Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Kwi 18, 2024 10:34 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: simson remont
PostWysłany: Nie Cze 10, 2012 8:57 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Maj 14, 2012 7:42 pm
Posty: 29
Miejscowość: Sanok
Pojazd: Ogar 205
OgaroSimson <3
Chciał bym zaprezentować wam generalny remont silnika simsona s51 4b chcę wymienić w nim tak:
- cylinder + tłok + głowica s60
http://www.stazet.inkontrahent.pl/produ ... tml?ref=g7
- łożyska
http://allegro.pl/lozyska-lozysko-skf-k ... 02795.html
- wał
http://allegro.pl/wal-korbowy-sportowy- ... 47717.html

proszę o opinie części czy dobre są czy ciulowe czy coś będę musiał przerabiać żeby je dopasować do silnika, no i czy to się opłaci dawać tyle kasy za te części bo około 600 zł <wow> :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: simson remont
PostWysłany: Nie Cze 10, 2012 9:30 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Sie 25, 2011 12:32 pm
Posty: 377
Pojazd: Romet Chart 77/5/2/2M
MZ ETZ 250
Nie opłaca się kupować tego cylindra ... za 100 zł max będziesz miał profesjonalnie przerobiony cylinder z podobna jakością u kogoś z forum do tego szlif do 50 zł tłok ok 30 zł mza i jest taniej i lepiej..
Łożyska mogą być ew poszukaj fagów niektórzy twierdzą ze są lepsze..
Wał : zależy jaka pojemność...do 60 ccm zwykle nie daje się wałów z s70 ze względu na inne wyważenie.

_________________
http://bikepics.com/members/herobrine/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: simson remont
PostWysłany: Nie Cze 10, 2012 9:32 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Cze 24, 2010 9:11 am
Posty: 714
Pojazd: Aprilia rs 125
Simson S51
był:
Romet ogar 205 70/4 4b
Romet pegaz 750
Ten cylinder to gówno, lepiej kupić od osoby która zna się na przeróbkach tego typu.Ten wał jest do 70ccm jest inaczej wyważony ,kup tej samej firmy ale do 60ccm. Łożyska są dobre.Do cylindra musisz powiększyć zasilanie w karterach taak , jak kupić cylinder od np. kaaliego to zaoszczędzisz jakieś 70zł.

_________________
Romet Pegaz 750 ---> Romet Ogar 205 ---> Romson ---> Aprilia GS 125 ---> Simson S51 ---> ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: simson remont
PostWysłany: Nie Cze 10, 2012 11:37 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Maj 14, 2012 7:42 pm
Posty: 29
Miejscowość: Sanok
Pojazd: Ogar 205
OgaroSimson <3
a tłoka kupować z 1 pierścieniem czy 2 ?? czym to się różni ???

--------- Nie Cze 10, 2012 12:40 pm Połączono ---------

http://allegro.pl/tuning-cylinder-tlok- ... 47171.html
takie coś mogło by być czy kupować z MZA lub AlMOT ???


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: simson remont
PostWysłany: Nie Cze 10, 2012 12:30 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Cze 24, 2010 9:11 am
Posty: 714
Pojazd: Aprilia rs 125
Simson S51
był:
Romet ogar 205 70/4 4b
Romet pegaz 750
http://allegro.pl/nowy-cylinder-simson- ... 11405.html
polecam ten cylinder. Nie opłaca się kupować tłoka jedno pierścieniowego bo jest za drogi do jego jakości , lepiej kupić normalny mza i założyć jeden pierścień wyjdzie dużo taniej taak .

_________________
Romet Pegaz 750 ---> Romet Ogar 205 ---> Romson ---> Aprilia GS 125 ---> Simson S51 ---> ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: simson remont
PostWysłany: Wto Cze 12, 2012 5:22 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Maj 14, 2012 7:42 pm
Posty: 29
Miejscowość: Sanok
Pojazd: Ogar 205
OgaroSimson <3
założyć 1 pierścień ? jak mam rowki na 2 a założe 1 to w niczym nie będzie to przeszkadzać ? słaby będzie itd ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: simson remont
PostWysłany: Wto Cze 12, 2012 5:44 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Cze 24, 2010 9:11 am
Posty: 714
Pojazd: Aprilia rs 125
Simson S51
był:
Romet ogar 205 70/4 4b
Romet pegaz 750
nic nie będzie . tylko załóż górny pierścień lokurva

_________________
Romet Pegaz 750 ---> Romet Ogar 205 ---> Romson ---> Aprilia GS 125 ---> Simson S51 ---> ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: simson remont
PostWysłany: Wto Cze 12, 2012 5:54 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Maj 14, 2012 7:42 pm
Posty: 29
Miejscowość: Sanok
Pojazd: Ogar 205
OgaroSimson <3
a to coś polepszy osiągi czy moc niż by był na 2 ? :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: simson remont
PostWysłany: Wto Cze 12, 2012 5:55 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Lut 09, 2012 8:19 am
Posty: 126
Pojazd: WSK
Chart Serwis
Kupować tłok na 2 pierścienie i zakładać tylko 1 - ojapier


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: simson remont
PostWysłany: Wto Cze 12, 2012 6:00 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Sie 25, 2011 12:32 pm
Posty: 377
Pojazd: Romet Chart 77/5/2/2M
MZ ETZ 250
Będzie się lepiej wkręcał,niektórzy twierdzą że może być lepsze rezo, będzie się mniej grzał i tuleja będzie się wolniej zużywała ponieważ 1 pierścień = mniejsze tarcie
Minusy to np słabsza kompresja

seebbek napisał(a):
Kupować tłok na 2 pierścienie i zakładać tylko 1 - ojapier

Przy serii owszem powinno się zakładać 2 pierścienie lecz przy cylindrze po tuningu taki jak on pewnie będzie miał raczej powinno się stosować 1 ze względu na zalety jakie napisałem wyżej

_________________
http://bikepics.com/members/herobrine/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: simson remont
PostWysłany: Śro Cze 13, 2012 2:10 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Maj 14, 2012 7:42 pm
Posty: 29
Miejscowość: Sanok
Pojazd: Ogar 205
OgaroSimson <3
a nie lepiej kupić oryginalny z 1 pierścieniem ? z mza albo almotu


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: simson remont
PostWysłany: Śro Cze 13, 2012 2:26 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lut 14, 2012 9:26 am
Posty: 358
Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
Pojazd: Xsara VTS
pawel1men napisał(a):
Nie opłaca się kupować tłoka jedno pierścieniowego bo jest za drogi do jego jakości , lepiej kupić normalny mza i założyć jeden pierścień wyjdzie dużo taniej taak .

<Czytaj>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: simson remont
PostWysłany: Śro Cze 13, 2012 4:01 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Maj 14, 2012 7:42 pm
Posty: 29
Miejscowość: Sanok
Pojazd: Ogar 205
OgaroSimson <3
:D oki


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów remont silnika simson s51

emiloo7

3

1787

Nie Sty 09, 2011 10:16 am

BEBAK Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Remont generalny

Kermit

2

1717

Śro Lis 22, 2006 9:21 pm

SzyMZek Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Remont silnika

paabson

7

4683

Wto Lut 06, 2007 7:56 pm

Grzechu Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Remont - zapalanie.

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

dyko

17

5472

Śro Wrz 12, 2007 10:45 pm

dyko Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Chart] Remont

Maciek210

2

1454

Sob Paź 18, 2008 3:23 pm

scorpionKing Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.054s | 22 Queries | GZIP : Off ]