem kondensator i bylo git ;) :P Zreszta jezeli jest stary to mozna odzalowac te 5zl :P ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Mar 20, 2007 8:07 pm 
Offline

Rejestracja: Wto Mar 20, 2007 3:25 pm
Posty: 6
Miejscowość: Beskidy
Ok ale gdyby cos zapłonowi dolegało to nie chodziła by tak fajnie jak jest ciepła, ona wskakuje na obroty zaraz jak jej gaz podkrece,płynnie przechodzi z obrotów.Zapłon mam raczej ustawiony bo go sprawdzałem.Mnie sie wydaje ze dostaje zaduzo paliwa bo czasem jak ją pokopie to zaleje i koniec potem musze swiece odkrecac , wytrzec i jak ją wkrece to potem za2,3 razem łapie.
A ta blaszke to mam odgiac do góry zeby zmniejszyć stan paliwa czy dogiac na dół?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Mar 20, 2007 8:52 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sty 16, 2006 9:30 am
Posty: 317
Miejscowość: Mogielnica
Pojazd: Stadko zabytków :)
jeśli chcesz zmniejszyć stan paliwa dognij tą blaszkę w górę

_________________
"To jest Magnum 44, najpotężniejsza broń krótka na świecie. Może elegancko odstrzelić ci głowę ..."


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Mar 20, 2007 9:00 pm 
Offline

Rejestracja: Wto Mar 20, 2007 3:25 pm
Posty: 6
Miejscowość: Beskidy
A ja znalazłem takie cos na necie:
Jeżeli cieknie z gaźnika sprawdź zaworek czy szczelny i odegnij blaszkę do góry, ajeżeli jest według Ciebie za mało paliwa odegnij do dołu. <

CHYBA COŚ NIE TAK- gdy cieknie z gaźnika to wówczas ODGINA SIĘ BLASZKE NA GÓŁ (wcześniej zamyka dopływ paliwa) natomiast gdy jest go za mało wówczas blaszke DO GÓRY (pływak idzie wyżej później zamyka dopływ paliwa i tym samym zwiększa się jego poziom w gaźniku)

to jest post z forum ale innego teraz nie wiem który jest poprawny a nie chce rozregulowac tego gaznika całkiem.
Czyli nie zgadzami się z Twoja wersja ;(


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Mar 20, 2007 9:04 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sty 16, 2006 9:30 am
Posty: 317
Miejscowość: Mogielnica
Pojazd: Stadko zabytków :)
no nie wiem nie chce mi się wnikać i testowac na gaźniku tak na chłopski rozum to jak odegne w dół blaszkę to do komory pływakowej dostaje się więcej paliwa bo zaworek opada niżej czyż tak nie jest ??

_________________
"To jest Magnum 44, najpotężniejsza broń krótka na świecie. Może elegancko odstrzelić ci głowę ..."


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Mar 20, 2007 9:26 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Lut 16, 2007 10:42 pm
Posty: 219
Miejscowość: Barczewo\Olsztyn
Tak nie jest. Bo jak masz nizej odgieta blaszke, to zaworek szybciej sie zamyka, bo plywak sie podnosi i zamyka zaworek, jak odegniesz blaszke w gore to zaworek bedzie sie pozniej zamykal, bo plywak wyzej sie uniesie, zeby zamknac zaworek, czyli bedziesz mial wiecej paliwa. Blaszka w dol mniej paliwa, blaszka w gore wiecej paliwa.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Mar 20, 2007 9:34 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sty 16, 2006 9:30 am
Posty: 317
Miejscowość: Mogielnica
Pojazd: Stadko zabytków :)
a to sorry że wprowadziłem cię w błąd ale sam tak myślałem jak widac całe życie się człowiek uczy :)

_________________
"To jest Magnum 44, najpotężniejsza broń krótka na świecie. Może elegancko odstrzelić ci głowę ..."


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Mar 20, 2007 10:00 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 7:10 pm
Posty: 620
Miejscowość: Słupsk
fakt,też to forum czytałem,ale ogólnie to j/Crush

_________________
brum x100/s=mÃłj tłumik


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 21, 2007 9:49 am 
Offline

Rejestracja: Wto Mar 20, 2007 3:25 pm
Posty: 6
Miejscowość: Beskidy
:-) Czyli pokrywa mi sie z tą znaleziona wersją <jupi> Tak zrobie zeby sie mi nie lało.
A co z tym kopaniem tyle razy skoro zapłon mam ok bo jeszcze rano dzis sprawdzałem?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 21, 2007 3:10 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 7:10 pm
Posty: 620
Miejscowość: Słupsk
no to zalewa świece ;]

_________________
brum x100/s=mÃłj tłumik


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 18, 2008 7:29 pm 
Offline

Rejestracja: Pią Sty 18, 2008 7:18 pm
Posty: 1
Miejscowość: Kocoń
Ja też potrzebuje pomocy. Moja motoryna nie chce palić na kopa a jak na popych to wogóle nie tyrka pomoże mi ktoś? ;(

_________________
<<Kocham motory>>


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Ogar 200.Na zimno odpali,a na cipło nie...

Michał312

3

1297

Śro Wrz 08, 2010 3:04 pm

tombo22 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [ Motorynka] Raz pali, a raz nie...

xwikuofsq

4

1662

Śro Sty 30, 2008 5:25 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [ Motorynka] NIE PALI

xwikuofsq

5

1808

Nie Lut 17, 2008 10:28 am

Driver Zobacz ostatni post

Brak nowych postów motorynka nie pali

html

13

3187

Pon Sie 11, 2008 5:59 pm

szymon22 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Motorynka nie pali :(

Crossista12

4

1360

Sob Mar 05, 2011 8:25 am

Crossista12 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 22 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.066s | 21 Queries | GZIP : Off ]