Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Mar 29, 2024 2:25 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: problem z odpaleniem!
PostWysłany: Sob Gru 08, 2007 8:40 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Czw Paź 18, 2007 2:45 pm
Posty: 10
Miejscowość: krosno
Mam Rometa Ogara 205 z silnikiem kwadratowym. Iskra jest zafajnista ale nie zapali, może platynki, ale jak by platynki siadły to by iskry nie było. Co tu zrobić ? ( wczoraj dwa razy kopnąłem i z pod gaźnika tam gdzie jest dziura w silniku wyszła para ale za chwile znikła)
Mam drugiego Rometa z rama komara przerobionego na ogara z silnikiem kwadratowym,
pali na dyga a jak przycisnę sprzęgło gasi go ( sprzęgło składałem od nowa i dalej tak jest) co to może być ? pomóżcie mi !
Mogę sprzedać je. Mój numer gg to 146991
Pomóżcie plis.

Radzę zaglądnąć do słownika ortograficznego. Jeszcze jeden taki mało inteligentny post i masz warna / slawek90


Ostatnio edytowany przez pies95 Sob Gru 08, 2007 9:32 am, edytowano w sumie 3 razy

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Gru 08, 2007 9:01 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lip 24, 2007 8:08 pm
Posty: 1070
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Simson S51 Power
Nie wiem czy zauwarzyłeś, ale założyłeś dwa takie same temety ;]
pies95 napisał(a):
wczoraj dwa razy koplem i z pod gaznika tam gdzie jest dziura w silnuiku wyszla para ale zachwile znikla
ty masz olej w silniku? ? ;(

_________________
.:$im$on:.

MANCHESTERUNITED

www.polskajazda.pl/Simson/S,51/12685


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Gru 08, 2007 9:47 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Cze 20, 2006 7:15 pm
Posty: 488
Miejscowość: Równe
Pojazd: Romet Ogar 900 '08
WFM M06 '59
Dokładniej to gdzie Ci ta para wyszła ?? Z gaźnika czy pod gaźnikiem ?? Może masz źle zapłon ustawiony. A w tym drugim z ramą komara to regulowałeś sprzęgło ??

PS. Zainstaluj sobie Firefox'a poprawia błędy ;)

_________________
Romet Ogar 900 '08
Romet Chart 210 '90
WFM M06 '59
Romet Ogar 205 '86


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Gru 08, 2007 10:56 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Czw Paź 18, 2007 2:45 pm
Posty: 10
Miejscowość: krosno
Sorki że, założyłem dwa takie same posty ale mi pisało że je usuneło!
Olej to napewno mam, ale muszę sprawdzić.
Z silnika mi ta para wyszła tzn. jak jest gaźnik to pod spodem w silniku jest taka mała dziurka i przez nia wyszła.Sprzęgła nie regulowałem sprubuję.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Gru 08, 2007 11:20 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5861
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
pies95, Platyny mają wpływ na iskrę, ale jeśli będą źle ustawione to iskrą będzie- z tym że nie taka jaka powinna. Najlepiej gdybyś wymienił platynki oraz świecę, i porządnie ustawił zapłon.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Gru 08, 2007 12:24 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Czw Paź 18, 2007 2:45 pm
Posty: 10
Miejscowość: krosno
Mam problem próbowałem 10 kluczy i żaden nie pasuje, albo za mały albo za gruby w obwodzie.I co tu zrobić?.


Ostatnio edytowany przez pies95, Sob Gru 08, 2007 3:48 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Gru 08, 2007 12:33 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Szlifierką kontową potraktować klucz, a co niby innego?

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Gru 08, 2007 1:50 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Cze 20, 2006 7:15 pm
Posty: 488
Miejscowość: Równe
Pojazd: Romet Ogar 900 '08
WFM M06 '59
A do czego Ci te klucze ?? Jak do magneta to kup lepiej ściągacz.

_________________
Romet Ogar 900 '08
Romet Chart 210 '90
WFM M06 '59
Romet Ogar 205 '86


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Gru 09, 2007 9:14 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Czw Paź 18, 2007 2:45 pm
Posty: 10
Miejscowość: krosno
Do magneta oczywiście, jak przecież jest tam śrubka to ściagacz mi w niczym nie pomoże jak tej śrubki nie odkrecę. Jednego już zrobiłem tylko muszę kondensator dokrecić.A drugiego możę zrobię we wtorek.
Chce ktoś kupić rometa?????


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Gru 09, 2007 9:25 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5861
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Do magneta to nic innego jak klucz nasadowy. Więc żaden wynalazek tego nie zastąpi :P.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Gru 10, 2007 9:55 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lip 24, 2007 8:08 pm
Posty: 1070
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Simson S51 Power
Odkręć tą śrubke kluczem nasadowym, a potem ściągaczem magneta :P

_________________
.:$im$on:.

MANCHESTERUNITED

www.polskajazda.pl/Simson/S,51/12685


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Gru 10, 2007 5:59 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Czw Paź 18, 2007 2:45 pm
Posty: 10
Miejscowość: krosno
Ale mówie, że żaden mi nie podejdzie nasadowy.
Jest ktos zainteresowany kupnem???
Mam problem gdy zapale swiatła w motorze to przerywa, kondensator nie jest dobrze dokręcony,bo klucza takiego nie mam,to może byc kondensator?
Jest tu ktoś z okolic Krosna?


Ostatnio edytowany przez pies95, Pon Gru 10, 2007 7:21 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Gru 10, 2007 6:33 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
pies95 napisał(a):
Ale muwie, że żaden mi nie podejdzie nasadowy.



No to go zeszlifuj... Albo kup końcówkę. A i mówię przez "ó".

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Gru 10, 2007 10:40 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sty 22, 2007 7:47 pm
Posty: 9
Miejscowość: Poznań
Klucz nasadowy 14 i musi iść nie ma bata zablokuj magneto śrubokrętem i odkręcisz później ściągacz i już idzie. Co do zapłonu to wymień kondensator jeśli iskra jest za czerwona i ustaw odpowiednio styki platynek muszą się stykać równiutko. Iskra musi być jasno fioletowa jeśli jest za czerwona kondensator do *pupy* a jeśli za jasna (biała) to za duża przerwa na platynkach. Najlepiej odkręć fajkę przyłóż przewód do głowicy w odległości gdzieś 5 mm i kopnij jeśli przejdzie iskra i będziesz aż słyszał strzał to zapłon na pewno dobrze ustawiony a świeca może być do *pupy* <rotfl>


Ostatnio edytowany przez Grandezz, Wto Gru 11, 2007 1:54 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Gru 11, 2007 7:39 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Czw Paź 18, 2007 2:45 pm
Posty: 10
Miejscowość: krosno
Klucz 14 by był. Ale za gruby w obwodzie, dzisiaj muszę ze szlifować.
Motor normalnie jeżdzi,ale czasami go cięzko zapalić,i jak włoncze światła to przerywa,
a kondensator musze dokrecić.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Mam problem z odpaleniem

Pawel1315

1

1560

Pią Lip 20, 2007 11:46 am

Dawideq Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. problem z odpaleniem

booddzziioo

4

1996

Czw Kwi 24, 2008 1:48 pm

booddzziioo Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Problem z odpaleniem

dawid3710

6

2245

Czw Maj 08, 2008 2:20 pm

MVVS Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [ WSK 125] problem z odpaleniem....

krzysiek-gdansk

4

1962

Pon Lip 21, 2008 12:04 pm

MACIEK1440 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Załącznik(i) [Wsk 125] problem z odpaleniem

mk666

9

3612

Czw Sty 15, 2009 8:56 pm

mk666 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 24 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.063s | 20 Queries | GZIP : Off ]