Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Nie Wrz 23, 2018 1:47 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 111 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 20, 2008 11:56 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Wrz 25, 2007 8:31 pm
Posty: 312
Miejscowość: Wiskitki
Nie powiem na przyspieszenie mnie wzięła ale gdy wrzuciłem trójkę to ona wymiękła i wyprzedziłem ją tak 4 metry


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 20, 2008 8:03 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 01, 2007 12:04 pm
Posty: 330
Miejscowość: Chełm Śląski
to ta aprilla musiała byc niezle zajechana...jeszcze mi powiesz ze twoj ogar jedzie 80 to całkiem sie poleje ze smiechu <hahaha>

_________________
Jest jedna rzecz dla której warto żyć Simson i nie zmienia się nic!!!
Plan na Wakacje:
Cylinder 70/4 Almot
Wał s70MZA
Tłok MZA Jest!
łozyska na wale c3 SĄ!
gaźnik AMAL 19 czy jakos tak xd
20/100%


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 20, 2008 8:17 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Wrz 25, 2007 8:31 pm
Posty: 312
Miejscowość: Wiskitki
A to się śmiej i tak mam was w dupie leci 86 km/h


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 20, 2008 8:43 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Sie 20, 2007 5:37 pm
Posty: 158
Miejscowość: Olsztyn
Pojazd: Ogar 900
Dawniej Romet Ogar 205.
Cytuj:
*pupa leci 86 km/h

OMFG skąd ty się urwałeś?

_________________
"Inteligentni ludzie są często zmuszani do picia alkoholu aby bezkonfliktowo spędzać czas z idiotami"
E. Hemingway

"Niezliczeni ludzie znienawidzą "Nowy Porządek Świata" i zginą protestując przeciwko niemu"
H.G. Wells


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 20, 2008 8:50 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Wrz 25, 2007 8:31 pm
Posty: 312
Miejscowość: Wiskitki
znowu zaczynacie kłótnie o moim v-maxie na ogarze ;/ jak nie wierzycie to się zamknijcie i już bo mnie po prostu wkurwiacie ;/ np. taki swatu znalazł się inteligent kur*a

[ Dodano: 20 Luty 2008, 19:51 ]
idę z tąd bo po prostu żal.pl ;/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 20, 2008 9:14 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 12, 2005 12:44 pm
Posty: 735
Miejscowość: Chojnice
Pojazd: Ogar 200
swatu napisał(a):
Cytuj:
*pupa leci 86 km/h

OMFG skąd ty się urwałeś?


Radzę ci dokładnie obejrzeć tą stronę http://brezniewmoto.republika.pl/silnik.htm a dokładnie ostatnie zdanie i foto


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Mar 31, 2008 7:46 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Lut 25, 2008 7:20 pm
Posty: 234
Miejscowość: Głogów dolnyslask
Zacznijmy od co-tygodniowym sparingu z kuzynem na kilometr.

Romet Stella (wtedy dobity) vs. Romet Pony M301 po niewiadomej podrasce
.........................................................................(niby nic nie robił a ciągnie nieźle)
Przegrałem - nie taka świeca, cewka z przebiciami - buba. co chwila mi szarpała

Romet Stella (tydzień później po remoncie) vs. Romet Pony M301
Wygrana - większy kopniak Poniaka ale kiedy go dojadę, wyrównam prędkość to jeszcze mam pół manetki zapasu (on na 3 biegu ja na max. 2)

Romet Stella vs. Romet Pony M2 - ten miał sportowy tłumik, 3 kanał, szlif głowicy
..................................................Rajd Tour de Krzydłowice
Nie miał stary Poniaczek szans xD

Stella vs. Peugeot 50 Automat ze stopniowym sprzęgłem na ok. ( <hahaha> ) 1/4 mili
...............Romet Pony M301
2 miejsce - Peugeot jest do dupsztala - a żeby wziąść Poniaka za mały dystans

Stella vs. jakiś Chińczyk...........Zlot jednośladów pięćdziesiątek z okolic - Duża Wólka
Pony M3....................Wyścig pod górke - nachył ok 30 stopni
Pony M1....................Dystans ok 0,5 km.....................dziury
Pony M301
2 miejsce - znów wygrał kuzyn na M301 - ale udało się ustalić V-max za pomocą skutra (tak, skutra)
Stwierdzam, że pod górę moja dryna wyciąga ok 72 km/h :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Kwi 15, 2008 4:29 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Kwi 06, 2008 3:15 pm
Posty: 64
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Zipp Quantum
Ja jeszcze niestety się nie ścigałem moim imsone(bo nie jest zarejesrowany), ale jak zarejestruje to trzeba to będzie nadrobić <hahaha>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Wasze wyscigi:D
PostWysłany: Pią Lip 25, 2008 12:13 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Maj 17, 2008 11:55 am
Posty: 13
Miejscowość: Za górami za lasami
Pojazd: Zipp Vapor
no scigałęm sie moim vaporkiem tylko na przyszpieszenie bo jest zablokowany ale
tak wiec ścigałem sie na przyszpienie z
Zipp Vapor vs zipp quantum -nie wiem dlaczego ale odstawiłęm go na ok 5m
Zipp Vapor vs Magnus-wygrana ale nie wielka góra 3
Jak odblokuje to ścignie sie z ogarem 200 sąsiada i wam napisze kto wygra


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Wasze wyscigi:D
PostWysłany: Pon Lip 28, 2008 8:28 am 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Maj 05, 2008 5:25 pm
Posty: 56
Pojazd: Ogar 900 kiedyś ogar 205
Ja ścigałem sie z ogarerm 200, 205 i motorynka i oczywiście wygrałem. I raz jeszcze z takim tym mini ścigaczem ale on nie był automat tylko 6 biegową skrzynie i podobno miał pojemność 80 cm. No i z tym oczywiście przegrałem.

_________________
<a href="http://www.mypegasus.pl" target="_blank"><img src="http://www.mypegasus.pl/img/ban/1.png" width="350" height="19" border="0" /></a>
kjkhj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Wasze wyscigi:D
PostWysłany: Pią Sie 01, 2008 9:07 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Cze 14, 2007 5:27 pm
Posty: 225
Miejscowość: Rzeszów-piastow STAL RZESZOW ZUZEL FAN
Pojazd: YAMAHA RD 80 LC II
Ja pożyczyłem od kuzyna skuter i ścigałem się z simsonem enduro w Budziwoju/k Rzeszowa ja max on też ja po szerokiej 80km/h zakręt 90 stopni. Za nami gość w combo w szoku, ja nie wiem do tej pory jak to zrobiłem bo bym spadł do rowu i zahaczył o drzewa, ale jakoś poszło nie mówiąc o tym, że godzinę wcześniej ścigałem go i też zakręt 90 stopni chodnik ogrodzenie... odkręciłem gaz wyniosło mnie na chodnik i nogą odpychałem od ogrodzenia by nie zahaczyć. :D

_________________
Rzeszów moim miastem, żużel moim życiem
Stal Rzeszów


mój ścigacz
Yamaha RD 80 LC II


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Wasze wyscigi:D
PostWysłany: Pią Sie 01, 2008 10:16 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Gru 20, 2006 12:40 pm
Posty: 1084
Miejscowość: Bochnia
Pojazd: Komar 2320
Ford Focus Mk1 Face Lifting :))
Moja dryna vs kumpla dryna :P - Wygrałem <jupi>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Wasze wyscigi:D
PostWysłany: Nie Sie 03, 2008 8:05 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 08, 2008 3:22 pm
Posty: 1235
Miejscowość: Łowin
Pojazd: Romet chart 210
Golf IV 1.9 tdi AHF
ja wygralem z chartem moim chartem raz sie scigalem ;D <cfaniak>

_________________
Cytuj:
23:04 apollan
bierz mnie jeszcze ogierze

lokurva


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Wasze wyscigi:D
PostWysłany: Sob Sie 09, 2008 2:58 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Cze 14, 2007 5:27 pm
Posty: 225
Miejscowość: Rzeszów-piastow STAL RZESZOW ZUZEL FAN
Pojazd: YAMAHA RD 80 LC II
Ostatnia moja przygoda jadę skuterem peugeot zenith '94 bo mam sprawę załatwić jestem w Hyznym k/Rzeszowa 60km/h na liczniku i wyprzedzam Simsona sr51 lub enduro bo nie przyjrzałem się dokładnie jechały na nim dwie osoby... Patrze a oni mnie doganiają no ta ja max manetka 80km/h na liczniku a oni mnie na luzie bez problemów wzięli!! nie wiem na czym ten Simson jeździł ale tez takiego chciałbym mieć xD

_________________
Rzeszów moim miastem, żużel moim życiem
Stal Rzeszów


mój ścigacz
Yamaha RD 80 LC II


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Wasze wyscigi:D
PostWysłany: Sob Sie 09, 2008 5:40 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Kwi 22, 2008 4:00 pm
Posty: 39
Miejscowość: Rzeszów.
Pojazd: Simson :)
Simson SR jest całkiem inny niż Enduro. :P Chodziło pewnie o S51. :)


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 111 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów wyscigi.... gleba

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

franek

21

3361

Pon Maj 28, 2007 12:41 pm

Norbi Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Załącznik(i) Wasze okolice

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Łowca Śrubek

19

8037

Sob Mar 28, 2009 1:11 pm

Thieft Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Wasze początki z motorowerami

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3, 4, 5 ]

zazikupl

68

16221

Nie Maj 29, 2011 12:19 pm

kubaszwiecLBK Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Wasze najdłuższe trasy motorowerem

[ Idź do stronyIdź do strony: 1 ... 21, 22, 23 ]

ojs

331

34514

Nie Wrz 25, 2011 7:55 pm

Patryk82 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Wasze najlepsze przygody na motorach.

Adiyoshi

0

4215

Pią Lip 23, 2010 2:18 pm

Adiyoshi Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.071s | 20 Queries | GZIP : Off ]