Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Kwi 27, 2024 8:08 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 19 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 08, 2008 7:51 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Maj 17, 2005 3:12 pm
Posty: 179
Miejscowość: Tarnów
No to podajcie w końcu ile mm to 10stopni =P

_________________
Anty lame crusiade


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 08, 2008 8:32 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
Ta wartosc się zmienia. Ale ułatwię wam myślenie...
Podam owk płuków i moc max w danym zakresie obr. Odległosci miedzy stopniami owk zmieniaja się w zależnosci od położenia wału.

http://www.bikepics.com/pictures/1314379/

A to wyjasni tą sprawę:
owk wydechu:
30mm - 153st
29 -159
28 -165
27 -171
26 -176
25 -180
24 -184


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 09, 2008 1:41 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Maj 17, 2005 3:12 pm
Posty: 179
Miejscowość: Tarnów
No w sumie logiczne to jest =P Tłok od DMP porusza się ruchem przyspieszonym, a mijając połowę skoku zaczyna poruszać się ruchem opóźnionym, potem powraca od GMP i jest przyspieszony, a potem opóźniony i tak w kółko =P Z tąd też takie wartości, a nie inne...

_________________
Anty lame crusiade


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 09, 2008 2:25 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lip 18, 2007 9:02 pm
Posty: 541
Miejscowość: żyraków
Czyli wniosek jest jeden : nie można przeliczać mm na stopnie owk. Jedyna metoda jest kontomierz zamieszszczony na wale i własnoręczny pomiar bo nie wiele to 1stopień a nie będzie pewnie dużo identycznych cylindrów.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 19 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Pomysł na dodatkowe zasilenie dodatkowych okien płuczących.

dav6030

6

3028

Nie Mar 31, 2013 1:49 pm

Herobrine Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. dorabianie kanałów płuczących w cylindrze

hultaj

3

4509

Czw Sie 20, 2009 2:45 pm

hultaj Zobacz ostatni post

Brak nowych postów zawór membranowy 4-5kanałów płuczących zamówienia

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

milenium5

28

9168

Śro Maj 14, 2008 5:58 pm

Ziuton Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [223] Poszerzenie kanałów płuczących lub dodatkowe kanały

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Lukaaas

22

10756

Sob Mar 21, 2009 2:11 pm

peter fog Zobacz ostatni post

Brak nowych postów otwarcia okien...

Garry1

2

2390

Wto Paź 03, 2006 8:37 pm

Garry1 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 14 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.048s | 20 Queries | GZIP : Off ]