Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Mar 28, 2024 10:46 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Zapłon
PostWysłany: Śro Wrz 23, 2009 6:27 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Mar 03, 2009 4:34 pm
Posty: 42
Pojazd: Wszystkim po trochu
...


Ostatnio edytowany przez cross2900, Sob Cze 27, 2020 5:30 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zapłon jawka problemy ogarowcy przybywajcie
PostWysłany: Czw Paź 01, 2009 12:11 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Wrz 27, 2009 10:00 pm
Posty: 476
Miejscowość: Częstochowa
Pojazd: Romet Chart 210 88'
Romet Pony 50M2 87'
Jawa 50 typ 23 80'
Polski Fiat 126p 77' & 81'
FSO Polonez Caro 1.4 16v 95'&97', 1.6 GLI 96'
A więc tak, śruby mogą być zwykłe, ale muszą być odpowiedniej długości, ot żeby pasowały i dało się dokręcić zapłon.
Platynki przykręcasz,i robisz tak (patrząc jakby od spodu, od platynek) Srubka, przekładka, blaszka od platynek i to wkładasz pod otwór w platynkach (tam gdzie ta śruba ma byc), nastepnie następna przekładka i skręcasz. Dopiero po tym zakładasz kabel od kondensatora, cewki Niskiego napięcia i końcówkę wychodzącą do cewki Wysokiego Napięcia (butelkowa).
Kabel idący od platynek idzie do cewki wn na przeciwko masy cewki go podłączasz, a potem do lampy.
Kabel plusowy, czerwony zazwyczaj, podłączasz do cewki świetlnej głównej, i to jest plus dla całej instalacji, oczywiście druga cewka musi być połączona kablem z pierwszą.
Jeżeli masz jakieś pytania to pisz :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zapłon jawka problemy ogarowcy przybywajcie
PostWysłany: Czw Paź 01, 2009 6:23 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2394
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
aurel napisał(a):
A więc tak, śruby mogą być zwykłe, ale muszą być odpowiedniej długości, ot żeby pasowały i dało się dokręcić zapłon.


Tak, ale do tego muszą być specjalne podkładki mocujące stojan, takie w kształcie trójkąta.

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Zapłon

Marti

3

2349

Nie Mar 05, 2006 10:12 am

Garry1 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Zapłon

marcintbg

11

3760

Nie Wrz 03, 2006 9:20 am

marcintbg Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Zapłon

html

1

1292

Pon Cze 04, 2007 5:55 pm

Kermit Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. zapłon

jakub123

2

1572

Sob Lip 07, 2007 7:41 pm

=XawiD= Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. zapłon

Wojtek_17.

1

1284

Śro Paź 10, 2007 4:40 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.046s | 20 Queries | GZIP : Off ]