Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Mar 28, 2024 3:21 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Zablokowanie sworznia.
PostWysłany: Sob Paź 06, 2012 1:33 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lip 21, 2008 7:56 pm
Posty: 90
Miejscowość: Pniewy
Pojazd: Żak MR2 62', Jawa 50 typ 20 80'
To zależy od tzw. złośliwości rzeczy martwych. Generalnie powinno się zawsze zakładać tyle pierścieni ile rowków na tłoku. Jedni jeżdżą tak od szlifu do szlifu, inni mają problemy po kilku kilometrach. Nie próbowałem nigdy jeździć bez jednego pierścienia ale wiem jak wyglądają rowki w tłoku po kilkunastu tysiącach km gdy pierścienie są na swoim miejscu. Często są zanieczyszczone nagarem, a przecież mimo wszystko pierścienie w nich pracują. Więc pomyśl sobie co się dzieje gdy pierścienia nie ma. Wszystko zalepia się olejem, syfem z paliwa, powietrza. Wiadomo, to temat rzeka, tak jak pisałem jedni uważają, że to ok, drudzy będą do końca twierdzić, że też mają swoją rację. Zawsze masz dwa wyjścia, założyć albo nie. Ja bym założył mimo wszystko żeby później był jeden powód mniej do zmartwień gdy silnik strzela focha :D

_________________
Pozdrawiam,
Dukes


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zablokowanie sworznia.
PostWysłany: Sob Paź 06, 2012 2:17 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lip 27, 2012 6:44 pm
Posty: 279
Miejscowość: Wrocław okolice.
Pojazd: Jawa 50
A jeszcze chcę się zapytać, załóżmy że dzisiaj złożę tłok (trzy pierścieniowy) z dwoma pierścieniami. A za kilka dni będę chciał dołożyć tego trzeciego. Czy można tak zrobić ?

_________________
Silnik 223, nigdy więcej tego wynalazku taak


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zablokowanie sworznia.
PostWysłany: Sob Paź 06, 2012 5:01 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lip 21, 2008 7:56 pm
Posty: 90
Miejscowość: Pniewy
Pojazd: Żak MR2 62', Jawa 50 typ 20 80'
Jeśli rowek będzie czyściutki to raczej nie powinno być żadnych przeciwwskazań, ale szkoda Twojej roboty dwa razy ściągać i uszczelniać wszystko.

_________________
Pozdrawiam,
Dukes


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zablokowanie sworznia.
PostWysłany: Sob Paź 06, 2012 6:44 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lip 27, 2012 6:44 pm
Posty: 279
Miejscowość: Wrocław okolice.
Pojazd: Jawa 50
Załamał się i drugi, zamówiłem 8 następnych może uda mi się to złożyć lokurva

_________________
Silnik 223, nigdy więcej tego wynalazku taak


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zablokowanie sworznia.
PostWysłany: Sob Paź 06, 2012 6:54 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Lut 09, 2012 8:19 am
Posty: 126
Pojazd: WSK
Chart Serwis
Ale masz przesunięty wał czy ugięty korbowód ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zablokowanie sworznia.
PostWysłany: Sob Paź 06, 2012 7:07 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lip 27, 2012 6:44 pm
Posty: 279
Miejscowość: Wrocław okolice.
Pojazd: Jawa 50
Raczej przesunięty wał. Chociaż wydaję mi się że gdyby to było przez to, to tłok był by zdarty z boku, a nie na dole i górze.
Dobrze mówię ?

_________________
Silnik 223, nigdy więcej tego wynalazku taak


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zablokowanie sworznia.
PostWysłany: Pon Paź 08, 2012 9:04 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 12, 2005 12:44 pm
Posty: 735
Miejscowość: Chojnice
Pojazd: Ogar 200
Jak zatarła się tulejka to zupełnie normalne że tłok tak wygląda.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zablokowanie sworznia.
PostWysłany: Pon Paź 08, 2012 1:55 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lip 27, 2012 6:44 pm
Posty: 279
Miejscowość: Wrocław okolice.
Pojazd: Jawa 50
No, pocieszyłeś mnie. Sprzedawca w sklepie już chciał mi wepchać "nowy wał" czytaj teraźniejszej produkcji.

--------- Pon Paź 08, 2012 8:42 pm Połączono ---------

A powiedźcie jeszcze czy dziurka tulejki i dziurka w korbowodzie, musza ze sobą się dokładnie schodzić czy może być trochę zasłonięta ?

_________________
Silnik 223, nigdy więcej tego wynalazku taak


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Zabezpieczenia sworznia.

vorbis

7

2357

Nie Lip 22, 2007 9:03 am

Przemo Zobacz ostatni post

Brak nowych postów wyiana tulejki sworznia tłokowego chart

murzyn1996

2

2097

Pią Wrz 07, 2012 6:13 pm

Matii-x Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Silnik Jawa 223 - dopasowanie tulejki korbowodu do sworznia

Dukes

6

2829

Czw Lut 02, 2012 7:46 pm

MVVS Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 14 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.062s | 20 Queries | GZIP : Off ]