Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Mar 29, 2024 4:55 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [Ogar 200] Problem z wysokimi obrotami i trzecim biegiem
PostWysłany: Wto Paź 23, 2012 10:33 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pon Paź 22, 2012 12:53 pm
Posty: 12
Pojazd: Ogar 200
Witam wszystkich :)

Posiadam Ogara 200 z silnikiem jawy 50 i do tej pory motorek miał dobre osiągi - mocny zryw, prędkość maksymalna około 65km/h aż do momentu gdy odkręciły się śrubki trzymające iskrownik na kole magnesowym. Nie wiedząc o tym jeździłem tak jakiś czas, jedynie głośniej pracował zbierając się na wyższe obroty. W końcu zupełnie nie chciał ruszyć i byłem zmuszony zobaczyć co dzieje się w środku. Niestety byłem w szoku, gdy zobaczyłem, że iskrownik całkowicie odkręcił się, a śrubki go trzymające sobie leżały obok.
Po dokręceniu z powrotem iskrownika i wyregulowaniu zapłonu Romet na luzie wchodzi ładnie na obroty, jednak na pierwszym biegu przy wyższych obrotach się dusi, na dwójce jest podobnie, natomiast na trzecim biegu zupełnie nie ma mocy i rozpędza się maksymalnie do 45km/h.

Czy ktoś miał podobną przygodę i co w takiej sytuacji mogło pójść? Dodam, że dodatkowo wyczyściłem cały gaźnik i wymieniłem świecę.

Pozdrawiam, Łukasz :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 200] Problem z wysokimi obrotami i trzecim biegiem
PostWysłany: Wto Paź 23, 2012 7:43 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Czw Sie 23, 2012 6:11 am
Posty: 42
Pojazd: Ogar 200 60/4
Miałem to samo zapłon wyreguluj bardzo dokładnie te silniki nie znoszą żadnej tolerancji do tego wyregulowanie poziomu paliwa w komorze pływakowej.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 200] Problem z wysokimi obrotami i trzecim biegiem
PostWysłany: Śro Paź 24, 2012 8:08 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pon Paź 22, 2012 12:53 pm
Posty: 12
Pojazd: Ogar 200
Zapłon jest 1,8mm przed gmp, platynki na 0.35mm, poziom paliwa w komorze pływakowej 13mm po wyjęciu pływaka.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 200] Problem z wysokimi obrotami i trzecim biegiem
PostWysłany: Wto Paź 30, 2012 8:16 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Czw Sie 23, 2012 6:11 am
Posty: 42
Pojazd: Ogar 200 60/4
To nie jest tak, że masz wszystko ustawione na obliczenia każdy silnik jest inny ustawiaj metodą prób i błędów czytaj poradniki i sobie w końcu poradzisz...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 200] Problem z wysokimi obrotami i trzecim biegiem
PostWysłany: Czw Lis 01, 2012 1:34 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pon Paź 22, 2012 12:53 pm
Posty: 12
Pojazd: Ogar 200
Dzięki za odpowiedzi, będę próbował. Czy może mi ktoś jeszcze powiedzieć jaki rozmiar mają śrubki trzymające podstawy iskrownika? potrzebne mi jest to do zrobienia nowego gwintu.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 200] Problem z wysokimi obrotami i trzecim biegiem
PostWysłany: Nie Lis 04, 2012 8:08 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 20, 2010 10:23 am
Posty: 164
Miejscowość: ERW
Pojazd: delta RMR 24 91' zajechane 2005
malatti city star 2007" sprzedane 2008
ogar 205 87" sprzedane 2011
ogar 200 86' od 2010 złomowany 2011
ogar 200 90' sprzedany 2012
romet chart210 sprzedany 2014
polonez atu plus sprzedany 2015
suzuki gsx 600F sprzednana 2015
bmw e36 coupe
na 99 procent te śrubki mają gwint m5 . co do zapłonu mówie to co koledzy wyżej 223 musi mieć ustawiony zapłon bardzo dokładnie ale cieżko o konkretne dane te 2mm przed gmp to tylko oriętacyjne bo każdy 223 ma z innym wyprzedzeniem ustawiony zapłon tylko bardzo żmudna metoda prób i błedów . to nie wsk czy komar że jak byś nie ustawił to i tak bedzie chodzić :-)

_________________
r6 m50 <3


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 200] Problem z wysokimi obrotami i trzecim biegiem
PostWysłany: Nie Lis 04, 2012 9:30 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pon Paź 22, 2012 12:53 pm
Posty: 12
Pojazd: Ogar 200
Niestety to raczej nie jest wina zapłonu, próbowałem z czujnikiem zegarowym różnych kombinacji - od 1,3mm do 2,2mm i dalej nie ma mocy jak przedtem. Jeszcze w między czasie wymieniałem łożysko w tylnym kole, ale raczej lekko chodzi - czy może być to przyczyną?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 200] Problem z wysokimi obrotami i trzecim biegiem
PostWysłany: Pon Lis 05, 2012 4:10 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 20, 2010 10:23 am
Posty: 164
Miejscowość: ERW
Pojazd: delta RMR 24 91' zajechane 2005
malatti city star 2007" sprzedane 2008
ogar 205 87" sprzedane 2011
ogar 200 86' od 2010 złomowany 2011
ogar 200 90' sprzedany 2012
romet chart210 sprzedany 2014
polonez atu plus sprzedany 2015
suzuki gsx 600F sprzednana 2015
bmw e36 coupe
a jaką masz iskre niebieską zółta czy raczej fioletowa? wymień świece i przeczyść dysze jesli to nie pomoże to sprawdz z jakas inną cewką i wykrec i wyczyść gaźnik . jesli jezdzisz na mixolu to sprawdz czy tłumik nie jest zajebany
ps jak ja miałem takie coś to okazało sie że to wina pierscieni kross-impeks (celowo źle napisałem)
które wytarły sie po 200km <wow>

_________________
r6 m50 <3


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 200] Problem z wysokimi obrotami i trzecim biegiem
PostWysłany: Pon Lis 05, 2012 9:26 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pon Paź 22, 2012 12:53 pm
Posty: 12
Pojazd: Ogar 200
Iskra na świecy jest mocna i niebieska (testowałem z innymi świecami - f95, f80), gaźnik cały wyczyściłem, jeżdżę na mieszance z olejem Orlen 5T. Jak najlepiej sprawdzić czy tłumik nie jest zasyfiony?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 200] Problem z wysokimi obrotami i trzecim biegiem
PostWysłany: Wto Lis 06, 2012 9:04 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 20, 2010 10:23 am
Posty: 164
Miejscowość: ERW
Pojazd: delta RMR 24 91' zajechane 2005
malatti city star 2007" sprzedane 2008
ogar 205 87" sprzedane 2011
ogar 200 86' od 2010 złomowany 2011
ogar 200 90' sprzedany 2012
romet chart210 sprzedany 2014
polonez atu plus sprzedany 2015
suzuki gsx 600F sprzednana 2015
bmw e36 coupe
wyciągnąć dławik od tyłu tłumika i przeczyscic jakimś drutem albo wypalić(ja wrzucałem na 15 minut do kotła c.o. zajebiście sie wypalał)

_________________
r6 m50 <3


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [Romet Ogar 205] Problem z Wysokimi Obrotami

PawciQ

2

2244

Czw Maj 06, 2010 10:03 pm

RKDom Zobacz ostatni post

Brak nowych postów MZ Ts 150 problem z wysokimi obrotami

pawzl

3

2818

Nie Maj 16, 2010 5:30 pm

Driver Zobacz ostatni post

Brak nowych postów problem z wysokimi obrotami

robert1059

1

11892

Nie Wrz 15, 2013 7:42 am

Dzika Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Ogar 205] problemy z wysokimi obrotami

Kosa12121213

5

3085

Wto Wrz 15, 2009 8:40 pm

Kosa12121213 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Romet Ogar 200 problem z pierwszym biegiem ,świeca

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

didopl

37

9473

Nie Paź 10, 2010 3:29 pm

didopl Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 16 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.051s | 21 Queries | GZIP : Off ]