Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Mar 28, 2024 9:51 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 20 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Dorabianie okien ssących
PostWysłany: Nie Gru 28, 2008 7:25 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Wrz 23, 2007 1:26 pm
Posty: 89
Miejscowość: Płońsk
Pojazd: Simson s51
Oto mój cyl
http://img254.imageshack.us/my.php?image=cyl001jl4.jpg
http://img147.imageshack.us/my.php?image=cyl005bg3.jpg
http://img205.imageshack.us/my.php?image=cyl002of1.jpg

co mogę jeszcze z nim zrobić ?? czy pomiędzy nowymi dwoma oknami mogę zrobić jeszcze 5 kanał ssący ?? i czy mogę dopasować gaźnik bezpośrednio do cyl ?? tzn wyciąć żeberka z tyłu i dorobić mocowania coś jak w membranie

_________________
motóry to to co lubimy najbardziej


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Dorabianie okien ssących
PostWysłany: Nie Gru 28, 2008 7:52 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1123
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
O w mordę masz zdolności... Masz jakiś schemat co do tych okien czy sam sobie to rozrysowałeś?

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Dorabianie okien ssących
PostWysłany: Nie Gru 28, 2008 8:06 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Wrz 23, 2007 1:26 pm
Posty: 89
Miejscowość: Płońsk
Pojazd: Simson s51
wszystko handmade z tymi zdolnościami to na serio czy tak na xD ?? ale część jest ze schematu jakiegoś 60/4 no i tu tyle pytań czy da się zrobić te 5 okno itp.

_________________
motóry to to co lubimy najbardziej


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Dorabianie okien ssących
PostWysłany: Nie Gru 28, 2008 8:37 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
no bez przesady takich super zdolonsci to nie masz :> no ale moze byc jak na pierwszy raz

no jak chcesz zrobićten 5 kanał to tylko na membrane . Oczywiscie jeżeli masz pieniądze i dobre chęci . Możesz również robić też bez ale wtedy kanały zrób nieco szersze

Tak na marginesie to jest dorabianie okien płuczacych :>

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Ostatnio edytowany przez Conqeror, Nie Gru 28, 2008 8:52 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Dorabianie okien ssących
PostWysłany: Nie Gru 28, 2008 8:51 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sty 21, 2008 2:53 pm
Posty: 109
Miejscowość: PIETRZEJOWICE
Pojazd: Honda MTX 80
Aprilia Tuareg Rally
Buggy 126P
Honda ( model nie znany )
mebrane możesz zrobić zerknij na http://www.motor-tech.katowice.pl/ tu znajdziesz bo goście robili właśnie takie coś

_________________
http://polskajazda.pl/Motocykle/Aprilia ... y,50/13318" target="_blank" target="_blank
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Honda/MTX,80/37772" target="_blank" target="_blank
moje maszynki :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Dorabianie okien ssących
PostWysłany: Pon Gru 29, 2008 9:33 am 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Wrz 23, 2007 1:26 pm
Posty: 89
Miejscowość: Płońsk
Pojazd: Simson s51
Czy taki hardcore będzie działał ?? wszystko co chcę wyciąć zamalowałem markerem
http://img378.imageshack.us/my.php?image=cyl007cq4.jpg" target="_blank
http://img243.imageshack.us/my.php?image=cyl008at7.jpg" target="_blank
http://img243.imageshack.us/my.php?image=cyl009zd9.jpg" target="_blank
Conqeror chciałeś bym je poszerzył to ja to zrobiłem w stylu hard core :)

chyba jeszcze zrobię szlif na 60ccm ale to później bo nawet nie mam gdzie i trzeba sprawdzić czy to będzie działać na 50ccm a dopiero później szlif

_________________
motóry to to co lubimy najbardziej


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Dorabianie okien ssących
PostWysłany: Pon Gru 29, 2008 9:58 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Wrz 01, 2007 9:27 pm
Posty: 592
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Peugeot 306 1.8
Szkoda, że nie zachowałeś kątu wpadania mieszanki :/ Wtedy jej łatwo wpłynąć w góre, aby wypchnąć spaliny :) I wg mnie za bardzo kanciate, pierścienie szybciej w łeb dostaną. Ale jak na pierwszy raz to nieźle :) Ja nie byłem wcale lepszy za pierwszym razem :P

_________________
Mechanika samochodowa, usługi lakiernicze. Niskie ceny :) GG:7438448


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Dorabianie okien ssących
PostWysłany: Pon Gru 29, 2008 10:13 am 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Wrz 23, 2007 1:26 pm
Posty: 89
Miejscowość: Płońsk
Pojazd: Simson s51
MaciejH92 napisał(a):
Szkoda, że nie zachowałeś kątu wpadania mieszanki :/ Wtedy jej łatwo wpłynąć w góre, aby wypchnąć spaliny :)

ten kąt ma być w oknach ssących ?? ale przecież one idą od góry i tam jest kąt wpadania mieszanki pod kątem 90* przynamiej mi się tak zdaje ale jeszcze pomyślę kanały zaokrąglę tak jak mówisz ale czy taki hardcore w ogóle będzie działał ??

_________________
motóry to to co lubimy najbardziej


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Dorabianie okien ssących
PostWysłany: Pon Gru 29, 2008 10:52 am 
Offline
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Cze 01, 2007 10:38 pm
Posty: 542
Miejscowość: Łódź
Pojazd: CBR 600, LowWagen Golf II
patryk199390 napisał(a):
ten kąt ma być w oknach ssących ??

patryk199390 te co dorabiałeś to są okna płuczące ZAPAMIĘTAJ bo to ważne. A okno ssące to jest to przez które wpada mieszanka od gaźnika do komory korbowej to też ZAPAMIĘTAJ. A okno wydechowe to przez które wylatują spaliny.

Dorobić jeszcze się da 5 płuk, ale musisz poczytać sama wiedza nie wpłynie a jak myślisz że kotś Ci wszystko da na tacy no to wątpię ale może ktoś się taki znajdzie. Na PW wyślę Ci link z tematem gdzie masz wszystko na temat membarny no prawie wszystko ;) tylko będziesz musiał poczytać ze zrozumieniem :)

Co do tych okien płuczących które dorobiłeś musisz jeszcze nad nimi popracować poglądaj sobie fotki cylków na tej stronie.


P.S. Ja swoją 70ccm przerabiam na 70/6 + membrana (almot, bez wybijania tuleji).
Fotki na PJ i BP ;) sensowne komentarze na PJ mile widziane :)

_________________
Image
Romet Chart 210 70ccm na Polska Jazda
Romet Chart 210 70ccm na Bike Pics


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Dorabianie okien ssących
PostWysłany: Pon Gru 29, 2008 5:32 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Do twojego cyla spuściłbym trochę ssące - jakiś 1-2mm i podniósł wydech gdzieś o 3-4mm. Płuczące powinny być pod takim kątem aby mieszanka od razu na głowicę wpadała.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Dorabianie okien ssących
PostWysłany: Pon Gru 29, 2008 6:30 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Wrz 23, 2007 1:26 pm
Posty: 89
Miejscowość: Płońsk
Pojazd: Simson s51
a mogę wyciąć wszystko to co zaznaczyłem markerem ?? żeby praktycznie cała tuleja była w płukach żeby miał kupe mocy chcę na tym wyciągnąć90 pójdzie tyle ??

_________________
motóry to to co lubimy najbardziej


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Dorabianie okien ssących
PostWysłany: Pon Gru 29, 2008 6:37 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Zaznacz zamki na denku tłoka i go wsadź w cylinder - zobaczysz sam czy możesz.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Dorabianie okien ssących
PostWysłany: Pon Gru 29, 2008 6:46 pm 
Offline
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Cze 01, 2007 10:38 pm
Posty: 542
Miejscowość: Łódź
Pojazd: CBR 600, LowWagen Golf II
Musisz zostawić przerwę między oknami co najmniej 3mm. I przemyśl czy chcesz robić membranę to jest bardzo dużo roboty. Lepiej na pierwszy raz zrób tylko 50/4 ;) Jeśli to będzie 50ccm to maksymalna szerokość jednego okna wynosi 22mm ale Ty sobie załóż że to 20mm ;) ta szerokość tyczy się okien płuczących i okna wydechowego okno płuczące może być szersze ale płaszcz tłoka musi je całe zasłonić żeby nie było przedmuchów.

_________________
Image
Romet Chart 210 70ccm na Polska Jazda
Romet Chart 210 70ccm na Bike Pics


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Dorabianie okien ssących
PostWysłany: Pon Gru 29, 2008 7:40 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2669
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Tu macie coś od Pumby:

To tak, jak będzie szlif cylinderka to odstępy mogą być mniejsze, po szlifie będą większe, weź pod uwagę to.

Czy może tak być, oczywiście, jak zmieścisz dodatkowego płuka tak aby zamek miał przerwy około te dajmy na to 2 mm na stronę, przy tak szerokich ringach jak ma tłok dwu ringowy do sima.
Dalej okienka, nic straconego, jakie wysokości mają dodatkowe ?
Robisz membranę, poczytaj bela o zasilaniu z dużym kątem centralnego płuka i reszcie okien, jaki mają mieć stosunek.
Swoje okienka dobrze z fazować na krawędziach, jak okna DDR i na nich się wzoruj.
Centralny płuk, zależy jak zasilany.
Przy membranie pakuj aby ssące było cały czas otwarte i maksymalnie opuszczone.
Bez również staraj się ssące jak najniżej opuścić ale ożebrowanie za wiele nie pozwoli.
Szerokość wydechu taka aby tłok w GMP zamykał go swoim płaszczem.
Zadbaj o dobry wydech, dużo materiałów nie macie na ten temat na forum.
Tyle ode mnie.

A ode mnie macie link do ściągnięcia książki Graham Bella o rasowaniu dwusuwów :) Po angielsku ale kumaci dadzą radę przetłumaczyć.
Kod:
http://moto.comoj.com/performance_tuning_graham_bell.rar

Kod:
http://rapidshare.com/files/185125597/performance_tuning_graham_bell_by_MVVS.pdf


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Dorabianie okien ssących
PostWysłany: Pon Gru 29, 2008 10:19 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
Plik jest uszkodzony !!

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 20 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Dorabianie poszerzanie kanałów co i jak

arturox98

5

14590

Pon Sie 05, 2013 6:53 pm

arturox98 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. dorabianie kanałów płuczących w cylindrze

hultaj

3

4478

Czw Sie 20, 2009 2:45 pm

hultaj Zobacz ostatni post

Brak nowych postów otwarcia okien...

Garry1

2

2370

Wto Paź 03, 2006 8:37 pm

Garry1 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Kąt owk okien płuczących.

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Pavloor

18

7048

Pon Cze 09, 2008 2:25 pm

kamil_ziomek Zobacz ostatni post

Brak nowych postów kąt otwarcia okien ogar 205

jorgiel

6

3054

Sob Maj 31, 2008 9:55 pm

przem578 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.053s | 21 Queries | GZIP : Off ]