Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Wto Kwi 16, 2024 3:30 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 67 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 17, 2006 1:10 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Lip 06, 2006 7:31 pm
Posty: 77
Miejscowość: Bytom
Kamil napisał(a):
Kurde zeby to wypaliło musiał bys dmuchawe zamontować!!


a jaki problem :D :D wszyscy masowo przerabiamy nasze motorki na chłodzone wodą :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 17, 2006 2:48 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 29, 2005 6:03 pm
Posty: 481
Miejscowość: Warszawa
Pojazd: Mazda 626 2.0
Dobra wystarczy tego wracamy do tematu albo zamykam.Chyba żeby już zamknąć bo już się syf robi.

_________________
Dzieciom neostrady mowimy nie!


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 17, 2006 8:42 pm 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 1:20 pm
Posty: 351
Miejscowość: Gorzów
Dokładnie jak pisze marcinpc Pomyślcie jak biedaki posiadacze v twinów muszą sie męczyć Chyba 230 V wentylator musieliby zakładać Poroniony pomysł Choć i tam występowały kłopoty z chłodzeniem drugiego cylindra (tego wewnętrznego)
Silnik chłodzony powietrzem uzyskuje maksymalną sprawność po nagrzaniu do temperatury pracy Reszę roboty robi powietrze opływające cylinder Dlatego też jestem przeciwnikiem maksymalnego tuningu (stopień sprężania) bo wszystko trzeba robić z głową
Odlewy są obliczone na właściwą rozszerzalność metalu i tak musi być
Jak mawiają starzy polacy "te typy tak mają"
np. Fiat 126p jest chłodzony powietrzem i nikt tego nie zmieniał przez 30 lat produkcji


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 18, 2006 6:16 am 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Lip 06, 2006 7:31 pm
Posty: 77
Miejscowość: Bytom
nikt tego nie zmieniał bo było niezawodne :P a tak szczerze to w motorowerze dodatkowe chłodzenie jest raczej niepotrzebne, tym bardziej że nie wiadomo czy dało by to zamierzone efekty. już chyba bardziej użytecznym pomysłem są owiewki naganiające powietrze na cylinder wspomniane w innym temacie :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lip 19, 2006 9:27 am 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Cze 17, 2006 3:44 pm
Posty: 65
Miejscowość: Brzeszcze
Jego chłodzą żeberka więc chłodzenie inne jest mu nie podszebne bo jak by było to by fabryka dała. <Czytaj>

_________________
Romet Ogar 200 - 60ccm
czerwony


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lip 21, 2006 10:27 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Nie warto tej roboty ponieważ w czasie jazdy powietrze leci na cylinder i głowice po to są żeberka żeby chłodzić silnik także nic mu nie będzie !!

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lip 21, 2006 12:13 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Czw Lip 20, 2006 1:23 pm
Posty: 33
Miejscowość: Trawniki
jakoś od początku istnienia jest chlodzeni powietrzem i jakoś nikomu to nie przeszkadza
Jakoś śilniki żyją <slonko>

_________________
// nie wolno reklamowaÃŚ innych for o podobnej tematyce - apollan


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lip 22, 2006 4:47 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Cze 19, 2006 8:52 pm
Posty: 299
Miejscowość: Opolskie
Biorąc pod uwagę rekordowe upały, to nawet wiatraczek wam nic nieda. Ten cały wiatrak się chyba tylko przyczyni do satysfakcji kierowcy. Szczeże to dalej niewiem jak się może ten silnik przegrzewać. Chcecie chłodzić silnik to poprostu wymieńcie olej na jakś markowy, co do cylindra-ogień ma 1200C' więc się niedziwcie, że się można poparzyć.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lip 28, 2006 9:55 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 04, 2006 7:37 am
Posty: 58
Miejscowość: Stąd
OTO MOJA TURBINA :D:D

Image

_________________
BY KrUcZeX™

ZDRADZIŁEM WAS ZIOMKI :P, przerzuciłem się na skuter :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lip 29, 2006 6:54 am 
Ale super bajer i daje co ona ta turbinka :)


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lip 29, 2006 8:22 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 04, 2005 2:55 pm
Posty: 1152
Miejscowość: Poznań
Pojazd: F20 Mpack
I ten "system" oparłeś na wiatraczku komputerowym ??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lip 29, 2006 9:41 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Dobry bajer w ogóle dobry pomysł muszę coś zrobić z moim chłodzeniem być może też sobie turbinke założe ! pozdrawiam :-)

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lip 29, 2006 9:59 am 
Offline

Rejestracja: Pią Mar 17, 2006 4:24 pm
Posty: 9
Miejscowość: Białystok
Ja bym podłączył dmuchawę do gaźnika - no wiecie, more power no i ta nazwa - Romet Ogar 200 TURBO ;]

A tak na serio dużo daje takie dodatkowe chłodzenie?

_________________
Ogary poszły w las...


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lip 29, 2006 11:51 am 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 04, 2006 7:37 am
Posty: 58
Miejscowość: Stąd
Daje, daje....

Po przejechaniu odcinka koło 25Km na max speed, jak se plune na cylinder to nie robi pssssss :D

i jak sie bujam po mieście, staje na skrzyżowaniu, to moge stać i stać, a cylinder sie nie zagrzeje :D, bo to dmuchawa z FIATA126p i wieje jak szalona :D

PS. do gaźnika prubowałem podłłązać(zamiast filtra powietrza), to tylko obroty są większe.

_________________
BY KrUcZeX™

ZDRADZIŁEM WAS ZIOMKI :P, przerzuciłem się na skuter :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lip 29, 2006 1:56 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Maj 30, 2006 3:48 pm
Posty: 104
Miejscowość: niewiem
kurczex ile taka tubina kosztuje i czy pujdzie podłączyc bez aku. do ogara znaczy sie do cewki ??

[ Dodano: 29 Lipiec 2006, 15:48 ]
sorry miało byc kruczex[b/]

[ [b]Dodano: 29 Lipiec 2006, 16:28 ]

a bedzie taka dmuchawka na szrocie ?? bo ja mam maluszka eleganta i tam jest taka dmuchawa tylko ze bardzo duza :(


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 67 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Wodne chłodzenie

[ Idź do stronyIdź do strony: 1 ... 4, 5, 6 ]

MaximusResetus

75

21475

Pią Paź 12, 2007 2:09 pm

bezelek Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. chłodzenie cieczą

Grabcio

7

3220

Nie Sie 29, 2010 8:07 pm

apollan Zobacz ostatni post

Brak nowych postów lepsze chłodzenie??? czy to możliwe???

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

DJabeł

28

9320

Nie Lut 11, 2007 1:10 pm

Mariola Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. dodatkowe chłodzenie w Motorynce

SuzukiRm250

10

4062

Nie Wrz 20, 2009 5:47 pm

MVVS Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tuning cylindra

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

DaN

26

11335

Pon Gru 12, 2005 12:02 am

Kseon Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.055s | 22 Queries | GZIP : Off ]