Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Nie Kwi 28, 2024 9:17 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 67 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 26, 2008 9:22 pm 
r4g3 napisał(a):
Ty tu chcesz unowocześnić silnik stosując membranę a zakładasz prehistoryczny gaźnik?


A co to za różnica . Chodzi mi tylko o przelot pozatym łatwa regulacjia


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 26, 2008 10:32 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
poczytaj o gaźnikach z oddzielną komorą pływakową.. a jeszcze ten pa po lewej czy po prawej stronie (nie wiem?!) przy pochyleniu mieszanka będzie raz zbyt uboga a raz zbyt bogata...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 27, 2008 12:09 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Mar 07, 2008 9:04 pm
Posty: 88
Miejscowość: Skierniewice
Czyli dobrze by bylo komplet tak i też dla samego ulatwienie tak? To kruciec, membrane na cylinder i gaźnik od mirelli??? Lepiej od gaźnika simka możę się sprawować?? O o chodzi z tymi odzielnymi komorami plywakowymi??

[ Dodano: 27 Marzec 2008, 12:53 ]
A właśnie i jeszce jak ze spalaniem będzie jeżeli o ma 21 mm???

_________________
sprzedany za 380 zł + 0,5 na dwóch '1906'
:):):):) oGaRiNo
remont mz 250 ts ---> 3% long way
międzyczas kupić wsk jakąś


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 27, 2008 7:37 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
Wiadomo co nowy gaźnik to nowy a ten ma 21mm, spalanie napewno większe ale nie tym się martwić będę. Ja tak dobrałem żeby nie kombinować z montarzem. Co do gaźnika to można zrobić napewno tulejkę zmniejszającą przelot do 19mm, a skład mieszanki do regulacji. Dla chcącego nic trudnego....


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 28, 2008 5:17 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Mar 07, 2008 9:04 pm
Posty: 88
Miejscowość: Skierniewice
No w sumie.A tak w ogóle to też takbym był skłonny do łatwiejszego montażu:P

_________________
sprzedany za 380 zł + 0,5 na dwóch '1906'
:):):):) oGaRiNo
remont mz 250 ts ---> 3% long way
międzyczas kupić wsk jakąś


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 09, 2008 9:07 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 23, 2008 3:23 pm
Posty: 72
Miejscowość: Kępice
Pojazd: Ogar 200
A czy można założyć ten gaźnik od Simsona Bez większych przeróbek króćca ?

_________________
Polska jazda -> http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar,200/15734
BikePics -> http://www.bikepics.com/members/konius/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 11, 2008 1:00 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
jakby się dało to by się chyba nie przerabiało, nie?
tzn można założyć bez przerabiania ale trzeba specjalną przejściówkę wykonać lub zakupić ;)

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 11, 2008 1:11 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Maj 17, 2005 3:12 pm
Posty: 179
Miejscowość: Tarnów
Ja gdy u siebie miałem 16n3, to po prostu od drugiego kolanka uciąłem ten kołnierz od strony cylindra, z którego mialem gotowe podwyższenie kolanka, a od strony gaźnika podpiłowałem tylko małe rowki po bokach, bo simson ma większy rozstaw śrub i można było śmigać. Z tym że ja na takim kolanku krótko jeździłem, ponieważ pomimo uszczelek gdzieś brało lewe powietrze i w ogóle była kupa. Kolanko najlepiej zrobić nowe odpodstaw i tyle.

_________________
Anty lame crusiade


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 11, 2008 3:47 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lut 18, 2006 8:37 pm
Posty: 1128
Miejscowość: Strzebiń
Pojazd: Ogar 200
Komar 2350
Np. takie :P http://img300.imageshack.us/img300/1276/img0406zb9.jpg

_________________
200 powodów do dumy ;]

http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar-200/17087


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 11, 2008 9:24 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 23, 2008 3:23 pm
Posty: 72
Miejscowość: Kępice
Pojazd: Ogar 200
Ja jednak sobie zrobię coś takiego jak ma Garry na swoim bikepisc, tylko że przejściówkę wykonam sobie z aluminium :P

_________________
Polska jazda -> http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar,200/15734
BikePics -> http://www.bikepics.com/members/konius/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Cze 13, 2008 6:29 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Mar 07, 2008 9:04 pm
Posty: 88
Miejscowość: Skierniewice
U MNIE TEZ MOZE BRAC LEWE POWIETRZE BO CIAGLE MA MAO PALIWA TAK MI SIE WYDAJE

_________________
sprzedany za 380 zł + 0,5 na dwóch '1906'
:):):):) oGaRiNo
remont mz 250 ts ---> 3% long way
międzyczas kupić wsk jakąś


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Cze 13, 2008 9:19 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Lut 25, 2008 7:20 pm
Posty: 234
Miejscowość: Głogów dolnyslask
Co do wyboru gaźnika to ja jestem osobiście nie za 1?n? tylko za K60B. Ma ssanie, łatwy w regulacji, dodaje co nieco na elastyczności, mocy i niezawodności. Zmniejsza spalanie...

Co do
r4g3 napisał(a):
poczytaj o gaźnikach z oddzielną komorą pływakową.. a jeszcze ten pa po lewej czy po prawej stronie (nie wiem?!) przy pochyleniu mieszanka będzie raz zbyt uboga a raz zbyt bogata...

To ja tak miałem z GM12F1... I była pompa bo jak skręcałem w lewo to mi nie raz zgasł motor. xD

_________________
http://www.wgraj.net/img.php?mode=full&file=21339

Co do Stelli: trzeba zrobić elektrykę... Potem rejestracja, następnie przeróbki i malowanie :D
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Stella/33810

Remont Stelli............43%
///////////////////////////////////////////||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 15, 2008 8:54 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 27, 2007 12:01 am
Posty: 185
Miejscowość: Lidzbark Welski
Łowca Śrubek napisał(a):
Co do wyboru gaźnika to ja jestem osobiście nie za 1?n? tylko za K60B. Ma ssanie, łatwy w regulacji, dodaje co nieco na elastyczności, mocy i niezawodności. Zmniejsza spalanie...

BVF też ma ssanie i jest dość łatwy w regulacji.

_________________
Simson.
bikepics


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Cze 17, 2008 5:44 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Mar 07, 2008 9:04 pm
Posty: 88
Miejscowość: Skierniewice
taksamo 16n3 ma ssanie:P

_________________
sprzedany za 380 zł + 0,5 na dwóch '1906'
:):):):) oGaRiNo
remont mz 250 ts ---> 3% long way
międzyczas kupić wsk jakąś


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Cze 17, 2008 6:07 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Lut 25, 2008 7:20 pm
Posty: 234
Miejscowość: Głogów dolnyslask
ale czy dadzą większą elastyczność i mniejsze spalanie?

_________________
http://www.wgraj.net/img.php?mode=full&file=21339

Co do Stelli: trzeba zrobić elektrykę... Potem rejestracja, następnie przeróbki i malowanie :D
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Stella/33810

Remont Stelli............43%
///////////////////////////////////////////||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 67 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów 19N1-11 VS Amal 19

Ogarzysta

4

3469

Śro Sty 14, 2009 8:26 pm

=XawiD= Zobacz ostatni post

Brak nowych postów 16N1-5 Simson s51 (60 ccm ddr)

jasiu111_2007

4

1820

Czw Kwi 10, 2008 9:23 pm

jasiu111_2007 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów 16n1 w Charcie...

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Mateusz529

17

4952

Czw Sie 07, 2008 4:17 pm

Pelas Zobacz ostatni post

Brak nowych postów jaki filtr do 16n1 ???

Riddick

9

2836

Czw Maj 08, 2008 1:03 pm

Riddick Zobacz ostatni post

Brak nowych postów 16n3-4 w Romecie Charcie.

Maciek210

1

1314

Śro Wrz 03, 2008 6:19 pm

adaś Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 30 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.063s | 21 Queries | GZIP : Off ]