Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Śro Sty 17, 2018 9:54 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Przerzycia,Rekordy,Upadki...
PostWysłany: Czw Kwi 24, 2008 11:27 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Kwi 22, 2008 5:10 pm
Posty: 14
Miejscowość: Kraków
rekordow nie mam ale mam na koncie fajny wypanek na motorynce xD jechalem z 55km/h w polach i byla malutenka hopka ja jej nie zauwazylem i podskoczylem jadac 55km/h wskoczylem w pole zboza xD i momentalnie sie zatrzymalem z 55 do 0 w pol sekundy nie cale bylem troszke w szoku ale nic mi sie nie stalo :) wypadek nr 2 to :jechalem po blocie z kolega i dodalem gazu zrobilem drifta na lewo i wjechalem w kukurydze xD kolega sie chuknol o kiere w glowe a ja zrobilem kilka fikolkow koledze nic sie nie stalo :) a ja roswalilem przenia lampe w motorynce XD i te 2 wypadeczki byly z 2 lata temu teraz sie bronie!!! :-) POZDRO

[ Dodano: 24 Kwiecień 2008, 12:28 ]
to nie wiem czy przezycie czy rekord czy upadek ale opowiem : Jechalem mz-ka po polnych drozkach i nagle zaczelo ja dlawic prawie wylecialem przez kiere ;/ okazalo sie ze brak paliwa okolo 15 km od domu mz na mnie ciezka wiec bym nie dopchal pozatym pelno tam gorek . pchalem tak z nadzieja ze ktos pomoze (nie mialem fona przy sobie) jakis gosciu jechal ktm-em exc650 i dal litr paliwa (bez oleju) myslalem ze sie silniczek zatrze ale jakos dojechalem a mz dosyc duzo pali to 5 bieg i kolo 100km/h sie lecialo xD silnik wytrzymal ja dojechalem do domu i wszystko sie dobrze skonczylo :)

_________________
Romet Jedzie Romet Sra Romet Zawsze Rade DA


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Kwi 24, 2008 11:46 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1312
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
Ja miałem kilka gleb np : Jade sobie wolno jawką usiadłem na bak przedni hamulec manetka do końca ulica śliska opony też i sie wywaliłem :] Dalej, jadę sobie kumpla skuterkiem dałem na koło jadę sobie na kole skuter już leciał do tyłu a ja szybko zeskoczyłem i skuter walną w płot <lol> kilkanaście gleb na śniegu, trenowałem sobie jazdę bokiem na piasku i też sie wywaliłem i wiele wiele innych <lol>

_________________
Nie liczy się moc liczą się umiejętności!!
Prawy pas jest nasz!!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Kwi 25, 2008 4:21 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Mar 10, 2008 2:21 pm
Posty: 25
Miejscowość: Gloskow
Sławek90 a co to jest zloty i spotkania?? Przeciez to jest dzial przygody i perypetie, o co ci chodzi
<co?>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Kwi 25, 2008 5:36 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5861
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Grzesko, spulany teraz jest bo Sławek przeniósł temat.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Kwi 25, 2008 7:22 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 03, 2007 12:53 pm
Posty: 440
Miejscowość: Grudziądz
Pojazd: Honda Prelude III 2.0 EX
Grzesko spulany

Ja jechałem z kuzynem na sendzie sm (jako pasażer) i jechaliśmy jakieś 20 - 30 km/h bo była baaaaaardzo dziurawa droga.
Jedziemy tak i tu nagle nam pies wyskakuje pod kola.
Kuzyn sie wystraszyl i chyba na maxa zahamował tylnym kołem (a droga była z ubitego piachu)
Efekt:
leżymy na boku, lekko porysowane plastiki , pękniety kierunek i pies dostał z przedniego koła w ryj <hahaha> (dobrze mu tak) <hahaha> (pies żyje jak coś <hahaha> )

_________________
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/106034


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lip 04, 2008 4:16 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Cze 13, 2008 9:55 pm
Posty: 96
Miejscowość: warszawa
ja przejechałem gołembia i mnie prześladował potem :D:D:d

_________________
Tylko Romer 205 :D
......:::::I:::::.....
......tylko tuning :D:D:D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lip 04, 2008 8:01 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Paź 21, 2007 8:20 am
Posty: 27
Miejscowość: Nidzica
dedaj4001 napisał(a):
ja przejechałem gołembia i mnie prześladował potem :D:D:d


Jak ciebie mógł prześladować jak go przjejechałeś ? <rotfl>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lip 05, 2008 10:43 am 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 01, 2008 6:57 pm
Posty: 52
Miejscowość: Sękocin k. Warszawy
Pojazd: Benzer Ohio
major122 napisał(a):
dedaj4001 napisał/a:
ja przejechałem gołembia i mnie prześladował potem :D :D:d


Jak ciebie mógł prześladować jak go przjejechałeś ? <rotfl>

Oj nobo kolega ma bujną wyobraźnie , skoro psy mu nic nie zrobiły za to że był pijany i wjechał w płot. CISZA

_________________
Cztery kółka potrafią poruszyć ciało, ale dwa ruszają dusze .


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przerzycia,Rekordy,Upadki...
PostWysłany: Wto Lip 22, 2008 6:31 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Mar 22, 2008 4:22 pm
Posty: 53
Miejscowość: Parlin
Pojazd: Romet Ogar 200
Ja jak jechałem swoim ogarkiem tak z 2 miesiące temu z moim kuzynem i tak jedziemy z 60 km/h a tam na drodze wystawał kamień jak walneliśmy tak nas podbiło do góry trzasła mi ośka wahacza i sru w buraki kuzyn cały podrapany ja chyba z 3 koziołki zrobiłem a ogar cały obity i bak wgięty, a koło z wahczem i zerwanym łańcuchem z 10 metrów dalej .

_________________
Z Przepisów Drogowych Robimy Sobie Jaja Ciągle Powtarzamy Ze Każdy Pies To Faja!!! Romet Rulez


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przerzycia,Rekordy,Upadki...
PostWysłany: Śro Lip 23, 2008 8:16 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Cze 14, 2007 5:27 pm
Posty: 225
Miejscowość: Rzeszów-piastow STAL RZESZOW ZUZEL FAN
Pojazd: YAMAHA RD 80 LC II
A ja jadę wczoraj na Budziwój koło Rzeszowa na liczniku 80 km/h a tu duży znak odblaskowy z napisem "40" "zwolnij!!! Doganiasz śmierć". Ja w szoku to zwolniłem 70 km/h ;D

_________________
Rzeszów moim miastem, żużel moim życiem
Stal Rzeszów


mój ścigacz
Yamaha RD 80 LC II


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przerzycia,Rekordy,Upadki...
PostWysłany: Śro Sie 20, 2008 8:56 am 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 06, 2008 11:51 am
Posty: 739
Miejscowość: Grodzisk Maz.
Pojazd: .
ZID PTAHA 36cc `94,
Simson Sperber Sr 4-3`67,
Mr. 2 Żak,
Komar 3 2350`71,
Hercules KX5 `87,
Ogar 200`88,
WSK M06-L`64,
Penta Dakarino 50LC `98
Aprilia ETX 125 `00
Witam!
Ja miałem ostatnio taki wypadek- jechałem po wiejskiej drodze simkiem w celu sprawdzenia jaki ma v-max :). Patrzyłem na licznik ile wyciągnie, a tu nagle widać zakręt, więc po hamulcu (nie używałem przedniego) i... nie zdążyłem wyhamować. W efekcie gleba- poparzona noga :/ i rozwalone szkiełko kierunkowskazu :/ (kierunki mam na kierownicy). Aha, dla dociekliwych- wyciągnął 80km/h :)

_________________
Sprzedam nowe elementy gumowe do motocykli i motorowerów.

Na warsztacie: Ducati Dakarino 50LC

GG:5573098


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przerzycia,Rekordy,Upadki...
PostWysłany: Wto Sie 26, 2008 4:04 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Sie 26, 2008 3:44 pm
Posty: 7
Miejscowość: WADOWICE CITY =)
Pojazd: Romet Ogar 205
Ja niedawno miałem wypadek. jadę se dróżką vmax (45) i nie zauważyłem gałęzi. Wyrzuciło mnie na 2 metry i dzięki bogu skończyło sie na otartej skórze na piszczelu

_________________
Cała Polska śmioga z nami jadąc autostradą rometami... <hahaha>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przerzycia,Rekordy,Upadki...
PostWysłany: Sob Wrz 06, 2008 9:31 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Sie 25, 2008 12:00 pm
Posty: 365
Pojazd: Już Kupiony SpeedFight 2 :) Tylko teraz oczekiwanie 2 Tyg ;/
Ja nie miałem żadnego niepoważniejszego wypadku ;) Ale dzisiaj na r1 leciałem 200 km/h ;] TO jest rekord bo skuterem leciałem 70 km/h ;P


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.064s | 19 Queries | GZIP : Off ]