Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Kwi 27, 2024 5:55 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 181 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Czw Maj 21, 2009 4:48 pm 
Offline

Rejestracja: Nie Maj 17, 2009 7:30 pm
Posty: 8
Pojazd: nsr 50/70
mieszanka z dozownika i troche do paliwa dodaje ;) bo wiem ze na poczatku trzeba wiecej mixolu...
Boski napisz jaki efekt przyniosl ten zabieg:) wlasnie sie zastanawialem ostanio co to jest w dyfuzorze co tak lata, a tu sie okazuje ze jakas kulka :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Czw Maj 21, 2009 4:53 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Maj 16, 2009 6:26 pm
Posty: 40
Pojazd: NSr 50
to nawet się nie przyznawaj że na mixolu jezdzisz, tylko zmien jak najszybciej olej, tani i dobry jest midland.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Czw Maj 21, 2009 7:18 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
łooo nieźle poblokowany ten dyfuzor <wow> Jak na moje to porządnie wyczyść nagar a siatkę zostaw. Poczujesz moc :F

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Czw Maj 21, 2009 8:41 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pon Maj 11, 2009 6:48 pm
Posty: 23
Pojazd: Honda NSR 50 (sprzedam)
Jawa 50 w częściach
Gary nie ładnie się śmiać, to tylko 50ccm. Nie ma dławika przy wejściu, nie ma porąbanych, zakręconych rurek jak w skuterach, nie ma zwężki/lejka w środku, więc bez przegrody dyfuzor jest "pusty".
I znów zgaduje, ta siatka to właśnie dopala spaliny co? Katalizator.
A nagar najlepiej czym usunąć? Benzyny nalać i podpalić? Kolega tak tłumnikiem od WSK-i 125(czytaj bazooka) zrobił dziurę w stodole, szaleństwa młodości :]
Słyszałem soda kaustyczna, cola, spirytusu mi szkoda.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Czw Maj 21, 2009 9:01 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
http://www.bikepics.com/pictures/1617813/" target="_blank
http://www.bikepics.com/pictures/1617811/" target="_blank
To dyf od sendy. Robiłem tak samo u kumpla, po wywaleniu tych blaszek (pod nimi jest wata szklana) silnik zaczął lepiej oddychać na wyższych. Ta przegroda - to o czym mówiłem. Dobrze że to wywaliłeś. Ta kulka - po prostu wata przestała trzymać blaszkę - siatkę i spadła, nagromadziła się, i dalej siedziała w środku. Ja bym wyrzucił wszystko, wiem że to pracochłonne ale warto. Nawet już więcej nie rozcinaj, wyciągnij tyle ile Ci się uda, przecinak i jedziesz <faja> - wszystko odejdzie :P . Będzie głośniejszy wydech ale za to bardziej metaliczny, możesz wymienić watę w końcówce i wyjdzie na jedno. Jak nagar usunąć... hm, kup kreta, nalej ciepłej wody i zostaw na parę godzin, w razie potrzeby powtórz.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Czw Maj 21, 2009 10:23 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Maj 16, 2009 6:26 pm
Posty: 40
Pojazd: NSr 50
ale zauważmy że to nie są blokady więc nawet jak to zrobisz wszystko to szału nie będzie <spoko>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Pią Maj 22, 2009 8:53 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
Ale przez te siatki i waty zmniejszają się wymiary dyfa w środku, nawet znacznie, 1 cm (założe się że ze średnicy tyle ubyło) to dużo. Zmniejsza się pojemność dyfa, zmieniają się wymiary, mniejsze podciśnienie. Te wszystkie wyciszacze to patrząc ze strony sprawności 2t - blokady. Fabryka musiała je założyć żeby wydech był cichszy, musiał spełniać jakieś normy...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Pią Maj 22, 2009 2:32 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Maj 16, 2009 6:26 pm
Posty: 40
Pojazd: NSr 50
r4g3 czy średnica na kolanku na łączeniu z cylindrem może być mniejsza od średnicy okna wydechowego ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Pią Maj 22, 2009 4:06 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
Na okno się nie patrz, byleby okno nie było dużo mniejsze niż kanał wydechowy i kolanko. Samo okno może być większe od kanału wydechowego, powstanie lejek i będzie baja. Czasami warto skorygować przejście kanał wydechowy->kolanko.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Pią Maj 22, 2009 6:08 pm 
Offline

Rejestracja: Nie Maj 17, 2009 7:30 pm
Posty: 8
Pojazd: nsr 50/70
btw. teraz sprawdzilem i jezdze na oleju "micro" 12 zl za butelke wiec tanio wg.mnie ;)
a w temacie to ja podpalalem tlumik i dyfuzor ... i nic sie nie stalo :P troche ostroznosci i umiaru a bedzie wszystko ok, a efekt najlpeszy


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Pią Maj 22, 2009 9:24 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Maj 16, 2009 6:26 pm
Posty: 40
Pojazd: NSr 50
właśnie chodzi mi o te średnice na końcu kanału wydechowego i na wejściu kolanka (czyli na łączeniu). Na wejściu kolanka po zmianie cylindra na 70cc jest mniejsza średnica niż na końcu kanału wydechowego i to sporo, osiągi są bdb ale tak myślę czy to go jeszcze trochę nie ogranicza, mógłbym na wejściu kolanka wyciąć tą tulejkę która ma długość 2-3cm i dorobić uszczelkę i zyskałbym 3-4mm większą średnicę ale nie wiem czy warto :> :>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Pią Maj 22, 2009 10:54 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
Jeżeli zależy ci na maxymalnym podrasowaniu tej nsr'ki, to myślę że masz chęci, więc wydaje mi się że, warto

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Nie Maj 24, 2009 7:00 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Maj 16, 2009 6:26 pm
Posty: 40
Pojazd: NSr 50
Zrobiłem co się dało, musze powiedzieć że poprawił mu się dół. :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Honda NSR 50
PostWysłany: Pon Maj 25, 2009 9:14 pm 
Offline

Rejestracja: Pon Maj 25, 2009 9:08 pm
Posty: 5
Pojazd: Honda NSR50
Panowie mam problem. Posiadam Honde Nsr50 mialem w niej silnik z 4 biegowa skrzynia i cylinder 50 ale wymienilem silnik na 6 biegowy 80cm z hondy mtx i problem polega na tym ze silnik jest naprawde bardzo mocny bo jest po kapitalnym remoncie i naprawde nie zalowalem pieniedzy ale nie wkreca mi sie on na obroty :/ Dowiedzialem sie ze to "niby" jest wina modułu ponieważ nie ciagnie mi lewego powietrza ani nic. I patrzylem sie na oryginalne moduły z MTX ale ta zlacze jest na 5 pinow a ja u siebie mam na 4:/ jak mam podłączyć ten moduł z mtx?? Prosze was pomozcie mi poniewaz nie wiem co mam zrobić:/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Wto Maj 26, 2009 7:24 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Maj 16, 2009 6:26 pm
Posty: 40
Pojazd: NSr 50
a teraz jaki moduł masz, bo w nsr też jest na 5 pinow


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 181 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [Romet Via City] Tuning, blokady

razorslr

6

4847

Śro Cze 24, 2009 8:09 pm

Partyzant Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Blokady

zetka

5

7388

Nie Mar 27, 2011 5:39 pm

bociek1989 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Blokady

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

tompior111

34

16677

Pią Kwi 25, 2008 10:59 am

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Blokady?

Filip35

6

4029

Pon Lip 07, 2008 8:33 pm

Filip35 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Blokady

nikodem

5

4798

Pią Maj 06, 2011 6:02 pm

nikodem Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.055s | 20 Queries | GZIP : Off ]