Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Kwi 25, 2024 3:08 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 62 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 12, 2005 12:27 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 8:48 am
Posty: 739
Miejscowość: Piekary Śląskie
wyczysciłem dziś przewód wysokiego napiecia i dalej nic nie skutkowało... przypomniało mi się że jak sklepałem elektrody na świecy, to była minimalna poprawa... ustawiłem więc przerwę na przerywaczu na 0,1mm i... mam wysokie obroty :] za to teraz nie mam niskich <hahaha> przejechałem sie kawałek - musze ruszać z wysokich obrotów, bo na niskich silnik sie krztusi
ustawiłem minimalnie większą przerwę na przerywaczu i lekka poprawa wkurzyłem sie na ten zapłon bateryjny, chyba zmienie na oryginał, a z tym będę się bawił przez zimę, gdy będzie czas i środki na takie zabiegi


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 13, 2005 10:42 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 04, 2005 2:55 pm
Posty: 1152
Miejscowość: Poznań
Pojazd: F20 Mpack
a inni też mają z tym bateryjnym podobny problem ?? Mi na seryjnym odpala super to co to by było na bateryjnym? Jest w stanie jeszcze lepiej odpalać ?? <wow> mati590 Wiecej nie mozna ?? !! Edytował KrzysieK


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 13, 2005 10:53 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 8:48 am
Posty: 739
Miejscowość: Piekary Śląskie
a jednak nikt nie ma takich problemów... widzisz, mi na normalnym zapłonie supe rodpalał, tak ze starter wystarczyło ręką popchnąć, a jak zmieniłem na bateryjny to co chwile problemy, choć był mocniejszy, no i przy ustawianiu zapłoonu jest taki bajer, że widzisz w którym miejscu dokładnie iskra przeskakuje i możesz perfekcyjnie ustawić wyprzedzenie zapłonu


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 13, 2005 3:14 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 8:48 am
Posty: 739
Miejscowość: Piekary Śląskie
taa... dzisiaj sie przemogłem i odiwedziłem ogara... okazało sie ze było zwarcie na srubce, wiec wyizolowałem wszystko porządnie, przylutowałem kabelek do cewki, odpalam i... zapalił, wolne obroty ma, ale nie wkręca sie na wysokie - zerkam na iskrownik, a tu platynka tak podskakuje ze uderza o śrubke no i zwarcie :P wyprostowałem tą sprężynkę i picuś glancuś, pali od kopa i ama oborty, myślę - założę bateryjny to może bedzie juz normlanie chodził... no i zakładam i dupa - dalej nie działa jak powinien dodam jeszcze ze napięcie mierzone na akumulatorze wynosi 5,8 V przed rozruchem i nie zmienia się wcale podczas rozruchu, ani przy zmianie obrotów ma ktoś jeszcze coś do powiedzenia na ten temat ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 13, 2005 9:48 pm 
Offline
Site Admin
Site Admin

Rejestracja: Pią Wrz 23, 2005 7:40 pm
Posty: 233
Miejscowość: Lubartów[LUBELSKIE]
Pojazd: Daewoo Leganza 2.0 16V+LPG
Marcin ja bym sprawdzil cewke zaplonowa.. tak do kompletu :Di jescze bym probowal z roznymi ustawieniami zaplonu


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 13, 2005 10:07 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 8:48 am
Posty: 739
Miejscowość: Piekary Śląskie
sprawdzałem na dwóch i było to samo, obie 8V


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 13, 2005 10:08 pm 
Offline
Site Admin
Site Admin

Rejestracja: Pią Wrz 23, 2005 7:40 pm
Posty: 233
Miejscowość: Lubartów[LUBELSKIE]
Pojazd: Daewoo Leganza 2.0 16V+LPG
wlasnie moze to wina te 8-mio voltowe cewki?? Na bardzo duzych obrotach poprostu nie daja rady? bo sa przystowoane do 8V - ilosci drutow na cewce ;)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sie 14, 2005 1:01 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 04, 2005 2:55 pm
Posty: 1152
Miejscowość: Poznań
Pojazd: F20 Mpack
a jak mam na seryjnym zapłonie to nie można mieć kondensatora z malucha? Bo mi jak miałem stary jawowski to lepiej trzymał


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sie 14, 2005 3:07 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 8:48 am
Posty: 739
Miejscowość: Piekary Śląskie
oba mają po 25 mF, ale zawsze możesz uszkodzić ten od malucha urywając blaszkę i dostanie przebicia, no ale gdy nigdzie nie ma oryginalnych to co robić...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sie 15, 2005 8:59 am 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2390
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
jak nie ma orginalnych?? 8 zł kosztuja nowki a ja mam u siebie zapas <faja>

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sie 15, 2005 9:51 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 8:48 am
Posty: 739
Miejscowość: Piekary Śląskie
apollan, chodziło mi o to że czasem w sklepach z częsciami do motorowerów mogą nie mieć takowego...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sie 15, 2005 10:36 am 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2390
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
luzz <piwo>

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 19, 2005 3:54 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Maj 08, 2005 9:22 pm
Posty: 43
Miejscowość: Katowice
yoyo, zrobilem sobie zaplon bateryjny na 12 v ... no wiec tak .. cewki swietlene zostawilem w spokoju dolaczylem do nich prostownik i do zaplonowej tez prostownik poalczylem to rownolegle! i mam 12v nie szeregowo ;] ... zrobilem to odrazu po slozeniu silnika i jezez sobie na 12v 4A akusiu i lipa wyaldowal sie dalem zarowke do przodu 5w i z tylu 5 w tez lipa i wogule jakis slaby byl ... napstepnei wkurzylem sie i sibie iskrownikiem pokrecilem w lewo do oporu .. moc nei samowita i na wolnych obrotach mam 11v ... dla nei dowirakow nakrece film aparatem cyfrowym od kupmpla z woltomierzem ..przekrecilem zaplon w lewwo i sam sie zdziwleem ze napiecie wzroslu ... bo moc to wiadomo ... dam jakies fotki lub filmik ale to w najblizyszm czasie ...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 19, 2005 7:05 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2390
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
zapewno moc Ci wzrosła bo zaplon miales zle ustawiony <hahaha>

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 20, 2005 8:23 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Sie 20, 2005 8:13 pm
Posty: 79
Miejscowość: Piekary śl
elo mój ogarek ledwie pali <co?> z kopa i wcale nie idzie go wyregulować na wolnych obrotach. Czy jak zamontuje bateryjny :-) bedzie trzymał na wolnych. Mój kumpel ma cewke z durzego fiata ogark całom zime stał pod chmurkom i gdy na wiosne otpalił go przy mnie, aż mnie zatkało <:o> z kopa odpalił.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 62 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [019] Przewijanie cewek, akumulator i zaplon bateryjny

Lipton

6

2693

Czw Kwi 23, 2009 5:04 pm

Lipton Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Zaplon

andrzej5800

6

2614

Pon Cze 05, 2006 7:00 pm

filip.gtv Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Zaplon

Czarnulek

6

2215

Pią Cze 29, 2007 11:08 pm

Kadziu27 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. zaplon

bartek12

1

1428

Nie Lip 22, 2007 10:40 am

=XawiD= Zobacz ostatni post

Brak nowych postów zaplon

pajo@

9

2717

Śro Cze 11, 2008 7:47 am

BEBAK Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.050s | 21 Queries | GZIP : Off ]