Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Śro Lip 18, 2018 8:02 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: rozbity komar
PostWysłany: Nie Lut 10, 2008 8:26 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 18, 2008 2:41 pm
Posty: 303
Miejscowość: Dynów/Rzeszów
witam przepraszam ze dawno nie byłem na forum.
Kiedy jechałem moim komarkiem 2352 jechałem na 2 niegu na maxa w zzakrecie a tu samochód zjechałem na pobocze wpadłem do bedonowego rowy.

Widełki koło lampa komar do połowy skasowany wiec do wyzucenia.
ja mam złamana ręke i jestem obobijany.

Ma ktos na sprzedarz cos?

_________________
W zimie skuter :)

POZDRO DLA CAŁEGO MOTO KIRC

Knypek's Dj...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 10, 2008 9:28 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5861
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
knypek, Masz jakieś fotki tego komara?.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: nie
PostWysłany: Pon Lut 11, 2008 10:18 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 18, 2008 2:41 pm
Posty: 303
Miejscowość: Dynów/Rzeszów
niestety nie komar do połowy skasowany silnik zgnieciony poodkrecam dobre czesci i sprezdam

_________________
W zimie skuter :)

POZDRO DLA CAŁEGO MOTO KIRC

Knypek's Dj...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 11, 2008 4:01 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5861
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
knypek, Gdybyś pokazał fotki to byłbyś przynajmniej wiarygodny ... Bo żeby do połowy skasować Komara to przyznam trzeba prędkości.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 05, 2008 3:59 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 18, 2008 2:41 pm
Posty: 303
Miejscowość: Dynów/Rzeszów
nie kłąmie komar do silmnika zniszczony sprzdałem tylne koło błotni tylny swiatlo tylne sedzenie.

Ale juz mam nowego komarka 2352 zakupionego za 250 zł:D

A reszta starego poszła na złom w silniku wał sie odkrecił ahhaha

_________________
W zimie skuter :)

POZDRO DLA CAŁEGO MOTO KIRC

Knypek's Dj...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 05, 2008 4:17 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lut 19, 2008 5:45 pm
Posty: 385
Miejscowość: Piastowo
Pojazd: mazda mx-3 :)
A jaki ten typ komara ma silnik?025,czy inny?

_________________
zapraszam miłośnikow mazdy MX-3 http://Www.mx-3.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 05, 2008 4:19 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 18, 2008 2:41 pm
Posty: 303
Miejscowość: Dynów/Rzeszów
dezamet 019

_________________
W zimie skuter :)

POZDRO DLA CAŁEGO MOTO KIRC

Knypek's Dj...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 05, 2008 5:03 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lut 19, 2008 5:45 pm
Posty: 385
Miejscowość: Piastowo
Pojazd: mazda mx-3 :)
Acha.czyli jest to wersja 023 z biegami w rece.zeby skasować komara to naprawde musiałeś jechac...

_________________
zapraszam miłośnikow mazdy MX-3 http://Www.mx-3.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 05, 2008 5:13 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Cze 21, 2007 8:36 am
Posty: 1617
Miejscowość: Ostrołęka
Pojazd: Audi A4 B5 1.6 '95

Poprzednie pojazdy:
Romet Ogar 200 '89
Romet Ogar 200 '83
Romet Ogar 200 '86
Romet Ogar 205 '82
Romet Komar 2350 '72
MZ TS 150 '82
WSK B3 125 '80
WSK B3 125 '81
Malaguti F-10 '92
Kubik napisał(a):
Acha.czyli jest to wersja 023 z biegami w rece.zeby skasować komara to naprawde musiałeś jechac...

Mylisz się :P Jest to trzybiegowy silnik z biegami w nodze. Pomyliło ci się z 017 ;)

_________________
Było, minęło.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 05, 2008 5:24 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lut 19, 2008 5:45 pm
Posty: 385
Miejscowość: Piastowo
Pojazd: mazda mx-3 :)
to sorki całkiem możliwe.no ten silnik to o ile sie nie myle ma ponad 2 KM więc prędkość podczas wypadku mogła być dużą ;d

_________________
zapraszam miłośnikow mazdy MX-3 http://Www.mx-3.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 05, 2008 6:22 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 18, 2008 2:41 pm
Posty: 303
Miejscowość: Dynów/Rzeszów
tak miał 3 biegi w nodze jechałem około 65 km/h i pół komara poszlo sie jeb**

_________________
W zimie skuter :)

POZDRO DLA CAŁEGO MOTO KIRC

Knypek's Dj...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 05, 2008 7:35 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lut 19, 2008 5:45 pm
Posty: 385
Miejscowość: Piastowo
Pojazd: mazda mx-3 :)
Ale zalatw sobie ramy i jezdzij dalej :)

_________________
zapraszam miłośnikow mazdy MX-3 http://Www.mx-3.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 05, 2008 7:49 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 18, 2008 2:41 pm
Posty: 303
Miejscowość: Dynów/Rzeszów
ale mam juz identycznego 2352 zielony kupiłem go za 250 zł z papierami zarejestrowany obezpieczoony do wakacjii nowy wał głowica i kondensator <mruga>

_________________
W zimie skuter :)

POZDRO DLA CAŁEGO MOTO KIRC

Knypek's Dj...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 05, 2008 7:52 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lut 19, 2008 5:45 pm
Posty: 385
Miejscowość: Piastowo
Pojazd: mazda mx-3 :)
No to super :) ja mam w pzu i płace 22 zl na rok ubezpieczenie a ty?

_________________
zapraszam miłośnikow mazdy MX-3 http://Www.mx-3.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 3:05 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 18, 2008 2:41 pm
Posty: 303
Miejscowość: Dynów/Rzeszów
ja juz kupiłem go z ubezpieczeniem do wakacji...:D

_________________
W zimie skuter :)

POZDRO DLA CAŁEGO MOTO KIRC

Knypek's Dj...


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów 2 nieszczęśliwe wypadki (KoMaR)

___komar___

11

7905

Nie Sie 03, 2008 9:25 pm

flow Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Zima zima Czas NA KULG!! :) KTO ZA KONIA? Oczywiście komar:

gonzo500

11

2463

Nie Sie 05, 2007 3:15 pm

Krzyssiek91 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.064s | 20 Queries | GZIP : Off ]