Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Mar 29, 2024 3:19 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Pierścionki
PostWysłany: Czw Lis 24, 2005 6:28 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
Ostatnio zdjęłem głowicę w ogarze żeby zrobić cylinder bo wyrwał mi się ten pręcik(jakoś to się nazywa ale niewiem jak) od kolanka. Zdjęłem tłok i pierścionki z niego (stiupid) i później zakładając nie martwiłem się znacznie o kolejność w jakiej chodziły na tłoku. Także teraz wiem żeby tak nie robić bo mój ogar stracił kompresję i nawet na pierwszym biegu nie miał siły mnie dźwignąć. Także pomyślałem że trzeba wymienić pierścionki -tak zrobiłem. Już ma kompresję ale nie ma już tyle siły co miał.Na przyszłość nie polecam nikomu tak robić!!! Nie wiem co się stało, może cylinder się wyrobił nieodpowiednio przez te odwrotnie założone pierścionki...??? co dalej robić facet który robi szlify powiedział że się nie opłaca szlifować...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lis 24, 2005 6:38 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Lis 03, 2005 5:48 pm
Posty: 238
Miejscowość: Sępólno Kraj.
moze miałes pierścionki nad wymiar a zalozyłeś nominalne?

_________________
http://images20.fotosik.pl/337/8c14299dad178859.jpg
Tuning, Naprawa, Remonty, Elektryka


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lis 24, 2005 7:20 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 8:48 am
Posty: 739
Miejscowość: Piekary Śląskie
Chyba chodziło ci o szpilki, a tak nawiasem mówiąc to trzeba zawsze pamiętac jak byly założone pierścienie i obowiązkowo założyć je w tej samej kolejności, ba, nawet w tym samym kierunku co poprzednio. Na nowych piescieniach jest słabszy bo nie są dotarte.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lis 26, 2005 6:43 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Paź 09, 2005 8:25 pm
Posty: 76
Miejscowość: Warszawa
Pojazd: Yamaha FZR 600r
dopasują sie i bedzie gwarantowane że, bedziesz miał więcej mocy niż przetem


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Gru 17, 2005 3:49 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 29, 2005 6:03 pm
Posty: 481
Miejscowość: Warszawa
Pojazd: Mazda 626 2.0
Jakoś tego nie rozumiem zdjąłeś cylinder w celu naprawienia szpilki to po cholere zdjołeś pierścionki.Nie powinno się zdejmować cylindra chyba że do remontu.

_________________
Dzieciom neostrady mowimy nie!


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Gru 23, 2005 1:14 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Paź 19, 2005 3:36 pm
Posty: 229
Miejscowość: 666
No ja wymieniałem szpilki, bez wyjmowania cylindra - po co utrudniać sobie życie? <pukpuk>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Gru 23, 2005 6:25 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Sie 08, 2005 6:09 pm
Posty: 1173
Miejscowość: Rybnik-Śląskie
Pojazd: Romet 50T1
idzie ale według mnie lepiej zdiąć cylinder


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sty 09, 2006 7:17 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Paź 19, 2005 3:36 pm
Posty: 229
Miejscowość: 666
No niby co Ci to da, że sobie tylko pokręcisz?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sty 10, 2006 11:03 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
pokrecic i pogrzebac ja to lubie :) . Wiec dobrze zrobiles tylko za co ci nie wyszlo ?? po wymianie pierscionkow ci zaslably ?? moze masz uszczelki rozwlone i koprechy nie ma. Ja sie tak bawilem dosc czesto. nawet szlo z 5 razy cylinder rozkrecac .wiec zaczolem uszczelki dolne sam dorabiac a gorna jaka byla taka dawalem . Wymienilem je po remoncie silnika i kopresja jest jak h...... ciezk osie kreci

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.047s | 21 Queries | GZIP : Off ]