Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Mar 29, 2024 12:51 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 181 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Pią Maj 29, 2009 7:56 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Maj 16, 2009 6:26 pm
Posty: 40
Pojazd: NSr 50
myślę że tu pewnie chodzilło o jej ograniczniki
edit, trafiłem na twój inny post przypadkiem i własnie tak wygląda zablkowany zawór membranowy http://motodriver.eu/download/file.php? ... &mode=view a powienien z obu stron wyglądać tak http://img37.imageshack.us/my.php?image=img0412.jpg


Ostatnio edytowany przez jane50123, Pią Maj 29, 2009 9:02 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Pią Maj 29, 2009 9:01 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
boski_dzik
Sprawdź membranę.
R-man Dziwna ta Twoja historia. Może miał niezbyt odpowiedni wydech.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Sob Maj 30, 2009 6:29 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pon Maj 11, 2009 6:48 pm
Posty: 23
Pojazd: Honda NSR 50 (sprzedam)
Jawa 50 w częściach
Obciął stożek z końca dyfa i jeżeli wsadził jakiś tłumnik zaspawując go tam, niekoniecznie szczelnie jak to nie raz widziałem to chyba nie ma co się dziwić. Poczytałem, oglądałem, co ludzie potrafią...
jane50123 to są zdjęcia 2 różnych membran, bo 2 jest cała pod innym kątem. Czy może to też jakiś zabieg tuningowy? A blaszki mają być o ile odchylone? Tak jak jane napisał na max? Czy ma to znaczący wpływ na spalanie? Może go zalewać po tym?
gladki9 podałem kolory przewodów hondy, schemat modułu MB-MT-MH, instalację MTX 80, zdjęcia jak moduł siedzi u mnie. Pytasz jak?! NSR-ka jest twoja, silnik, moduł, cewka, regulator kupiłeś.
1: Sprawdź czy masz wszystkie przewody idące do modułu, ich zgodność z instalacją MTX 80.
2: Sprawdź co to za moduł dostałeś z silnikiem MTX, poszukaj schematów, porównaj z modułami na Allegro. Ma 4 piny to sprawdź co jest nie podłączone. Z tego co wiem to odpalić motorek można tylko bez przewodu od wyłącznika silnika ze stacyjki.
3: Pożycz od kogoś oryginalny moduł MTX lub NSR o ile masz gdzie. Zobaczymy czy będzie chodził.
Weź się sam do roboty:) Nikt nie zrobi ci tego przez net.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Sob Maj 30, 2009 8:45 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 12, 2005 12:44 pm
Posty: 735
Miejscowość: Chojnice
Pojazd: Ogar 200
Co do membran to powinny one z każdej strony odchylać się jednakowo minimum o te 20stopni


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Sob Maj 30, 2009 8:50 am 
Offline

Rejestracja: Nie Maj 17, 2009 7:30 pm
Posty: 8
Pojazd: nsr 50/70
A moze to jak w moim przypadku byl zatkany tlumik i nie przepuszczalo spalin :) a u mnie membrany nie byly tak odgiete... po obu stronach mialem odgiete chyba 12mm jak dobrze pamietam, bo wlasnie sprzedalem:)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Sob Maj 30, 2009 10:17 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Maj 16, 2009 6:26 pm
Posty: 40
Pojazd: NSr 50
tak, ten drugi zawór jest nieco inny ale pokazuje dobrze jak powinny wyglądać te ograniczniki, nie będzie Ci zalewać jak je tak odegniesz bo kiedyś sobie dorobiłem sam takie, które praktycznie nie ograniczały otwarcia tych płytek i jeździłem tak sporo czasu i go nie zalewało ale wzrosło trochę zuzycie paliwa i powróciłem do wersji z odgiętymi na max fabrycznymi ogranicznikami.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Nie Maj 31, 2009 2:17 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pon Maj 11, 2009 6:48 pm
Posty: 23
Pojazd: Honda NSR 50 (sprzedam)
Jawa 50 w częściach
Zawór membranowy sprawdzony, w mojej NSR już się ktoś nim zajął.
http://i284.photobucket.com/albums/ll4/ ... G_4792.jpg" target="_blank
Dyfuzor pusty, zębatki zmienione, zawór odgięty. Pozostaje zmiana gaźnika na większy jakiś i ew. moduł, ale nie jestem pewien czy on ma konkretnie w mojej hondzie dużo do gadania.
Powiem że to ciekawe doświadczenie, a ile mi to dało poza satysfakcją? He he ciężko sprecyzować.
Maxis w twoim zaworze też już ktoś tune zrobił. Wyczytałem, że fabryczny zawór z 1 str. ma ogranicznik przylegający a z 2 str. o 5-6mm odchylony. 1 zdjęcie jane50123 ładnie to prezentuje.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Nie Maj 31, 2009 7:38 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Maj 16, 2009 6:26 pm
Posty: 40
Pojazd: NSr 50
tak tak fabrycznie przyblokowany tak wygląda, co do gaźnika to powiem Ci że mały gaźnik jeśli jest wszystko ok spokojnie w nsr wyrobi żeby na pierwszym,drugim biegu złapać o wiele wyższe obroty niż masz u siebie, to gwarantuje Ci.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Nie Maj 31, 2009 8:15 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pon Maj 11, 2009 6:48 pm
Posty: 23
Pojazd: Honda NSR 50 (sprzedam)
Jawa 50 w częściach
Próbowałem regulować gaźnik ale jest ok. Na jałowym i 1, 2 dojdzie do 10-11k rpm i zdławienie, 3 i 4 do 65-70km/h nie ma problemu ale powyżej tej prędkości brak siły.
Skoro powinien iść wyżej obrotami to chyba kwestia modułu, nikt niestety nie wie dokładnie o co biega, jak podłączyć, na co zmienić.
Co do gaźnika, baku, kraniku to jest czyściutko, ładnie spala, świeca cacy, ciśnienie w cylu 10.
Kto ma NSr 50ccm 89. z silnikiem bez przeróbek która kręci do 13k rpm? podzieli się ktoś doświadczeniem z oryginałem? Zazwyczaj na filmikach kręcą 70-80ccm do takich wartości, lub nie piszą jaki silnik.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Nie Maj 31, 2009 9:05 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Maj 16, 2009 6:26 pm
Posty: 40
Pojazd: NSr 50
wg mnie to kwestia że przy obrotach >8tyś jest zbyt małe wyprzedzenie zapłonu są na ebay sportowe moduły do nsr ale przy takim kursie walut narazie nie kupuje, miałem przez chwile nieoryginalny moduł to jeszcze jak miałem nie doregulowany silnik szedł na 1biegu i do 12 tyś , ale w całym zakresie obrotów był wtedy zbyt wczesny zapłon, za wysoka temperatura,awaria tłoka,


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Pon Cze 01, 2009 10:23 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pon Maj 11, 2009 6:48 pm
Posty: 23
Pojazd: Honda NSR 50 (sprzedam)
Jawa 50 w częściach
A powiedzcie mi jeszcze co do przekręcania stojana/statora (jak kto woli już sam nie wiem) bez poszerzania otworów i na oryginalnym module to tylko lekko da się zwiększyć kąt wyprzedzania zapłonu. Czy możliwe, że w ten sposób jeżdżąc na dobrym paliwie da się wypalić tłok? I czy może wystąpić problem spalania stukowego? Nie chce dobić tłoka/wału/korbowodu, ale chyba w oryginale nie ma szans żeby dojść do takiej sytuacji. I jak poznać, że to się dzieje? I jaki jest ten dźwięk charakteryzujący spalanie stukowe w NSR?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Wto Cze 02, 2009 7:55 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Maj 16, 2009 6:26 pm
Posty: 40
Pojazd: NSr 50
w jednej z serwisówek podane jest jaki jest prawidłowy pkt zapłonu, znak na kole zamachowym ma się pokrywać ze znakiem na karterze, sprawdziłem lampą stroboskopową że taki wynik uzyska się wtedy gdy zapłon przekręci się do końca w przeciwną stronę niż obraca się wał i to jest właśnie dopiero prawidłowe ustawienie i na 101% nic złego od tego się nie stanie.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Wto Cze 02, 2009 12:09 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
Spalanie stukowe - poznasz to po dźwięku dochodzącego z silnika. Nagrzej silnik, kręc wysoko i puść manetkę gazu. Jeżeli usłyszysz dziwne pojedyncze uderzenia z cylindra - to spalanie stukowe. Może to występować gdy silnik jest mocno nagrzany. Popieram słowa jane50123. Na moje zapłon powinien mieć z 12 stopni wyprzedzenia ( silniki am6 bodajże tak mają i kręcą podobne a nawet wyższe obroty ). Sprawdź jaki jest stopień sprężania w Twoim silniku - strzykawką wlej olej do komory spalania ( 1ml - 1 cm3 ) gdy tłok będzie w GMP. Zwróć uwagę ile tego oleju tam wejdzie. Później prosty rachunek (poj komory spalania + poj silnika)/poj komory spalania.
Dla AC granicą jest jakies 11:1, przy takim sprężaniu może już występować spalanie stukowe przy dużej temp i dużym wyprzedzeniem zapłonu. Myślę że 9,5:1 przy wyprzedzeniu 12 owk będzie ok dla LC, jak najbardziej ok.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Wto Cze 02, 2009 8:01 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pon Maj 11, 2009 6:48 pm
Posty: 23
Pojazd: Honda NSR 50 (sprzedam)
Jawa 50 w częściach
Ustawiłem stojan do końca w prawo i tak już zostało. Nie widzę jakiejś szczególnej różnicy od innych pozycji. Wiem o co ci biega r4g3 ze stopniem sprężania ale czy pomiar kompresji u mechanika wystarczy? Sprawdzałem i mam 10. Ciekawa metoda badawcza, jeżeli silnik nie pada:) lub zawory się nie podeprą(ja nie mam). Posłucham jeszcze raz silnika. R4g3 podaj jak możesz co znaczą skróty których używasz: owk, LC, AC, GMP. Nie każdy używa na co dzień. Z góry podziękówa.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Wto Cze 02, 2009 9:32 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
Owk - obrót wału korbowego
Gmp - górny martwy punkt
Lc - silnik chłodzony cieczą
Ac - silnik chłodzony powietrzem ;]

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 181 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [Romet Via City] Tuning, blokady

razorslr

6

4811

Śro Cze 24, 2009 8:09 pm

Partyzant Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Blokady

zetka

5

7341

Nie Mar 27, 2011 5:39 pm

bociek1989 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Blokady

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

tompior111

34

16556

Pią Kwi 25, 2008 10:59 am

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Blokady?

Filip35

6

3995

Pon Lip 07, 2008 8:33 pm

Filip35 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Blokady

nikodem

5

4746

Pią Maj 06, 2011 6:02 pm

nikodem Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 13 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.056s | 20 Queries | GZIP : Off ]