Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Kwi 29, 2024 2:47 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 67 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 25, 2007 5:06 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 07, 2006 11:55 pm
Posty: 424
Miejscowość: warszawa
tak w ogole to ja odkopalem temat!!!!!!!! więc prosze nie miec pretensji doMaximusResetus,

_________________
zabytkowe-f36/moja-zajawka-sumarek-t2599.html

wasze-sprz-f31/moja-zajawka-speed-t15751.html

zabytkowe-f36/rower-radzieckim-doczepnym-silnikiem-pomocniczym-zsrr-t4323.html


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 25, 2007 9:39 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Ja kupiłem 2 zapłonowe (jedna daje 12V), jedną już miałem, połączyłem je z mostkami, potem + razem, - razem i na ELBĘ i trybi :P. I tym sposobem mam 45W :P.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 25, 2007 11:10 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 07, 2006 11:55 pm
Posty: 424
Miejscowość: warszawa
Olo, a masz akumulator?? jezeli tak to jaki??

_________________
zabytkowe-f36/moja-zajawka-sumarek-t2599.html

wasze-sprz-f31/moja-zajawka-speed-t15751.html

zabytkowe-f36/rower-radzieckim-doczepnym-silnikiem-pomocniczym-zsrr-t4323.html


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Cze 26, 2007 11:29 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lip 25, 2006 9:25 am
Posty: 395
Miejscowość: Pelplin
Czyli 3 zapłonowe w tym jedna przewinięta na 12 v ?

_________________
[center]Moj Ogar - Kliknij[/center]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Cze 26, 2007 12:28 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Maj 09, 2007 7:55 pm
Posty: 426
Miejscowość: NS
Pojazd: ibiza 6L
O kurna zwracam honor... <gafa> Moc sie sumuje niezależnei czy sie łazcy szeregowo czy równolegle...

http://wazniak.mimuw.edu.pl/index.php?t ... u%C5%82_12
punkt 12.10...

[ Dodano: 26 Czerwiec 2007, 13:35 ]
ps. czyli fakt, lepiej zamontowac dwie zapłonowe niz bawić sie w przewijanie :)

_________________
http://www.kwitnaceogrody.pl - projektowanie ogrodów - aranżacje zieleni - realizacja nasadzeń


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Cze 26, 2007 7:29 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
sumarek napisał(a):
Olo, a masz akumulator??
żelowy 12V 7Ah, troszku duży ale ma dobre ładowanie ;).
Scorpio napisał(a):
Czyli 3 zapłonowe w tym jedna przewinięta na 12 v
nie, 3 zapłonowe a każda nominalnie daje od 13,5V do ponad 20V na wysokich, stąd potrzeba zamonotowania ELBY. Po przejściu przez regulator dostaje ok 10,5V na niskich i 14,4V na obrotach takich jak podczas jazdy.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Cze 26, 2007 8:59 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
Olo napisał(a):
od 13,5V do ponad 20V

pod obciazeniem?

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Cze 26, 2007 9:10 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
garry1 napisał(a):
pod obciazeniem?
troszkę jaśniej, co masz na myśli ? :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 27, 2007 12:02 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 07, 2006 11:55 pm
Posty: 424
Miejscowość: warszawa
a ma ktoś schemat elby??

OLO, w sumie pierwsze słyszę zeby cewka zapłonowa dawała 12V!?! skąd masz takie infromacje?? mierzyłeś to? powiedz mi dokładniej jak wyglada twój układ. czy cewki połączone są szeregowo czy równolegle?? Aritz na swojej stronie napisał ze cewki zapłonowe daja 6V 15W a nie 12 V 15W. czy ty masz przewinięte cewki??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 27, 2007 10:50 am 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
Olo napisał(a):
garry1 napisał/a:
pod obciazeniem?
troszkę jaśniej, co masz na myśli

widac jaki z ciebie elektryk... podlacz zarowki albo pod instalacje w motorze i dopiero mierz napiecie. Bo bez obciazenia to mi kiedys pokazywalo 30 V

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 27, 2007 11:55 am 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
sumarek, cewki połaczone są każda z osobna pod mostek, potem + razem, - razem czyli równolegle, nie mam przewiniętych, zwykłe zapłonowe (jakaś firma ELSAM), drut DNE 0,65 dlatego daje większe napięcie niż na 0,7. Sam myślałem że daje 6V i byłem o tym swięcie przekonany.
sumarek napisał(a):
powiedz mi dokładniej
schemat jest taki sam jak u Artizza (oprócz diód, kierunków, stopu i oczywiście inaczej podłaczone pod stacyjkę WSK 125) na stronie tylko wszystko na 12V.
garry1, mierzyłem prąd po przejściu przez mostki, 10,5V na niskich, ponad 20V na wysokich, potem na ELBIE (silnik cały czas pracował), jeden kabel (+) pod złącze 49 ELBY, drugi (-) pod 31b chyba, od 12V do 14,4V na wysokich, po 1 dniu testowania wszystko działa, na światłach akumulator ładuje się w miare dobrz, po dodaniu stopu i kierunkowskazów nie ma bata zeby się przeładował. Jeżeli miałbym 6V to chyba by nie trybiło co nie? :P

[ Dodano: 27 Czerwiec 2007, 14:01 ]
macie foty, miernik cyfrowy nastawiony na skalę 20V prądu stałego, mierzone na mostku już po prostowaniu, na światłach.
bardzo niskie obroty http://img87.imageshack.us/img87/9066/0 ... 133bv2.jpg

w miarę wysokie obroty, nie dawałem za dużych żeby nie wywalio poza skalę 20V http://img168.imageshack.us/img168/6231 ... 522cm0.jpg


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 27, 2007 2:04 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Mar 20, 2007 1:59 pm
Posty: 390
Miejscowość: Sośnicowice
Olo, cewka może mieć 6V a masz mocne magneto (za mocne) i ci dają cewki 12V (choć powinny dawać 6V)

Co do łączenia szeregowo cewek to nie polecam, ponieważ miejsce na cewkę zapłonową nie jest w fazie z cewkami świetlnymi. Do tego wystarczy zamienić końcówki cewki by się wszystko poknociło.

A jak chcecie policzyć napięcie to tak po porostu nie można dodać tylko trzeba na wykresie wektorowym


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 27, 2007 7:32 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Magneto mam nowe, ale to i tak nie zmienia faktu że cewka jest nawinięta drutem 0,65 czyli te 0,05 mm robi taką różnicę, że jest wyższe napięcie, niż na 0,7, a takim drutem jak wiadomo nawija się cewki do instalki na 12V.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 27, 2007 8:08 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
co ty piszesz? im grubszy drut tym mniejsza rezystencja, mniejsza rezystenca=wiecej pradu

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 27, 2007 8:38 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
No to ja już nie wiem, jak to możliwe? Żeby nowy magnes był mocniejszy to rozumiem, ale żeby aż tak, aby dawał 2 razy wyższe napięcie na cewkach? Tym sposobym, nowe jawki musiałby równierz dawać takie wysokie napięcie, a co by za tym szło, paliły by cewki W/N jak głupie (mi spaliło 8V, teraz mam 12V do Jawy, chodzi bardzo dobrze, cewka się nie grzeje)


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 67 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Nie działa

Ziomus

11

3811

Czw Cze 15, 2006 9:34 am

marcinpc Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Ogar200 nie działa ;/

hackers

3

2277

Pon Cze 25, 2007 8:51 am

P-men Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Ogar 200 nie działa ;/

hackers

7

2574

Czw Lip 19, 2007 2:18 pm

hackers Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Elekryka nie działa

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Piotrek91

20

6357

Pon Sty 14, 2008 7:35 pm

Piotrek91 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Kopniak nie działa

gotham

5

2529

Nie Wrz 07, 2008 6:53 pm

gotham Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 16 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.059s | 21 Queries | GZIP : Off ]