Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Kwi 19, 2024 11:00 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: 70ccm Vs 60/4
PostWysłany: Śro Gru 22, 2010 9:23 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 08, 2010 7:56 pm
Posty: 50
Miejscowość: Szarów
Pojazd: Romet Chart 210 '92
Elo mam pytanko związane z cylkiem do chata:
Lepiej założyć 70ccm czy przerobić 60ccm na więcej kanałów??
Dzięki z góry a pomoc.

_________________
Romet chart 210 na PJ-zapraszam do komentowania :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 70ccm Vs 60/4
PostWysłany: Śro Gru 22, 2010 10:51 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Cze 24, 2010 9:11 am
Posty: 714
Pojazd: Aprilia rs 125
Simson S51
był:
Romet ogar 205 70/4 4b
Romet pegaz 750
zależy jaka 60-tka najlepiej by bylo dać orginał zmd yazimowi do przeróbek

_________________
Romet Pegaz 750 ---> Romet Ogar 205 ---> Romson ---> Aprilia GS 125 ---> Simson S51 ---> ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 70ccm Vs 60/4
PostWysłany: Czw Gru 23, 2010 8:27 am 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 08, 2010 7:56 pm
Posty: 50
Miejscowość: Szarów
Pojazd: Romet Chart 210 '92
W tym sęk że już mam 60ccm założoną od jakiegoś czasu.

_________________
Romet chart 210 na PJ-zapraszam do komentowania :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 70ccm Vs 60/4
PostWysłany: Czw Gru 23, 2010 12:36 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lut 04, 2009 8:10 pm
Posty: 2981
Miejscowość: Mińsk Maz.
Pojazd: Fiat Maluch Town
Fiat Regata 1.7D
Wartburg 1.3
Innocenti Elba
Ford Cougar 2.0
Wątpię, jak dla mnie lepiej zrobić 60/4.
Sama zmiana pojemności pewnie niewiele da.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 70ccm Vs 60/4
PostWysłany: Czw Gru 23, 2010 12:39 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 13, 2010 12:32 pm
Posty: 215
Miejscowość: Petra
Pojazd: Charcique 70 => 77 LC
60/4 na pewno będzie lepsze niż zwykła 70'tka.Popatrz chociażby na 60/4 TT.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 70ccm Vs 60/4
PostWysłany: Czw Gru 23, 2010 2:55 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 08, 2008 3:22 pm
Posty: 1235
Miejscowość: Łowin
Pojazd: Romet chart 210
Golf IV 1.9 tdi AHF
70ccm jest bardziej elastyczne, przy przeróbce licz się ze zmianą gaźnika, wydechu, strojeniem zębatkami, 70ccm mniej paliwa spali bo nie potrzebuje większego gaźnika, możesz potem zmienić tylko kosz zmienić na ten od 70ccm i będzie sybszy.

_________________
Cytuj:
23:04 apollan
bierz mnie jeszcze ogierze

lokurva


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 70ccm Vs 60/4
PostWysłany: Pią Gru 24, 2010 8:30 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
Chyba chodzi Ci o ten zestaw http://allegro.pl/cylinder-chart-210-21 ... ml#gallery ?

Wiadomo im większa pojemność tym większy moment obrotowy. Jednak tego cyla też trzeba by bylo poprawić. Okna jak w serii 50 cm3, ale skoro masz troche pieniędzy to czemu nie

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 70ccm Vs 60/4
PostWysłany: Sob Gru 25, 2010 8:01 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Jakby ten cylek dobrze skrobnąć to by wyszedł świetny zestaw, zasilanie w tym cylindrze trochę mnie przeraża, już w 50cm3 jest słabe, a z grubszą tuleją to w ogóle porażka. I oczywiście ten tłok odpada, podstawa to lepszy tłok.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 70ccm Vs 60/4
PostWysłany: Sob Gru 25, 2010 4:23 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 08, 2010 7:56 pm
Posty: 50
Miejscowość: Szarów
Pojazd: Romet Chart 210 '92
A jaki inny tłok tam dać i ile by kosztowała taka zabawa z tym cylkiem?? (To jest ALmot jak dobrze pamiętam.)

_________________
Romet chart 210 na PJ-zapraszam do komentowania :)


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Cylinder 70ccm w Simku

Elektronic

7

4465

Czw Cze 08, 2006 3:55 pm

Norek Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Projekt: 70ccm w jawa 223.

[ Idź do stronyIdź do strony: 1 ... 6, 7, 8 ]

apollan

106

36998

Śro Lip 13, 2011 8:41 pm

dexster11 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów HONDA TACT cylinder 70ccm

kewin

12

4249

Sob Mar 29, 2008 7:43 pm

mati590 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Chart] Cylinder 70ccm a kartery ?

dambo12

4

4099

Pią Sty 22, 2010 11:53 pm

yazimoo Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Przeróbka cylindra 50ccm na 70ccm

DJMETRIX

10

5489

Nie Mar 28, 2010 4:14 pm

DJMETRIX Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 13 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.053s | 22 Queries | GZIP : Off ]