Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Kwi 18, 2024 11:07 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 181 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Sob Maj 16, 2009 7:46 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pon Maj 11, 2009 6:48 pm
Posty: 23
Pojazd: Honda NSR 50 (sprzedam)
Jawa 50 w częściach
Moduł nie pozwoli wkręcić się wyżej mówisz. Wyżej niż 10tys na jałowym, 1, 2 i 3, czy wyżej niż te 8tys na 4?
Poprzedni właściciel dał mi też fabryczną zębatkę 14z. Na niej leciałem 60-65 przy 8 tys na 4. Założoną miał 15z na której 65-70 przy 8tys na 4. Według mnie istnieje jakaś zależność między 4 biegiem i obrotami 8 tys. Jeżeli na zębatce 14z przód i 37-38z tył wkręci się na 8 tys to wystarczy.

Jeden z przewodów od modułu jest niebiesko-żółty, nie ma takiego koloru w Honda key colors, czyli znakowaniu przewodów kolorami przez Hondę, taki sam przewód prowadzi do chyba czujnika wchodzącego do skrzyni, widocznego po zdjęciu pokrywy koła magnesowego i zębatki oraz do jednej ze szczotek?(nie znam profesjonalnych nazw, poprawiajcie mnie) pod kołem magnesowym. Zrobię jakieś zdjęcia, może film, wsadzę na Photobucket i dam linki. Zanim poświruję z odłączeniem tego przewodu napiszcie coś, a ja obadam czy na 4 czujnik włącza się i jaki jest dokładny przebieg przewodu.
Jeżeli posiadasz instrukcję obsługi i napraw konkretnie do NSR 50, chociaż jakakolwiek się przyda, lub jeżeli posiadasz konkretną wiedzę lub doświadczenia odnośnie modułu Shindengen CF405A i innych mogących go zastąpić, czy schematy modułów, poprosił bym cię o udostępnienie.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Sob Maj 16, 2009 8:14 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Maj 16, 2009 6:26 pm
Posty: 40
Pojazd: NSr 50
przy 14/37 będziesz miał około 80km/h przy 8 tyś a przy 15/37 85km ale silnik Ci tego nie wykręci będzie miał za mało mocy.
twój silnik niczym się nie będzie różnil od mojego praktycznie http://www.autopiter.ru/oeprogramm/hond ... delID=2714" target="_blank
są jeszcze serwisówki w pdf i wordzie ale nie mam ich zapisanych na tym dysku, trzeba googlowac.z tego co pamiętam to ten przewód o którym mówisz jest w porządku, przez odłączanie go nic nie zyskasz, trzeba pamiętać że były wypuszczane dwie wersje Nsr 50, ze skrzynią 6biegową i 4biegową te 6biegowe nie miały blokad, różnice są w gaźnikach i modułach, można to zobaczyć porównując oznaczenia w tej serwisówce co podałem.nie wiem co z tym modułem jest nie tak ale kręci on tylko do tych obrotów co napisałeś, jak przyśpieszysz zapłon za skalę będzie kręcił wyżej ale tłok padnie, więc jest z nim coś nie tak w górnym zakresie obrotów, moduły na allegro mimo że mają taką samą wtyczkę dają iskrę o wiele za wcześnie i nie polecam. sam jeszcze nie wiem jak to do końca rozwiązać, ale wszystkie inne możliwości blokad tego moto przerobiłem, i została elektryka


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Nie Maj 17, 2009 4:11 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pon Maj 11, 2009 6:48 pm
Posty: 23
Pojazd: Honda NSR 50 (sprzedam)
Jawa 50 w częściach
Pomyłka, ten czujnik to przecież od biegu jałowego jest zielono-czerwony, żółto niebieski tylko od szczotki jednej leci.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Nie Maj 17, 2009 8:28 pm 
Offline

Rejestracja: Nie Maj 17, 2009 7:30 pm
Posty: 8
Pojazd: nsr 50/70
Witam. Mam problem z moja nsr50(96r) a widze ze tu ekipa mocno wtajemniczona :)
Najpierw opisze mojego monoslada: ogolnie to wkreca sie na np.1i2 na 10500 obrotow, od 3 mysle ze juz troche gorzej a na 4 max.9,500 na prostej drodze i tu predkosc wynosci 83km/h(licznikowo).Prawdopodobnie jest troche odblokowana.Gdzie? nie mam pojecia, jak ja kupilem to po pewnych poprawkach (nowy mixol,czyszczenie dysz i gaznika) juz tak jezdzila;) mialem z nia 1 probelem tzn. poszlo mi lozysko igielkowe, dostalo sie od cylindra (nie chcielibyscie widziec jak wygladal po tym tlok :P ). Szlif cylindra,tloka i bylo ok. W miedzy czasie kupilem nowy cylinder i tlok w niemczech bo oczywiscie w PL nie szlo go dostac...Po zimie zalozylem nowy osprzet tym razem mocniejszy (70cmm). Po przejechaniu 30 km cos szlag trafil i teraz wystepuje nastepujacy problem: po zapaleniu na jalowym biegu wkreca sie na 4-5k obr, a na 1 ledwo jedzie, na 2 to juz gasnie. Bylem u "mechanika" i powiedzial mi ze to jest modul i z tym prosze o pomoc, bo nie widzi mi sie wydawac 150 zl na modul jesli to nie bedzie to,a nie mam jak potwierdzic swoich pomyslow:)
Czy to moze byc to ? a jesli nie to co moglo sie stac ?Widzialem gdzies schematy takiego modulu i czy ktos potrafil by takie cos zlozyc :)
mam modul : CF 405 A (5.0 311)

P.S sorry odrazu za literowki itp <spoko>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Nie Maj 17, 2009 8:41 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Maj 16, 2009 6:26 pm
Posty: 40
Pojazd: NSr 50
ja też pomyślałem o module od razu ,na allegro czesto sa uzywane 50-80zł. moze pisac Mbx, sprawdz wczesniej swiece i kabel WN, przeczysc gaznik i kranik.też mam 70cc,dochodzi do 9 tyś na czwórce ale ja mam takie przełożenie że to jest 95km/h dlatego kręci niżej niż tobie, po za tym gaźnik 18mm z dyszą 90, zmienony wydech,filtr powietrza


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Nie Maj 17, 2009 8:52 pm 
Offline

Rejestracja: Nie Maj 17, 2009 7:30 pm
Posty: 8
Pojazd: nsr 50/70
tylko z tym 9tys to mi ciagnal tyle na 50cmm:) na 70 jeszcze nie sprawdzalem bo docieralem, a chwilowo ten problem uniemozliwia mi jezdzenie. Widze ze ostro zainwestowales :) musi niezle smigac:P

btw. do mbx także brak :( a swiece zmienialem na inna i efekt ten sam.

---- Połączono -----

aaaa... i jeszcze sobie przypomnialem jest troche nie szczelnosci miedzy dyfuzorem a cylindrem tzn. wyglada to tak ze ta uszczelka jest troszke za wąska(?) czyli nachodzi na ta koncowke dyfuzora ale gdy wchodz do cylindra nie zakrywa calkowicie tego miejsca gdzie ma byc i spaliny tamtendy wychodza. Czy to moze byc przyczyna tego problemu ?:)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Pon Maj 18, 2009 12:44 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Maj 16, 2009 6:26 pm
Posty: 40
Pojazd: NSr 50
nie to raczej nie to,nieszczelności przy cylku nie powodowałyby takich rzeczy, cylek masz jakiś oryginalny czy no name ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Pon Maj 18, 2009 10:26 pm 
Offline

Rejestracja: Nie Maj 17, 2009 7:30 pm
Posty: 8
Pojazd: nsr 50/70
raczej nie bardzo oryginalny :P moge podac linka do strony na ktorej go kupilem :) ale to juz jutro :] uszczelke do cylka jutro zrobie w pracy wiec bedzie 1 problem mniej. Jest ktos moze z okolic Oświęcimia?:)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Wto Maj 19, 2009 8:24 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pon Maj 11, 2009 6:48 pm
Posty: 23
Pojazd: Honda NSR 50 (sprzedam)
Jawa 50 w częściach
Skoro ładnie się wkręca na jałowym, 1,2, a na 3 nie wielki spadek i na 4 wyciąga 9,500 i 83km/h
to jest całkiem dobrze wg mnie jak na 50. Jakie zębatki posiadasz? Jaki gaźnik? Czy ciąłeś dyfuzor tak jak r4g3 mi radził (brutal :P ) lub czy nie ma śladów migomatu które nie są fabryczne.
Co do awarii 70, ile kopciłeś go zanim wsiadłeś i jechałeś na nowym tłoku i cylu? Trzeba mu dać czas żeby się "zerznął" i to porządnie zanim dociążysz go tyłkiem. Coś szlag trafił to znaczy: z rury rzeka ognia? albo tłok przebił mi bak? Sprecyzuj proszę.
Moja NSR 50 89. po odpaleniu na zimnym też się wkręca na ssaniu, jak to na ssaniu.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Wto Maj 19, 2009 9:04 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Maj 16, 2009 6:26 pm
Posty: 40
Pojazd: NSr 50
ja jak kupiłem nsr miałem ślady nieoryginalnych spawów na dyfuzoze w kilku miejscach i nie dało to żadbych efektów , jeździła 8tyś na 4 biegu,nom niby ładne te osiągi ale ja przez chwile jak miałem za wczesny zapłon to jak brutal wkręcał się do 12 na pierwszym biegu ,ale przy okazji u szkodziła mi się świeca,tłok bo miałem za duży stopien sprezania i dostawał samozapłonu


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Wto Maj 19, 2009 2:24 pm 
Offline

Rejestracja: Nie Maj 17, 2009 7:30 pm
Posty: 8
Pojazd: nsr 50/70
no wiec tak : nie grzebalem nic przy dyfuzorze, gaznik oryginalny :) taki jak byl od poczatku... po wymianie na 70 to zostawilem go na dobre 10 min zeby sie grzal. Potem jak mialem 1 "wycieczke" na nim to grzalem go przed ruszeniem i standardowe jezdzenie jak na dotarciu do max 5 tys. obr. i spokojna jazda nie przegrzewajac nsr...
a stalo sie to tak ze wyjechalem z domu i po 1 km nagle mi spadly obroty i ledwo jechala na 2 biegu... wzialem ja do domu i na tym sie skonczylo... (pasuje ze sie glowica poluzowala ale to nie to bo potem ja chcialem dokrecic i nic lepiej)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Wto Maj 19, 2009 2:47 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Maj 16, 2009 6:26 pm
Posty: 40
Pojazd: NSr 50
jak przerywa i szarpie przy tych obrotach to obstawiam moduł


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Wto Maj 19, 2009 3:59 pm 
Offline

Rejestracja: Nie Maj 17, 2009 7:30 pm
Posty: 8
Pojazd: nsr 50/70
no panowie ;D jak to mowia glupi ma zawsze szczescie ;d no i z pomoca "fachowca "(czyt.wiejski mentor) naprawilismy nsr:D a caly pic polegal na tym ze mialem tak duzo syfu w tlumiku ze calkowicie zatkalo przeswit i spaliny wracaly do cylindra, a odpalalo dzieki temu ze nie bylo tej uszczelki :) no wiec dzieki za burze mozgow i problem :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Śro Maj 20, 2009 8:05 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Maj 16, 2009 6:26 pm
Posty: 40
Pojazd: NSr 50
to na jakim ty oleju jezdzisz i na jakiej mieszance teraz?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Czw Maj 21, 2009 4:43 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pon Maj 11, 2009 6:48 pm
Posty: 23
Pojazd: Honda NSR 50 (sprzedam)
Jawa 50 w częściach
No dobra przeciąłem dyfuzor. Od środka na ściankach jest siatka z jakimś czymś pod spodem(coś jak wata ale chyba metalowe), jakieś 4mm od obudowy, uświniona porządnie, gdzieniegdzie ją widać. Między przegrodą widoczną na foto 1 i końcowym stożkiem byłą luźno latająca kulka z metalowej siatki widoczna na foto 2, jakiś nowy typ katalizatora czy co? Po smaku nie rozpoznam czy to platyna:)
1: http://i284.photobucket.com/albums/ll4/ ... G_4762.jpg" target="_blank
2: http://i284.photobucket.com/albums/ll4/ ... G_4761.jpg" target="_blank
Przegroda usunięta małym przecinaczkiem i młotkiem, delikatnie tam gdzie spawiki (to chyba się spaw TIG nazywa takie punktowe zgrzania części), aby nie uszkodzić obudowy.
Tak to wygląda po zabiegu: http://i284.photobucket.com/albums/ll4/ ... G_4764.jpg" target="_blank
R4G3 czy należało by usunąć tą siatkę czy ta przegroda wystarczy? Do siatki musiałbym wyciąć bok dyfuzora.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 181 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [Romet Via City] Tuning, blokady

razorslr

6

4835

Śro Cze 24, 2009 8:09 pm

Partyzant Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Blokady

zetka

5

7378

Nie Mar 27, 2011 5:39 pm

bociek1989 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Blokady

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

tompior111

34

16659

Pią Kwi 25, 2008 10:59 am

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Blokady?

Filip35

6

4019

Pon Lip 07, 2008 8:33 pm

Filip35 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Blokady

nikodem

5

4788

Pią Maj 06, 2011 6:02 pm

nikodem Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.058s | 22 Queries | GZIP : Off ]