Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Kwi 20, 2024 10:03 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 7 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Zatarłem silnik
PostWysłany: Sob Lip 01, 2006 9:36 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Kwi 07, 2006 1:17 pm
Posty: 26
Miejscowość: Szklary Huta
tak jak w temacie. pękł pierścień, tłok zaklinował się w cylindrze i prawdopodobnie skrzywił się wał. nie wiem co mógłbym jeszcze napisać bo jestem zażenowany i nie mam ochoty na myślenie <pada>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lip 01, 2006 11:05 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Sie 14, 2005 10:26 pm
Posty: 21
Miejscowość: łĂƒłdź
http://lubartow.net/~krzysi0/ogarnew/vi ... 0580#20580
moje ogarowe przygody :) czyli poradnik jak zniszczyć 17 ogarów w ciągu 3 miesięcy xD


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lip 02, 2006 5:18 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 8:48 am
Posty: 739
Miejscowość: Piekary Śląskie
tłok i pierscienie do wymiany, cylinder do szlifu a wał do regeneracji


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lip 02, 2006 6:30 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 29, 2005 6:03 pm
Posty: 481
Miejscowość: Warszawa
Pojazd: Mazda 626 2.0
Ale skrzywił się wał czy korbowód? bo jak wał to nie da się zregenerować

_________________
Dzieciom neostrady mowimy nie!


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 03, 2006 11:55 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Kwi 07, 2006 1:17 pm
Posty: 26
Miejscowość: Szklary Huta
wyjąłem tłok z cylindra. pierścień zaklinował się a nie pękł. wał jest cały. a najlepsze jest to że cała naprawa wyniesie mnie tyle co 1 pierścień bo cylinder jest bez ryski. niewiem jakim cudem ale nic sie nie porysowało. <jupi>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 03, 2006 12:04 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 04, 2005 2:55 pm
Posty: 1152
Miejscowość: Poznań
Pojazd: F20 Mpack
:) Niektórzy to mają farta. W sumie ja też jak silnik przegrzewałem tak, że stawał (nie pamiętam ile razy ale duzo :)) to mi się nic nie działo oprócz minimalnych rys na tłoku i cylindrze. Miałem dużo szczęścia :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 03, 2006 12:43 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Kwi 07, 2006 1:17 pm
Posty: 26
Miejscowość: Szklary Huta
u mnie tłok się zaklinował i nie chciał się wogóle ruszać. dobrze że był ze mną kumpel ogarkiem 200 to mnie podcholował pod dom(2 km przez las)


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 7 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.044s | 20 Queries | GZIP : Off ]