Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Kwi 27, 2024 5:29 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 20 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: pierścienie
PostWysłany: Wto Sie 21, 2007 7:37 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 29, 2007 4:20 pm
Posty: 366
Miejscowość: Lublin
Pojazd: Rower, Ogar 200
Otóż mam taki problem: zakupiłem na allegro używany (przejechano na nim 5 km) "zestaw 60ccm", facet to jakoś byle jak zapakował i pierścienie przyszły w proszku, ale to nieważne (w końcu po tygodniu dostałem od niego nowe pierścienie). Mój problem jest taki, że nigdy tego nie robiłem i nie wiem, jak założyć te pierścienie, boje się, że je połamie, a w Lublinie w sklepie mają tylko pierścienie na 50ccm. Trzeba do tego mieć jakieś urządzenie (żeby je jakoś rozciągnąć czy coś)? Proszę o pomoc :/
Użyłem "opcji szukaj" i nie ma za bardzo.

[ Dodano: 21 Sierpień 2007, 09:39 ]
Dodam, że jak próbowałem, to mi pierścień wskoczył na pierwsze miejsce, a co z drugim i trzecim <co?>

[ Dodano: 21 Sierpień 2007, 13:01 ]
Wiem, że jest to dla kogoś kto ma wprawę banalne, ale dla mnie nie :(


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 21, 2007 11:33 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Na 2 i 3 miejsce musisz go tak samo naciągnąć.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 21, 2007 12:53 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 29, 2007 4:20 pm
Posty: 366
Miejscowość: Lublin
Pojazd: Rower, Ogar 200
Właśnie ostatnio jak zdejmowałem pierścień z ukruszonego tłoka, to go naciągnąłem i się połamał :( i teraz jestem na tym punkcie przewrażliwiony, a jak złamię to lipa- muszę zamawiać z internetu. Pójdę chyba dzisiaj do sklepu z częściami i pod pretekstem kupna linki sprzęgła i gazu powiem spytam, czy mogą mi to założyć po znajomości.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 21, 2007 12:55 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Mar 10, 2007 1:47 pm
Posty: 356
Miejscowość: London/Jwr
próbuj, jak kupowałeś mogłeś odrazu wziąć minimum jedne na zapas :) bo zawsze może pęknąć :) musisz być cierpliwy i powoli zakładać..

_________________
Sprzedam duuuużo części do motorowerów :) Zapraszam serdecznie :)

http://moto.kirc.pl/sprzedam-f13/hlebomoto-nie-tylko-t17318.html

Kup coś ode mnie!! :)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 21, 2007 1:02 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 29, 2007 4:20 pm
Posty: 366
Miejscowość: Lublin
Pojazd: Rower, Ogar 200
Ale ja kupowałem z całym zestawem i typ tam miał trzy, tylko że przyszły połamane i jak złożyłem reklamację to mi przysłał też trzy, jak bym mu napisał, żeby mi dał więcej, to bym mu musiał jeszcze za 1/2 przesyłki zapłacić (bo to już poza reklamacją) a nie miałem kasy :P

[ Dodano: 21 Sierpień 2007, 21:43 ]
Uff. Jakoś się założyły :P, dzięki za pomoc, temat do zamknięcia.

[ Dodano: 21 Sierpień 2007, 22:37 ]
A jeszcze się spytam przy okazji, gdzie można nabyć jakiś szczelinomierz 0.4mm żeby ustawić w tej odległości styki przerywacza, bo nigdzie nie widzę czegoś takiego <co?>, albo czym innym można to zmierzyć??. Bo taką małą odległość to trudno linijką :P czy suwmiarką. Nikt się chyba o to nie pytał na forum, więc ja się pytam :)

[ Dodano: 21 Sierpień 2007, 22:39 ]
Kurde, sorry za głupie pytanie, jest pełno ich na allegro, jakoś w złej kategorii musiałem szukać :p, sorry- temat do zamknięcia.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sie 22, 2007 8:06 pm 
Offline

Rejestracja: Śro Maj 09, 2007 7:05 am
Posty: 3
Miejscowość: Milicz
Panowie a jak na przykład tłoczek jest na dole porysowany to jest do wywalenia??????????Po prosty pierścień mi sie rozsypał i lekko porysował tłoczek na dole :(


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sie 22, 2007 9:55 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 29, 2007 4:20 pm
Posty: 366
Miejscowość: Lublin
Pojazd: Rower, Ogar 200
Ja tam za bardzo nie wiem :(, mam ogara 2,5 tygodnia :P.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sie 23, 2007 7:13 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
KARP, zależy jak porysowany. Też mi się pierścionki rozsypały i zrobiło niewielkie draśniecie przy rowku na pierścien. Ja tego nie zauważyłem i złożyłem na tym tłoku i efekt tego był taki, że ledwo się dało odpalić, tracił kompresję więc i moc. Jeździł o około 10km/h mniej, a rozpędzał się pół godziny.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sie 23, 2007 7:49 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 29, 2007 4:20 pm
Posty: 366
Miejscowość: Lublin
Pojazd: Rower, Ogar 200
Ja mam jeszcze przy okazji taki problem- założyłem te pierścienie, wsadziłem tłok w cylinder i ruszam kopniakiem, a tu jakiś opór straszny. Wie ktoś, jaka może być tego przyczyna? Z góry dzięki za pomoc.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sie 23, 2007 8:05 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
hmmm... tarcie? :D
musisz dotrzeć :P albo źle złożyłeś :D ale to mało możliwe xD


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sie 23, 2007 8:32 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 29, 2007 4:20 pm
Posty: 366
Miejscowość: Lublin
Pojazd: Rower, Ogar 200
R-Man napisał(a):
albo źle złożyłeś
Chodzi Ci, że pierścienie mogłem źle założyć (?), bo opór się pojawił dopiero po założeniu cylindra. Ale to tarcie to jest takie perfidne, że ledwo co mogę kopką ruszyć :/ nie wiem, co jest...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sie 23, 2007 8:34 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
aaaa
:P
a zdejmowałeś tłok?? <co?>
jak tak to gdy wbijałeś sworzeń to skrzywiłeś korbowód....
szczere kondolencje ;(


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sie 23, 2007 8:44 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 29, 2007 4:20 pm
Posty: 366
Miejscowość: Lublin
Pojazd: Rower, Ogar 200
Ale ja nawet jeszcze cylindra z głowicą nie przykręciłem szpilkami, a jakby był skrzywiony, to by chyba stawiał opór dopiero po przykręceniu. od razu, jak założyłem na tłok, to był taki opór, więc to raczej nie korbowód (?)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sie 23, 2007 8:46 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
hmmm... mówisz że wszedł gładko i gdy kopiesz ma opór, czy jak go wsadzasz do cylka to ma opór??
ja to pierwsze to korbowód,
jak to 2 to za duży tłok/pierścienie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sie 23, 2007 8:46 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 29, 2007 4:20 pm
Posty: 366
Miejscowość: Lublin
Pojazd: Rower, Ogar 200
Po prostu ręką przytrzymałem cylinder i ruszam tłokiem (bez skojarzeń :P), a tu razem z cylindrem się rusza...

[ Dodano: 23 Sierpień 2007, 22:48 ]
Właśnie już przy zakładaniu był trochę opór, tłok to na pewno nie za duży, a pierścienie pasują na oko idealnie, to nie wiem, czego to wina...

[ Dodano: 23 Sierpień 2007, 22:52 ]
Tłok zdejmowałem, bo miałem wcześniej 50 ccm, a kupiłem sobie "zestaw 60 ccm".

[ Dodano: 23 Sierpień 2007, 23:16 ]
Może nasmarować to jakoś ręcznie <co?>, a później (po zapaleniu) się już będzie smarowało olejem z mieszanki? (Narazie nie odpalałem, bo mi się gdzieś szpilki pogubiły).


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 20 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Pierścienie

King109

2

1714

Pon Cze 16, 2008 4:17 pm

King109 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. [019] Pierscienie

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

arrrtur

32

9532

Wto Maj 05, 2009 8:53 pm

Mikolaj211 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów pierścienie

Jomma

8

2925

Nie Maj 10, 2009 6:27 am

Tyrael Zobacz ostatni post

Brak nowych postów pierścienie wsk 125

Kowal356

1

1529

Nie Lis 08, 2009 1:50 pm

Kowal356 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Pierścienie

kamis11

12

3007

Śro Gru 09, 2009 4:56 pm

kamis11 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 23 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.047s | 21 Queries | GZIP : Off ]