Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Mar 29, 2024 5:45 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: 4 kanały w komarku
PostWysłany: Pią Lut 15, 2008 10:53 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Lis 09, 2007 3:17 pm
Posty: 255
Miejscowość: Łochowo
Pojazd: Romet 50-t1,
Simson S51, Jawa350TS ,
Romet 50-t1(pod mody),
Vw Polo 1.3 F (75km)
Honda MBX (HC04)
Kawasaki ZZR 600
Mam kilka pytan:
1.czy da sie zrobic dodatkowe 2 kanaly
2.czy kazdycylek da sie wybic
3.jakie wymary ma dokladnie jak ktos wie niech napisze (tylko sprawdzone nie spisane z innego forum )od ktorej strony
4.co warto jeszcze zrobic aby komar zyskał troche mocy a nie stracil zywotnosci

Mam cylinder:
1. nie wiem jaki dokładnie ale orginalny nominał
2.drugi rometoski orginał po 3szlifie
co jeszcze dodatkowo:
3tlumik od simsona czeka do zamontowania
4.wał po regeneracji + nowe łozyska
5. Gaznik k60b

co jeszcze zmodernizowac

_________________
http://www.bikepics.com/members/peteero

Silnik jest bogiem, prędkość nałogiem, turbo podstawą, nitro zabawą.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 15, 2008 11:22 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 4:38 pm
Posty: 551
Miejscowość: Zabrze
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.6GLE
cylinder w komarze ma 38mm średnicy a skok tłoka wynosi 44mm , co zrobić żeby komarek zyskał na mocy?? kup se inny motor :p a tak serio to było już tyle tematów o tym ,że wystarczy poszukać.

_________________
JEST:
FSO POLONEZ CARO 1.6GLE

Ef Es O.o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lut 16, 2008 8:09 am 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
peteero napisał(a):
2.drugi rometoski orginał po 3szlifie

Jeżeli temu chcesz te kanały dorabiać, to nie polecam. 3 szlif to chyba w Romecie ostatni....
Mało pochodzi z tymi 4 kanałami jeżeli się da :) .


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lut 16, 2008 10:21 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sty 25, 2007 10:56 am
Posty: 986
Miejscowość: Papieskie okolice
Pojazd: buty
W romecie zamki na tłoku są od strony kanału ssącego, więc tam gdzie kanały się dowierca. nie może być tak żeby zamki chodziły przez kanał , ponieważ może zaczepić , urwać pierścień , porysować cylinder i tłok. Nurtowałem temat kanałów wiele razy i jeśli już to należałoby rozwiercić troche, poszerzyć oryginalne kanały i zmienić kąt otwarcia okna.

_________________
Pelas napisał(a):
ale to też możesz diagnoscie coś postawić i będzie dobrze. kumpel roxem którym gosciu w niemczech wygrywał zawodu na 1,4mili był na przeglądzie i diagnoste prawie w pion postawiło jak z rolek zjeżdzał xd oczywiscie pieczątka została wbita

ojapier


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 17, 2008 12:55 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Wrz 01, 2007 9:27 pm
Posty: 592
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Peugeot 306 1.8
McCoob napisał(a):
mmateuszzz napisał(a):
3 szlif to chyba w Romecie ostatni....

Ja w Charcie miałem 38mm, teraz mam 40mm, czyli po 8 szlifach :D


Rzemiosło robi tłoki co 0.25mm, lepsze firmy robią tłoki co 0,5mm. Więc Jeżeli u ciebie np. pisze na tłoku R4 i ma 39mm to masz rzemieślniczy najtańszy :) Dowiedziałem się tego w jednym sklepie z częsciami do rometów w poznaniu :)

Co do tuningu to skróć nóżkę tłoka o 1mm, odchudź tłok, powiększ kanał ssący i wydechowy na boki w cylindrze, ew. też dolotowe(uważaj na zamki!!)

_________________
Mechanika samochodowa, usługi lakiernicze. Niskie ceny :) GG:7438448


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 17, 2008 2:02 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 29, 2007 10:45 pm
Posty: 49
Miejscowość: pilczyn nowy
pozwole sobie zapytać;] . z której strony sie go piłuje????(wiem ze od dołu )

_________________
takich dwuch jak nas trzech to ani jednego nie było


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 17, 2008 2:25 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 4:38 pm
Posty: 551
Miejscowość: Zabrze
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.6GLE
piłujesz go od tej strony ,z której jest kanał dolotowy paliwa, jeśli spiłujesz go załóżmy o 1mm to przy ruchu tłoka w górę po prostu kanał dolotowy będzie szybciej otwierany.

_________________
JEST:
FSO POLONEZ CARO 1.6GLE

Ef Es O.o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 17, 2008 3:15 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 29, 2007 10:45 pm
Posty: 49
Miejscowość: pilczyn nowy
acha.. czyli od dołu o jeden mm i co na tym zyskam???

_________________
takich dwuch jak nas trzech to ani jednego nie było


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 17, 2008 5:09 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Kwi 04, 2006 11:59 pm
Posty: 259
Miejscowość: sejny
zyskasz to ze napłynie ci troche wiecej paliwa,zyskasz troche wiecej mocy
ale znikome efekty zyskasz

_________________
posiadam na sprzedaz wiele czesci do ruznych motorowerów,motocykli
wykonuje remonty motocykli,motorowerów,gruntownych i innych


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów szersze Kanały w komarku

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

Zenon

33

7879

Śro Lip 02, 2008 7:13 pm

=XawiD= Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. biegi w komarku

pawlo13

6

1945

Wto Cze 24, 2008 8:37 pm

pawlo13 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Kanały płuczące

[ Idź do stronyIdź do strony: 1 ... 5, 6, 7 ]

MaximusResetus

97

31498

Pon Paź 29, 2007 7:41 am

Derek123 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów DODATKOWE KANAŁY

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

pawelrys

23

6900

Pią Cze 06, 2008 7:56 am

apollan Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [223] Dwa nowe kanały tak jak w 225!

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Matexx

23

7352

Śro Kwi 01, 2009 8:41 pm

Matexx Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.049s | 22 Queries | GZIP : Off ]