Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Kwi 25, 2024 1:40 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 24 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Chart 210 50/4 Co i jak?
PostWysłany: Pon Cze 28, 2010 7:22 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Sie 12, 2007 7:09 pm
Posty: 468
Miejscowość: Jaworzno(Śląsk)
Pojazd: Chart 210
Cytuj:
Z identycznym spawakiem jak dałem Ci schemat na 50/4 w charcie z oknem wydechowym na 26, płukami na 35 rezo na 3b zaczynało się od 65-70 do 90km/h. Ale nigdy nie będzie identycznie, nie ma dwóch identycznych wydechów i cylindrów.

Za dużo jak dla mnie, nie planowałem takiego żyłowania silnika. Więcej niż 80 raczej jeździł nie będę.
A co z kolankiem? Czytałem, że dłuższe kolanko wydechowe zaniża strojenie wydechu. Uciął bym moje tylko od strony wydechu to było ponad 26cm, zaniżyło by to wtedy rezo i gitara.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Chart 210 50/4 Co i jak?
PostWysłany: Pon Cze 28, 2010 8:51 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
To nie jest tak, że zaniża rezo. Ogólnie na prostym kolanku fi26 jest strasznie lipne rezo i nikt nic na to nie poradzi. Owszem, teoretycznie zaniża strojenie jeśli jest dłuższe. To żadne żyłowanie silnika, 7000-9000tyś idealna jazda.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Chart 210 50/4 Co i jak?
PostWysłany: Pon Cze 28, 2010 9:30 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Sie 12, 2007 7:09 pm
Posty: 468
Miejscowość: Jaworzno(Śląsk)
Pojazd: Chart 210
Na pewno zwykłe 50/4 się dokręci tak wysoko bez uszczerbku na zdrowiu? Planuję przynajmniej 8tys. objechać na jednym wale (z epoki po regeneracji porządnej).
Cylek 50/4 takie, że dało by rade jeszcze okna większe zrobić (planowałem max 80km/h, teoretycznie robiony pod gaźnik 21mm), ale większe nie będą. Ja się nie znam na tym, a znowu płacić za drobne przeróbki nie mam ochoty. Do tego tłok z sima i gaźnik Mikuni VM20 (21mm).
Podkładka pod cylek będzie robiła progi bo taka wyszła (za dużo rozpiłowana). Nie wiem jak Ty miałeś, ale domyślam się, że było na tip-top zrobione, u mnie tak nie będzie niestety :/ i muszę się z tym liczyć. Nie chce tez kręcić silnika na wysokie obroty po to, żeby jakoś jechał.
Mało gdzie mam teren żeby więcej niż 70 lecieć, a tu dopiero rezo by się zaczynało... Musi być po prostu niżej, MAX 8tys
Taki tuning przy którym bierze się pod uwagę nie tylko osiągi, ale także żywotność silnika, spalanie i jego "kulturę pracy".


PS.
Ewentualnie wyspawam ten wydech i zobaczę co się będzie działo jeżeli innych propozycji brak.
Jak mi nie spasuje to można spróbować przedłużyć walec, powinno wtedy strojenie spaść trochę.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Chart 210 50/4 Co i jak?
PostWysłany: Pon Cze 28, 2010 11:18 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
http://iv.pl/images/62275396964247569003.jpg


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Chart 210 50/4 Co i jak?
PostWysłany: Wto Cze 29, 2010 8:06 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Sie 12, 2007 7:09 pm
Posty: 468
Miejscowość: Jaworzno(Śląsk)
Pojazd: Chart 210
Dzięki Yazimoo. Myślę, że ten będzie mi bardziej odpowiadał.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Chart 210 50/4 Co i jak?
PostWysłany: Wto Cze 21, 2011 9:36 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Sie 12, 2007 7:09 pm
Posty: 468
Miejscowość: Jaworzno(Śląsk)
Pojazd: Chart 210
Witam! Odswierze temat co by nowego nie robic.
Jako, że wczesniejsze linki wygasły a miałem juz ze 3 formaty to tamte projekty przepadły i zrobiłem nowe.
Pozatym pojawiły się 2 pytania:
1. Jaki wpływ ma pojemnosc wydechu na jego pracę. Podobno im mniejszy tym lepiej bo mniej się impuls wytraca. 2 litry to dobry wynik?
2. Podobno w koncowce tłumiącej lepiej zastosowac większą srednicę rurki niż na stinger. I tu mam problem. Program pokazuje 16,5mm na 19cm stinger. Ja bym dał 5cm rurki 16,5mm a potem na koncowkę poszło by ~20cm 19mm. Git majonez czy leciec całosc tą 16,5mm?

Wydech mi wyszedł taki i zamierzam do 15 lipca go wyspawac.
[img]imageshack.us/f/88/bezkolanka26mm.jpg/[/img]
Proszę o jego ocenę i ewentualne poprawki.
Kolanko chartowskie, może na 33 uda się uciąc...

Ewentualnie taki z roz. kolankiem ale raczej odpada. [img]imageshack.us/f/232/zkolankiem.jpg/[/img]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Chart 210 50/4 Co i jak?
PostWysłany: Wto Cze 21, 2011 12:00 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
Jakby co to jestem w stanie wyspawać wydech z kolankiem rozszerzającym do charta ;)

Pojemność wydechu ma wpływ na moc poza rezo, im większa pojemnosć tym elastyczniejszy silnik. W końcówkach zawsze stosuje grubsze rurki niż stinger i jest git ;)

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Chart 210 50/4 Co i jak?
PostWysłany: Wto Cze 21, 2011 7:49 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Sie 12, 2007 7:09 pm
Posty: 468
Miejscowość: Jaworzno(Śląsk)
Pojazd: Chart 210
Samo kolanko ile by kosztowało? Takie z 8 czesci żeby kwadratowe nie było. Bo blache nierdzewke mam i spawanie tłumika za flaszke załatwie tylko kolanka nie chce sie koles podjąc bo nie chce mu sie :P

A w rezo lepiej miec małą czy dużą pojemnosc? Bo ja liczyłem żeby jak najmniejszy wydeszek był.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Chart 210 50/4 Co i jak?
PostWysłany: Śro Cze 22, 2011 8:36 am 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
Na pewno im więcej mocy poza rezo tym mniej w rezo, to normalna zasada ;) więc wywnioskuj sam

Podbij na gg jakoś się dogadamy.

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 24 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów CHart

Krzysiek14141

7

3115

Pią Sie 08, 2008 8:20 pm

yazimoo Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Chart 210

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

krzysiuslapa

26

8170

Pią Wrz 19, 2008 2:17 pm

yazimoo Zobacz ostatni post

Brak nowych postów chart tuning

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

GLONEK

22

10655

Nie Lut 10, 2008 8:49 am

sidor Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Chart błotnik

norek23

7

3287

Wto Cze 12, 2007 6:31 pm

Mikolaj211 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Owiewka Chart

yazimoo

8

3698

Sob Sie 11, 2007 12:02 pm

Sk@tty1 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 13 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.051s | 20 Queries | GZIP : Off ]