Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Śro Kwi 24, 2024 4:00 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 61 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sty 12, 2008 1:24 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Widzę... 5x5 języczek. Ale i tak bałbym się właśnie tak potraktować kanał wydechowy...

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 13, 2008 5:15 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
To do niskich obrotów nie jest <z jezorem> Do tego odpowiedni tłumik i ustwienie i myśle ze na wysokich obrotach by sie swietnie sprawował. Zagwarantowaćnie moge, ze niskie tez będa jako takie.

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sty 15, 2008 12:05 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Mar 07, 2007 4:33 pm
Posty: 766
Miejscowość: Tarnów
Do tabori tuning montuje się tłok jednopierścieniowy, więc na wolnych i średnich obrotach jest muł, ale po przekroczeniu 7 tyś do 11-12tys ciągnie jak głupi. Bardzo często stosuje się takie cylindry w silnikach simsonowskich z całkiem dobrym skutkiem.
pozdr.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sty 15, 2008 8:21 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
I według ciebie silnik od simka dociagnie do 12 rpm??

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sty 15, 2008 9:00 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 27, 2007 12:01 am
Posty: 185
Miejscowość: Lidzbark Welski
No po tuningu to czemu nie...

_________________
Simson.
bikepics


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sty 15, 2008 9:08 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Jakieś dowody...??

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sty 15, 2008 11:14 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 27, 2007 12:01 am
Posty: 185
Miejscowość: Lidzbark Welski
Na Simsona może i by się znalazło, widziałem Zundappa (oczywiście na YT), co się kręcił do około 15 czy 16k. Wiem, wiem, inny silnik. Ale z Simsona też by raczej dało radę...
Nie wiem do ilu kręcą się silniki przerabiane w Motor-techu, ale też wysoko pewnie.

_________________
Simson.
bikepics


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sty 16, 2008 12:44 am 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
buniek92 napisał(a):
widziałem Zundappa (oczywiście na YT), co się kręcił do około 15 czy 16k
A jaka pojemność?? Nowa R6 kręci fo 17 500 rpm i wierzyć mi sie nie chce że jakiś Zundapp kręcił do 16 000 rpm.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sty 16, 2008 1:00 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 27, 2007 12:01 am
Posty: 185
Miejscowość: Lidzbark Welski
A wiesz, nie powiem Ci, ale wydaje mi się, że mniej niż 100 ccm. Zaraz dodam link, poszukam tylko w archiwum gg. ;)


Edit:
Mam: Youtube
Ale tutaj to już hardcore musi być. :D Ale to nie zmienia faktu, że to tuning. :P

_________________
Simson.
bikepics


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sty 16, 2008 1:25 am 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Tuning, co nie zmienia faktu że nadal niechce mi sie wierzyc że sie do tylu kręci...

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sty 16, 2008 1:30 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Mar 07, 2007 4:33 pm
Posty: 766
Miejscowość: Tarnów
Magnum 200 napisał(a):
I według ciebie silnik od simka dociagnie do 12 rpm??


Oryginał 50ccm kręciłem do 9tys. Po delikatnych przeróbkach wału kręce do ponad 10tys. Przy cylindrze TT to 12-13tys bez zająknięcia.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sty 16, 2008 9:41 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
tomek1212 napisał(a):
Przy cylindrze TT to 12-13tys bez zająknięcia.
Piłes coś??

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sty 16, 2008 10:46 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Mar 07, 2007 4:33 pm
Posty: 766
Miejscowość: Tarnów
A co nie wierzysz ?? Dzisiaj nic nie piłem.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 17, 2008 1:07 am 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
tomek1212 napisał(a):
A co nie wierzysz
Nie.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 18, 2008 12:21 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Mar 07, 2007 4:33 pm
Posty: 766
Miejscowość: Tarnów
Kolego, silnik simsonowski w oryginale jest zdolny osiągać dość wysokie obroty. Po przeróbce na TT osinięcie 12tys obrotów nie jest dla niego żadnym problemem. Nie mam zamiaru się z Tobą kłucić, ale jak dalej mi nie wierzysz (jak sądze) to odsyłam Cię do stron poświęconych TT (tabori tuning).
pozdr.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 61 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów CYLINDER 8 kanałów?

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Marcinus

23

11415

Nie Lut 06, 2011 11:05 am

BEBAK Zobacz ostatni post

Brak nowych postów ROMET CHART CYLINDER

chart96

4

2352

Śro Wrz 15, 2010 4:50 pm

BEBAK Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Cylinder - kanały płuczące - Romet Chart

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Krzyssiek91

23

7946

Czw Paź 04, 2007 10:39 pm

Conqeror Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Polerowanie kanałów

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

pawelrys

17

8908

Nie Wrz 07, 2008 10:13 am

=XawiD= Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Dorabianie poszerzanie kanałów co i jak

arturox98

5

14648

Pon Sie 05, 2013 6:53 pm

arturox98 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.051s | 20 Queries | GZIP : Off ]