Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Śro Kwi 24, 2024 4:50 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: CO DALEJ
PostWysłany: Sob Maj 06, 2006 10:43 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 06, 2006 7:24 am
Posty: 21
Miejscowość: Rzuchowa (TarnÃłw)
W swoim ogarku masz cylinder po szlifie potem zmineiłem caały komplet zębatek + łańcuch tylko że kupiłem większą przednią zębatke przez to motor jest o wiele szybszy ale słabszy, co moge zrobić alby poprawić moc??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 06, 2006 12:38 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 09, 2005 9:57 pm
Posty: 601
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: Honda cb 500
motor po zmianie zębatki bedzie troszke słabszy ale człowieku zrobiłeś szlif cylindra. oprócz tego po szlifie musisz zmienić tłok pierścienie na nastepny zrozmiar czyli na ten szlif który zrobiłeś 1, 2 lub3. to wszystko musi się dotrzeć istrukcja docierania na stronie artizza. www.przecinak.republika.pl

_________________
BO JA MAM TYLKO JEDEN ŚWIAT,SŁOŃCE,OGAR,POLA,WIATR,HEJ POLA,WIATR:):)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 06, 2006 1:20 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 06, 2006 7:24 am
Posty: 21
Miejscowość: Rzuchowa (TarnÃłw)
To wszystko zostało wymienione, chodzi mi o to co jeszcze można poprawić


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 06, 2006 3:20 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 29, 2005 6:03 pm
Posty: 481
Miejscowość: Warszawa
Pojazd: Mazda 626 2.0
Jeżeli nie masz oddławionego to skróć kolanko o ok.10cm,kup nowy króciec do gaźnika, dysze.Możesz splanować głowice, jak masz rozebrany sinik na części dopasowac cylinder do karterów,wszystko wypolerować na błysk.Zapłon bateryjny.

_________________
Dzieciom neostrady mowimy nie!


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 06, 2006 5:36 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 06, 2006 7:24 am
Posty: 21
Miejscowość: Rzuchowa (TarnÃłw)
hhhmmm to brzmi interesująco napewno rozważe te możliwości, dzięki za wskazówki.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 5 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów wybiłem tuleje, co dalej ???

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

waldoz3

30

6818

Nie Maj 04, 2008 8:37 pm

przem578 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.048s | 23 Queries | GZIP : Off ]