Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Kwi 29, 2024 3:27 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 181 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Wto Maj 26, 2009 8:21 am 
Offline

Rejestracja: Pon Maj 25, 2009 9:08 pm
Posty: 5
Pojazd: Honda NSR50
teraz mam na 4 i dlatego sie pytam jak mozna przerobic aby wstawic ten na 5 pinów


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Wto Maj 26, 2009 12:07 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pon Maj 11, 2009 6:48 pm
Posty: 23
Pojazd: Honda NSR 50 (sprzedam)
Jawa 50 w częściach
Który to rok NSR-ki, jaki masz symbol na module, gaźniku? Jak chodzi na niskich obrotach, do jakich dochodzi, co się dzieje powyżej? MTX-y miały chyba max 11tys rpm a wkręcały się zazwyczaj do 8-9tys, zegar NSR ma 13tys, więc nie sugeruj się tym.
1:Czy gaźnik też wymieniłeś na większy? Jeżeli nie to lepiej wymień, jeżeli tak to wyreguluj. Jeżeli ciągnął by lewe powietrze to zależnie od jego ilości sam by się wkręcał i nie miał by siły w jeździe. Może dostaje za mało mieszanki, lub jest zbyt bogata(za dużo benzyny w stosunku do powietrza). Jeżeli zwiększysz dawkę mieszanki lub masz większy gaźnik to musisz zwiększyć dawkę oleju na dozowniku, ale niewiele, najlepiej oprzyj się o spalanie l/km.
2:Czy strzela ci z tłumnika? Jeżeli moduł był by zły wydaje mi się że miał byś problemy z odpaleniem i/lub równomierną pracą silnika. Śmierdzi benzyna z wydechu na wyższych obrotach? Ja mam NSR z 89. 50ccm symbol modułu znajdziesz w wcześniejszych postach, wejście na 5 pinów. Zrobię i wrzucę zdjęcie jak jest podłączony i zestawienie Honda key colors.
3:Wydech ma za małą przepustowość jak na tą pojemność. Jeżeli gaźnik jest dobry i wyregulowany, ilość i skład mieszanki ok a dyfuzor jest oryginalny to wymień na taki od MTX-a lub usuń przegrody. W 2T wydech ma kluczowe znaczenie.

---- Połączono -----

Zdjęcia mojego modułu na Photobucket:
1: http://i284.photobucket.com/albums/ll4/ ... G_4780.jpg" target="_blank" target="_blank
2: http://i284.photobucket.com/albums/ll4/ ... G_4778.jpg" target="_blank" target="_blank
I Honda key collors, podstawa jak chcesz bawić się kabelkami:)
http://i284.photobucket.com/albums/ll4/ ... colors.jpg" target="_blank" target="_blank" target="_blank
A tu schemat modułu NH, MB, MT http://www.motelek.net/andere/cdi/lead_nh50-cdi.png" target="_blank
Żółto-niebieski przewód nie opisany w tabeli jest połączony z 1 wąską szczotką pod kołem magnesowym, prawdopodobnie sterowanie tyrystora, tranzystora, diaka, triaka nie wiem którego nie znam się dobrze. Któryś z nich ogranicza napięcie do takiego jakie jest podawane na sterowanie, albo od tej wartości następuje przepływ prądu, niższego nie puści. Może to jakoś coś z blokada nie wiem. Zbadam to dam znać, ale to po sesji.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Wto Maj 26, 2009 3:13 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Maj 16, 2009 6:26 pm
Posty: 40
Pojazd: NSr 50
z tego co pamiętam przewód ten idzie do impulsatora więc to nie jest blokada.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Wto Maj 26, 2009 7:51 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pon Maj 11, 2009 6:48 pm
Posty: 23
Pojazd: Honda NSR 50 (sprzedam)
Jawa 50 w częściach
O i kolega już moją teorię obalił zanim cokolwiek zbadałem :)
Co to ten impulsator? Jak już mówiłem spec nie jestem, lubię pytać. I do czego mnie to potrzebne?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Wto Maj 26, 2009 9:06 pm 
Offline

Rejestracja: Pon Maj 25, 2009 9:08 pm
Posty: 5
Pojazd: Honda NSR50
właśnie ze jeśli motor jest zimny jest mi go bardzo ciężko odpalić a jeśli juz zaskoczy po 5 sekundach gaśnie i dopóki nie odpale go na pycha to nie pojeżdże a gaźnik kupilem razem z silnikiem z orginalnym z mtx. A jeśli chciałbym wymienić moduł to musiałbym wymienić cały zapłon??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Wto Maj 26, 2009 9:31 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
Odnośnie Dyfuzora w NSR 50... więc tak... kumpel miał NSR 50 po tuningu... cylek jakiś tam, gaźnik od 80ccm, i takie tam widzimisie... pewnego dnia opróżnił wydech... wywalił redukcje, wywalił stożek z końca dyfuzoru, wywalił mate i tego "durszlaka"... nie dość że NSR była słabsza, to jeszcze chodziła tak głośno że szkoda gadać... oczywiście z końcówką... głos był jak jakiś dobity cross 50ccm, ale najgorsze było to że moc spadła drastycznie, mimo iż było wszystko zrobione....

Jaki z tego morał? nie wypróżniaj całego dyfuzora - ogranicz się do wyje**nia redukcji, i zostaw "lejek" i wygłuszenie...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Śro Maj 27, 2009 9:50 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Maj 16, 2009 6:26 pm
Posty: 40
Pojazd: NSr 50
po mojemu to impulsator wysyła impulsu do modułu kiedy ma być pkt zapłonu,na jeden obrót wału przypada jeden impuls.gladki9 a działa Ci ssanie ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Śro Maj 27, 2009 10:03 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pon Maj 11, 2009 6:48 pm
Posty: 23
Pojazd: Honda NSR 50 (sprzedam)
Jawa 50 w częściach
Co do dyfuzora w NSR 50. Rozciąłem w 2 miejscach, wywaliłem przegrodę (zdjęcia wcześniej są), usunąłem wytłumienie(metalowa siatka na ścianach z watą szklana chyba), została tylko mała ścianka tuż przed pierwszym stożkiem, niewiele zmniejszała średnicę, nagar wyczyściłem benzyną, szczotką drucianą. Nie wyrzucałem stożka z końca, obudowa została nie zmodyfikowana. Migomat szczelnie zaspawane.
EFEKT: wcześniej kręciła skutecznie na 5000-7500, teraz 5500-10000 ma kopa chyba nawet ciut większego niż wcześniej mimo zębatki 38 tył, a była 45. Problem zaczyna się na 4, 70 max tak jak było, ale gaźnik wyreguluje, dam mu więcej mieszanki chyba. Co do dźwięku, faktycznie jak mały kross ale kupie nowy tłumnik bo mam przelotowy, nic nie daje prawie.

Co do kłopotu gladki9, nie wiem jak jest z elektryką w MTX ale pamiętaj że masz takie podzespoły jak regulator napięcia, cewka. Może to w nich leży problem. Poszukaj jakie MTX powinien mieć i porównaj z NSR, lub pożycz od kogoś regulator i cewkę z przewodem wysokiego.
I chyba każdy mechanior powie SPRAWDŹ KOMPRESJĘ, mimo że to silnik po remoncie.
Podsumowanie:
1: obadaj co i jak z elektryką(zdobądź info o regulatorze, cewce, przyłóż się do podłączenia tego modułu z MTX, podaje schemat elektryki(tu moduł czyli CDI UNIT jest na 5pinów, coś chyba masz przerabiane albo uszkodzone), powodzenia http://i284.photobucket.com/albums/ll4/ ... lanmtx.jpg" target="_blank" target="_blank" target="_blank ).
2: spróbuj z gaźnikiem, szybko się nauczysz to łatwe(spróbuj zmniejszyć paliwo lub zwiększyć powietrze, jak będzie palił ładnie na jałowym a na biegu słaby, daj większą dawkę).
3: Oddaj do mechanika, jeżeli nie dajesz sobie rady/nie chce ci się/nie masz czasu szukać info, testować etc.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Śro Maj 27, 2009 2:19 pm 
Offline

Rejestracja: Pon Maj 25, 2009 9:08 pm
Posty: 5
Pojazd: Honda NSR50
tak działa ssanie a regulator napiecia i cewka sa wporządku bo wkładałem z hondy mbx też z 80 i niestety nic nie dało


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Śro Maj 27, 2009 4:10 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Maj 16, 2009 6:26 pm
Posty: 40
Pojazd: NSr 50
a jak nie chce Ci zapalić jak wykręcisz świece to mokra czy sucha, napewno nie zaszkodzi przeczyścić całego gaźnika z kranikiem,ale myślę że powód to to że masz kombinowany zapłon, bo w nsr też był moduły na 5 pinów, więc coś ktoś ostro kombinował.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Czw Maj 28, 2009 9:49 pm 
Offline

Rejestracja: Pon Maj 25, 2009 9:08 pm
Posty: 5
Pojazd: Honda NSR50
no własnie wiem i chcialbym to naprawic ale nigdy tego nie robilem i prosze o rade jak????


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Czw Maj 28, 2009 10:33 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Maj 16, 2009 6:26 pm
Posty: 40
Pojazd: NSr 50
wrzuc zdjecia tak zeby bylo widac co to za moduł, jego kostke i kolory kabli które wchodzą do niego


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Pią Maj 29, 2009 3:21 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Maj 29, 2009 3:18 pm
Posty: 38
Pojazd: NSR 50ccm
A co sadzicie o membrankach w tej NSR ? moje sa bardzo malo odchylone a jedna nie jest nawet troche...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Pią Maj 29, 2009 7:16 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Maj 16, 2009 6:26 pm
Posty: 40
Pojazd: NSr 50
no to ograniczniki płytek membran możesz odgiąć maxymalnie jak się da aby zmieścił się cały zawór membranowy w króciec, powinieneś troche odczuć przyrost mocy.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Honda NSR 50
PostWysłany: Pią Maj 29, 2009 7:17 pm 
Offline
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Cze 01, 2007 10:38 pm
Posty: 542
Miejscowość: Łódź
Pojazd: CBR 600, LowWagen Golf II
Membrana bez obciążenia powinna nie być, ani troche odchylona, w jedną strone powinna przepuszczać, a w drugą w ogóle nie powinna...

_________________
Image
Romet Chart 210 70ccm na Polska Jazda
Romet Chart 210 70ccm na Bike Pics


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 181 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [Romet Via City] Tuning, blokady

razorslr

6

4853

Śro Cze 24, 2009 8:09 pm

Partyzant Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Blokady

zetka

5

7395

Nie Mar 27, 2011 5:39 pm

bociek1989 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Blokady

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

tompior111

34

16692

Pią Kwi 25, 2008 10:59 am

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Blokady?

Filip35

6

4038

Pon Lip 07, 2008 8:33 pm

Filip35 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Blokady

nikodem

5

4806

Pią Maj 06, 2011 6:02 pm

nikodem Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 31 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.062s | 20 Queries | GZIP : Off ]