Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Mar 29, 2024 9:32 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 62 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: zaplon bateryjny
PostWysłany: Śro Lip 06, 2005 9:05 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Maj 08, 2005 9:22 pm
Posty: 43
Miejscowość: Katowice
czy do zaplonu bateryjnego potrzebny jest kondensator ?? ostatnio jak podlaczalem akusia zamiast cewki zaplonowej to sie kabelki grzaly niewiem czemu :/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lip 06, 2005 10:02 pm 
Offline
Site Admin
Site Admin

Rejestracja: Pią Wrz 23, 2005 7:40 pm
Posty: 236
Miejscowość: Lubartów[LUBELSKIE]
Pojazd: Daewoo Leganza 2.0 16V+LPG
a podlaczales tak jak napisane w tym dziale?? Kondensator potrzebny!!


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lip 10, 2005 10:23 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 8:48 am
Posty: 739
Miejscowość: Piekary Śląskie
kondensator musi być, inaczej ładunek nie bedzie sie miał gdzie gromadzić


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sie 01, 2005 9:08 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 8:48 am
Posty: 739
Miejscowość: Piekary Śląskie
dzisiaj zrobiłęm sobie zapłon bateryjny, no i sa same plusy: teraz moge idelanie ustawić zapłon bo wiem kiedy dokładnie przeskakuje iskra, która jest PRZEOGROMNA - takiej to ja w życiu nie widziałem :D no i najważniejsze, czego można sie było spodziewać - silnik jest szybszy, mocniejszy i zrywniejszy RÀśBCIE ZAPłON BATERYJNY A NIE POżAłUJECIE !! :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 02, 2005 4:17 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Czw Lip 07, 2005 6:42 pm
Posty: 13
Miejscowość: rzeszÃłw
Jak???? Może masz jakiś prosty schemacik?


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 02, 2005 4:47 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 8:48 am
Posty: 739
Miejscowość: Piekary Śląskie
po pierwsze, musisz mieć akumulator odłączasz cewke zapłonową od przerywacza (możesz ją wykorzystać na ładowanie) i odłączasz wszystkie kabelki od cewki wysokiego napęcia oraz ze stacyjki odłączasz przewód służący do gaszenia zapłonu (patrząc z przodu ten z tyłu po prawej), następnie z przerywacza ciągniesz przewód i podłączasz go pod zacisk nr 1 na cewce wysokiego napięcia, z zacisku 15 ciągniesz przewód poprzez wyłacznik prądu (nie moze to być stacyjka bo w niej gaszenie polega na dotknięciu z masą - jeżeli to zastosujesz to spalisz elektryke przy wyłączeniu, dlatego teraz gaszenie będzi epolegało na rozłączeniu obwodu) na + z akumulatora, - z aku oczywiscie podpinamy na masę... proste, co nie ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 02, 2005 5:05 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Cze 08, 2005 6:13 pm
Posty: 69
Miejscowość: pochodzisz?
Albo to jest trudne albo ja jestem <stiupid>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 02, 2005 7:30 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 8:48 am
Posty: 739
Miejscowość: Piekary Śląskie
moze ja to tak przedstawiłem... ale sprawa jest prosta :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 02, 2005 8:00 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2394
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
mniej wiecej kapuje <faja>

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 02, 2005 8:40 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 8:48 am
Posty: 739
Miejscowość: Piekary Śląskie
tu macie schemacik prosto z książki o Fiacie 125 :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sie 03, 2005 8:05 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 8:48 am
Posty: 739
Miejscowość: Piekary Śląskie
kurde ja mam problem z moim zapłonem, i to dosyć ciekawy: otóż jeżeli zrobie stary zapłon (oryginalny, z cewki) to wiadomo że silnik gorzej się odpala, gorzej wchodzi na obroty, kiepsko radzi sobie z niskimi obrotami ale na wysokie obroty wchodzi i nie dusi mi się... za to kiedy przestawie na bateryjny, to wtedy silnik zapala jak rusze kope ręką, ma takie wolne obroty jakich jeszcze w życiu nie widziałem - normalnie to silnik juz by dawno zgasł, a on dalej pracuje ! najgorsze jednak jest to, że nie potrafi mi się wkręcić na wysokie obroty na tym bateryjnym, wchodzi na średnie, a jak dam manetke do oporu to obroty się nie zmieniają tylko słychać, jakby ktoś zdjął gumę z gaźnika i jest po prostu głośniejszy i nic więcej... ehh próbowałem wszystkiego - przestawiałem zapłon, zmieniałem przerwe, sprawdziłem kondensator, wyczyściłem gaźnik, zmieniałem świece, klepałem elektrody, czyściłem kranik, wymieniałem cewke HV i nic ! akumulator jest naładowany, 6V 10 Ah ma ktoś jakieś sensowne rozwiązanie mojego problemu ? może trzeba większy kondensator czy co ? męczę się z tym od dwóch dni :/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sie 03, 2005 8:08 am 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2394
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
kondessator masz z malucha? no to jest dobry, ja bym sprawdil swiece

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sie 03, 2005 8:11 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 8:48 am
Posty: 739
Miejscowość: Piekary Śląskie
no przecież sprawdzałem, na Iskrze 80 i 100 oraz na zielonym Boshu... na każdej świecy to samo :| jak sklepałem elektrode to tylko trochę się poprawiło... a wątpię zeby do bateryjnego było jakieś inne ustawienie zapłonu... po prostu już nie wiem co ;/ a iskra jest taka bycza że konia by zabiła z miejsca, takiej to w życiu nie widziałem


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sie 03, 2005 8:28 am 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2394
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
hmm wyglada na to ze akumulator nie wytzrymuje takiego obciazenia na wysokich obrotach

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sie 03, 2005 9:36 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 03, 2005 9:30 am
Posty: 132
Miejscowość: Białystok
A nie lepiej zastosowac akumulator 12v 7ah i do tego cewke 12v o oporze 3,2 ohma dodatkowo przewod wysokiego napiecia o opoze 0,1ohma kapturek NGK a na konicec wkrecic swiece samochodowa do gazu ( krutki gwint) Brisk Nr15s. To da ogromnego kopa SPRAWDZONE :)


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 62 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [019] Przewijanie cewek, akumulator i zaplon bateryjny

Lipton

6

2672

Czw Kwi 23, 2009 5:04 pm

Lipton Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Zaplon

andrzej5800

6

2587

Pon Cze 05, 2006 7:00 pm

filip.gtv Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Zaplon

Czarnulek

6

2182

Pią Cze 29, 2007 11:08 pm

Kadziu27 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. zaplon

bartek12

1

1416

Nie Lip 22, 2007 10:40 am

=XawiD= Zobacz ostatni post

Brak nowych postów zaplon

pajo@

9

2678

Śro Cze 11, 2008 7:47 am

BEBAK Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 14 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.066s | 21 Queries | GZIP : Off ]