Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Mar 29, 2024 2:19 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 181 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Czw Wrz 24, 2009 10:22 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pon Maj 11, 2009 6:48 pm
Posty: 23
Pojazd: Honda NSR 50 (sprzedam)
Jawa 50 w częściach
Kolego hondansr70 pamiętaj, że to 2T. Jeżeli chcesz założyć dolot 26 mm, a to dużo to wiedz, że ważny przy tym jest także wydech. Zbyt "ciasny" wydech powoduje zdławienie silnika spalinami i dlatego lata tyle a nie 120km/h. Być może, chodź nie koniecznie musisz zwiększyć okno wydechowe cylindra, ale chyba 70ccm ma już odpowiednie. Na pewno fabryczny dyfuzor i tłumnik z 50ccm nie może zostać, kup, zrób lub dobierz z innego moto dyf i tłumnik. Poszukaj programu ExhaustCalculator, pomocna sprawa. W 2T dobra praca na wydechu doda okolo 30% mocy i podniesie max speed. Musisz sam eksperymentować, dwusuwy to wymagający przedstawiciel jednośladów, a zarazem najbardziej chętny do współpracy przy "tunie". Moja rada, CZYTAJ, CZYTAJ, MYŚL, KOMBINUJ, CZYTAJ, CZYTAJ, OBLICZAJ, KOMBINUJ, wyciągnij wnioski kiedy będziesz prawie pewien i dopiero bierz się do pracy. 100% pewności da ci wynik twoich prac. Nie przesadź z wyżyłowaniem silnika, zrobi się bardziej wymagający. Pozostań przy kompromisie osiągi=wygoda obsługi=żywotność. Torowe NSR50 latają 150km/h ale żyją tylko na torze i ssą najdroższe i najlepsze paliwa i oleje, gorsze po prostu je zarzynają. Powodzenia i rozsądku życzę.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Śro Wrz 30, 2009 1:04 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Maj 29, 2009 3:18 pm
Posty: 38
Pojazd: NSR 50ccm
Witam!
Ja mam NSR 50 i leci mi 85-90kmh na modyfikacjach:
- gaźnik HM183 19mm (to najważniejsze)
- odgiety zawor membranowy
- zebatka zdawcza 16z tylnia 47
- magneto w prawo

Najwiecej daje gaznik a mam taki na sprzedanie http://www.allegro.pl/show_item.php?item=758306652


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Śro Wrz 30, 2009 2:11 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
Oczywiście przelot gaźnika ma tu swoje(montując większy gaźnik, zyskałeś lepszą "krzywą" momentu obrotowego, dlatego uczucie pewnie przypływu mocy). Lecz nie na tym bym się skupiał. Kąty okien jakiś wydech i cieszyć się jazdą można. Odginanie ograniczników też kiepski pomysł, szybko pojawiają się nieszczelności w niektórych membranach.

lokurva

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Czw Paź 01, 2009 3:03 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Maj 29, 2009 3:18 pm
Posty: 38
Pojazd: NSR 50ccm
Z tego co wiem gaźnik jest 2 najważniejszą rzeczą przy tuningu po cylku i tłoku.
Dlatego warto inwestować w gaźnik.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Nie Paź 04, 2009 3:59 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pon Kwi 27, 2009 2:16 pm
Posty: 49
Miejscowość: Berlin/Stargard szcz.
Pojazd: Honda nsr 50
jawa 50 mustang
kawasaki gpz 250
mr 1 rys (renowacja)
jawa 175 1960 (renowacja)
hondansr70 napisał(a):
Witam nieche zakładac nowego tematu więc pisze tutaj. otuż chciałem założyć gaznik 26mm do mojej hondy nsr po przerubce na 70 i czy niebedzie za duży bo natym na 5 biegu zgóry przy 100/h mi gaśnie a po prostej buja się tylko do max 85-95 prosze o pomoc ;>


A gdzie masz w seryjnej nsr 50 5 biegów bo o tym to ja nie słyszałem


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Śro Paź 14, 2009 8:47 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Paź 14, 2009 7:55 pm
Posty: 217
Miejscowość: Łosice
Pojazd: WSK125,Chart(silnik MBX80),Mińsk,Nsr 125(sprzedam na części)
Elo! <lol>
jestem nowy na forum i wznawiam stary temat.Mam Hondę MBX Chłodzoną cieczą i chcę przerobić wydech tzn odblokować.Widziałem że była tu o tym mowa ale to było 50ccm i w nsr jest ładny dyfuzor a w MBx jest takie **jowe cygaro <stiupid> Tak więc odciąłem tył wydechu gdzie znajdują się te wszystkie przegrody i rurki.Lecz zamiast spawać to z powrotem chciałbym zrobić właśnie taki stożek końcowy i końcówkę tłumiącą jak to jest właśnie w nsr 50.Tylko właśnie nie wiem jaki zrobić ten stożek,bo jak tu wyczytałem kąt,długość i średnica wylotu jest bardzo ważna dla mocy i charakterystyki silnika.Więc prosiłbym uprzejmie o pomoc w tej sprawie :) Jakąś podpowiedź o wymiarze(mniej więcej oczywiście). Tutaj daję foto.pzdr

---- Połączono -----

http://www.bankfotek.pl/view/420227

_________________
Chart 80ccm LC 10hp,5biegów...... YEAH!!! ;)


Dobra Wuma nie jest zła ;p
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/WSK/125/52693" target="_blank


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Czw Paź 15, 2009 4:00 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
Ten wydech jest nieźle zmasakrowany wyklep go aby był bardziej równy i można myśleć o ostatnim stożku coś. Kąt możesz poeksperymentowac i dać jakeiś 11*.

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Pią Paź 16, 2009 3:08 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Paź 14, 2009 7:55 pm
Posty: 217
Miejscowość: Łosice
Pojazd: WSK125,Chart(silnik MBX80),Mińsk,Nsr 125(sprzedam na części)
No trochę jest obity dobani Kąt 11* a jaka mniej więcej średnica rurki na końcu? Jeśli by ktoś miał spawaka do sima 70ccm,80ccm....
to prosiłbym o wymiary tego stożka ;p

_________________
Chart 80ccm LC 10hp,5biegów...... YEAH!!! ;)


Dobra Wuma nie jest zła ;p
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/WSK/125/52693" target="_blank


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Pon Paź 19, 2009 3:11 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Paź 14, 2009 7:55 pm
Posty: 217
Miejscowość: Łosice
Pojazd: WSK125,Chart(silnik MBX80),Mińsk,Nsr 125(sprzedam na części)
<help>

_________________
Chart 80ccm LC 10hp,5biegów...... YEAH!!! ;)


Dobra Wuma nie jest zła ;p
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/WSK/125/52693" target="_blank


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Pon Paź 19, 2009 7:28 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
ok 16mm?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Czw Paź 22, 2009 6:30 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
Zależy w.g czego się sugerować. 0.55 wlotu (w.g opracowania "holenderskiego"), bądź jak w EC dla 50cm3 - 16.5mm, 70cm3 - 18mm, 80cm3 - 19.5mm(można dostrzec, że średnica rurki zależy w.g tego opracowania tylko i wyłącznie od pojemności w stosunku dla każdego 10cm3 przypada 1.5mm średnicy rurki). Moim zdaniem lepiej sugerować się tym pierwszym ponieważ w.g mnie bardziej odpowiada to dla danego wydechu segregować w.g wlotu(który tam zależy od ilości ruchów tłoka, efektu jaki chcemy osiągnąć, "strojenia" i tak dalej. Segregacja w.g pojemności nie zawsze może być trafna dla każdej pojemności różnice miedzy wydechami często są ogromne i nie zawsze może nam się to "zgrać". Często "rezo" przy źle dobranej rurce po zamontowaniu końcówki znacznie ulega pogorszeniu. Co do tego jak zrobisz Twój wybór.

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Czw Paź 22, 2009 3:42 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Paź 14, 2009 7:55 pm
Posty: 217
Miejscowość: Łosice
Pojazd: WSK125,Chart(silnik MBX80),Mińsk,Nsr 125(sprzedam na części)
naprawdę mówiąc to w tuningu 2t jestem zielony <sciana> wszystko co robię jest raczej na ślepo lokurva A czy długość tej rurki do puszki tłumiącej ma znaczenie? powinna być jak najkrótsza czy obojętnie,Chciałbym jeszcze prosić o jakiś schemacik lub zdjęcia z budowy takiej puszki, bo myślę że zrobienie jakiegoś syfu na oko nie zda egzaminu <nie>

_________________
Chart 80ccm LC 10hp,5biegów...... YEAH!!! ;)


Dobra Wuma nie jest zła ;p
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/WSK/125/52693" target="_blank


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Sob Paź 24, 2009 8:40 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
Długość "rurki" również ma znaczenie. Jedno twierdzenie podaje 0.4 długości rezonansowej, EC 50-60cm3 190mm 70cm3 220mm 80cm3 230mm itd. Do czego się zastosujesz to już Twoja wolna wola. Podałem kilka wypadków.
Teraz co do końcówki. Opracowanie jedno podaje róznież 0.4l długości rezonansowej a przelot równy wlotowi wydechu, średnica zewnętrzna końcówki równa 2xśrednicy wlotu. W znanym powszechnie EC nic o końcówce tłumiącej nie jest wspomniane. Co do wykonania, nacinasz rurke i cała filozofia, wełny mineralnej troche i koniec. W innych wypadkach oderwania się od teori z zaleznosćiami pewnymi w EC nie jest nic wspomniane o takich danych. Masz wolną rękę. Tyle odemnie.

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Pon Paź 26, 2009 6:17 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Maj 29, 2009 3:18 pm
Posty: 38
Pojazd: NSR 50ccm
WItam!
MAM MEGA PROBLEM!
Ostatnio zamontowałem gaźnik w hondzie nsr 50 mojego kolegi HM183 19mm.Po odpaleniu dostaje dzikich obrotów... jakby bylo wlączone ssanie a nie jest.Obroty przykrecone na maxa a on nadal wyje.Co to może być?popsute ssanie?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Wto Paź 27, 2009 7:14 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
Raczej nieszczelności w dolocie całym gdzieś. Bądź coś ogranicza przepustnicy domknięcie się do końca.

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 181 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [Romet Via City] Tuning, blokady

razorslr

6

4811

Śro Cze 24, 2009 8:09 pm

Partyzant Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Blokady

zetka

5

7341

Nie Mar 27, 2011 5:39 pm

bociek1989 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Blokady

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

tompior111

34

16557

Pią Kwi 25, 2008 10:59 am

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Blokady?

Filip35

6

3995

Pon Lip 07, 2008 8:33 pm

Filip35 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Blokady

nikodem

5

4746

Pią Maj 06, 2011 6:02 pm

nikodem Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.052s | 20 Queries | GZIP : Off ]