Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Kwi 25, 2024 10:13 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [ Motorynka] Tłok, wymienić czy nie wymienić
PostWysłany: Nie Paź 21, 2007 2:21 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Sie 18, 2007 10:07 am
Posty: 69
Miejscowość: Rzeszów
Pojazd: Daihatsu Cuore.
Mam dylemat, wymienić ten tłok czy nie :P

Image
Image

Prawdopodobnie nie był on nigdy wywmieniany, on chyba jest z 84 roku choc to sa tylko moje przypuszczeina

to powiedzcie czy go wymeniac czy nie bo jutro ide po czesci do AGMOTU;p

_________________
http://moto.kirc.pl/topics6/moja-tworcz ... vt8258.htm

Zapraszam !!!!!!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Paź 21, 2007 2:40 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Kwi 28, 2007 7:57 pm
Posty: 1390
Miejscowość: Sterkowiec / Tarnów
Pojazd: Ogar 2OO

Golf IV !
wymien... po tym widac lata pracy


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Paź 21, 2007 2:56 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Sie 18, 2007 10:07 am
Posty: 69
Miejscowość: Rzeszów
Pojazd: Daihatsu Cuore.
Może on mieć 23 lata? :P
Jestem 2 wlascicielem tej motorynki, a ziomek co ja mial przedtem raczej nie rozbieral silnika bo jeszcze mial te blokady na deklach ;D

A i jak pojde do agmotu i powiem poprosze tlok to oni mi dadza z tym takim co sie trzym a to tych co sie ruszaja zeby ten tlok chodzi l w gore i w dol ta taka nozka czy jakby to nazwac, na tym sie tlok trzyma, to oni mi dadza ten tlok z tym co trzyma i takimi malymi bolczykmami? ;P

A i jeszcze jakie pierscienie doniego wziac, zastanawialem sie nad tymi tuningowanymi 40mm tak pisalo na stronie agmotu, co to jest i zmieni to troche jazde tzn zywotnosc silnika i te inne? :P

_________________
http://moto.kirc.pl/topics6/moja-tworcz ... vt8258.htm

Zapraszam !!!!!!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Paź 21, 2007 5:19 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Cze 20, 2006 7:15 pm
Posty: 488
Miejscowość: Równe
Pojazd: Romet Ogar 900 '08
WFM M06 '59
Pewnie chodzi ci o sworzeń i zabezpieczenia. Musisz o to poprosić bo ci tego nie dadzą. Chyba że chodzi ci o korbowód.

_________________
Romet Ogar 900 '08
Romet Chart 210 '90
WFM M06 '59
Romet Ogar 205 '86


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Paź 21, 2007 8:47 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Sie 18, 2007 10:07 am
Posty: 69
Miejscowość: Rzeszów
Pojazd: Daihatsu Cuore.
No o ten sworzeń i zabezpieczenia, dzięki :P nie wiedzialem jak to nazwać :D

_________________
http://moto.kirc.pl/topics6/moja-tworcz ... vt8258.htm

Zapraszam !!!!!!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Paź 21, 2007 10:21 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
No więc jak wyżej mówi marcin693, musisz im powiedzieć, że chcesz sworzeń i zabezpieczenia. A pierścienie muszą być dopasowane do tłoka i cylindra. Powiedz żeby ci dali pierścienie najlepiej trzy bo lubią pękać jak się zakłada do tego tłoka.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Paź 22, 2007 12:28 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Sie 18, 2007 10:07 am
Posty: 69
Miejscowość: Rzeszów
Pojazd: Daihatsu Cuore.
Heh e zdążyłem zauważyć jak ściągałem stare zużyte, a te pierścienie muszą mocno przylegać do tłoka czy mają mieć spore luzy? Bo stare mieały spore luzy :D

_________________
http://moto.kirc.pl/topics6/moja-tworcz ... vt8258.htm

Zapraszam !!!!!!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Paź 22, 2007 3:02 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Voltfest, Pierścień powinien mieć minimalny luz, bo do jest przecież jego zadanie- uszczelnianie.
Na Twoim miejscu wymieniłbym tłok oraz pierścienie- koszt marny.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Paź 22, 2007 3:16 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Tylko mam nadzieje, że wiesz jak zakładać? Musisz natrafić na zamki.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Paź 23, 2007 12:28 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Lip 19, 2007 4:57 pm
Posty: 167
Miejscowość: się biorą dzieci ?
Pojazd: M06B3
Jak dla mnie nie ma potrzeby wymieniania, nie wyglada najgorzej, nie jest ani porysowany ani popekany, jeśli już to oddać go do regeneracji. A jesli jest orginalny to wytrzyma Ci dluzej niz tego, ktorego kupisz, bo nie zawsze znaczy ze 'nowy' bedzie lepszy. Sprawdz czy napewno to nominal, jesli silnik nie byl rozbierany nie znaczy to ze nikt mu nigdy szlifu cylindra nie robil - zawsze lepiej sprawdzic - do tego nadwymiarowe pierscionki i po klopocie ;)

Chyba to wszystko :p
pzdr ;)

_________________
[Złodziej zapalniczek]
"Przelecieć się nago po Placu Czerwonym Pokazać gołą d*pe Stanom Zjednoczonym"


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Paź 23, 2007 11:24 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Cze 02, 2007 7:10 pm
Posty: 887
Miejscowość: Wielkoposlka
jak chodzi dobrze to po co wymieniać ( no jezeli zła kompresja jest to wymień ) ... pamiętaj o ty rzeczach :
- pierścienie muszą wejśc w te rowki na tłoki 9 bo ci inaczej niewejdzie tłok do cylka ;]
- strzałka na denku tłoku symbolizuje ujście spalin czyli strzałką do okna wylotowego
- kupuj najdroższe pierścienie i najdroższy tłok :D ... bo jak kupisz tłok za 9zł a pierścieine za 1,50 to za ciekawie nie będzie ;]


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Jak to wymienić ?

Quler

10

2656

Śro Lip 11, 2007 9:35 am

=XawiD= Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Cylinder trzeba wymienić?-

kmisnik

6

2336

Pią Sty 11, 2008 12:17 am

misiolek Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Rozpołowiony silnik WSK co wymienić

Terri

3

1668

Pon Kwi 04, 2011 8:23 am

gundik1 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Jak można wymienic łozysko korbowodu

pioro88

3

2084

Czw Sie 24, 2006 6:33 pm

apollan Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Jak zdjąć magneto i wał i wymienić korbowód?

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

MaximusResetus

40

14639

Śro Maj 16, 2007 8:28 am

MaximusResetus Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 24 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.054s | 21 Queries | GZIP : Off ]