Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Śro Kwi 24, 2024 6:49 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 98 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Kanały płuczące
PostWysłany: Nie Maj 27, 2007 9:10 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Maj 09, 2007 7:55 pm
Posty: 426
Miejscowość: NS
Pojazd: ibiza 6L
Jak w temacie. Piszcie wszystko co wiecie na ten temat, gdzie moge znaleźć informacje, jak zwiekszenie liczby kanałów płuczących działa na zwiększenie mocy, jak powiększyc, przerobić kanały płuczące zeby zwiekszyć moc. Nie chodzi mi tu o polerowanie bo wg mnie daje to tyle co kot napłakał... Chodzi mi o coś konkretnego. W któryms poście był podany adres stronki gościa co przerabiał cylindry dorabiając nowe kanały. Pisało na stronce że takie cylindry maja nawet do 10 koni mocy i kręca sie na 10000!!! Gdzie moge znaleźć info o tym jak to wyliczyć albo jak zrobić najlepiej. Bo płacić tyle za przeróbke nei bede, a warunki do wykonania czegoś takiego mam. Nie wiem tylko jak :)

A jeżeli ktoś chce napisać posta typu "po co Ci to" albo "silnik jawki tego nie wytrzyma" to z góry mu dziękuje i niech sie nie wysila...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 27, 2007 9:15 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 25, 2007 5:52 pm
Posty: 258
Miejscowość: Górny Śląsk
Same kanały płuczące nic nie dadzą, bo do cylindra przepłynie i tak tylko tyle mieszanki ile zostanie zassane do skrzyni korbowej.

_________________
Jawa TS350/638.1


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 27, 2007 9:19 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Wrz 16, 2006 10:17 am
Posty: 118
Miejscowość: Radom
Z silnika Jawy 50 nie wycisnie sie takiej mocy.
To prawie 3 razy więcej niz po wyjeździe z fabryki.
Na pewno nie samymi kanałami płuczącymi.
Moze jakby zebrali sie inżynierowie projektujący sportowe silniki to by było te 10 koni
ale musieliby duzo zmienic, nie tylko kanały. A taki silnik jakby pojeżdził godzine to bym sie ździwił.


Poczytaj artykuł Tomasza Sałka ze Świata Motocykli.
Tam (z tego co pamiętam) było chyba cos o kanałach. Jak je poszerzyc czy cos takiego.
Na pewno cos da ale nie spodziewaj sie cudów

_________________
Imposible is nothing :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 27, 2007 9:22 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Maj 09, 2007 7:55 pm
Posty: 426
Miejscowość: NS
Pojazd: ibiza 6L
no to powiedzcie mi po kiego grzyba gościu przerabia cylki 50cm na 4 kanały skoro to nic nie daje?

[ Dodano: 27 Maj 2007, 22:23 ]
http://www.tuningdwusuw.prv.pl/ na tej stronce to jest

_________________
http://www.kwitnaceogrody.pl - projektowanie ogrodów - aranżacje zieleni - realizacja nasadzeń


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 27, 2007 9:25 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 25, 2007 5:52 pm
Posty: 258
Miejscowość: Górny Śląsk
Bo musi mieć BARDZO mocno przerobiony układ dolotowy.

_________________
Jawa TS350/638.1


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 27, 2007 9:26 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
MaximusResetus napisał(a):
no to powiedzcie mi po kiego grzyba gościu przerabia cylki 50cm na 4 kanały skoro to nic nie daje?
chodzi o to zeby mieszanka szybciej napełniała komorę spalania.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 27, 2007 9:26 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Maj 09, 2007 7:55 pm
Posty: 426
Miejscowość: NS
Pojazd: ibiza 6L
Cytuj:
Cylinder S51/pojemnosc60ccm, 6kanałów płuczących, moc12koni, prędkość obr.9000-10000/min

cena:500pln


Z tego co sie orientuje to cylinder do simsona jest no nie? więc neich mi ktoś teraz wytłumaczy czemu tam pisze 12 koni??? chyba ze se gościu jaja robi...?

[ Dodano: 27 Maj 2007, 22:30 ]
mandos napisał(a):
Bo musi mieć BARDZO mocno przerobiony układ dolotowy.
Olo napisał(a):
chodzi o to zeby mieszanka szybciej napełniała komorę spalania.


no to własnie o to mi chodzi. jak przerobić te kanały czy co tam zeby zwiększyć moc. W tym artykule skałki jedyne co wyczytałem o kanałach płuczących to to że bez dokładnego przygotowania teoretycznego lepiej sie za nei nie brać :P dlatego właśnei próbuje zdobyć tą teorie i licze na Wasza pomoc...

ps. jeżeli głownei o to chodzi żeby napełniała szybciej komorę spalania, to jak bym moze rorobił jeszce ze 2 kanały z wylotami w tych samych odległościach co orginalne to pewnei dało by to powera troche nie :), no i prawdopodobnie musiałbym zwiększyć przepływ krućca i wlot do cylindra... oczywiście po wczesnienszym założeniu membrany.

[ Dodano: 27 Maj 2007, 23:35 ]
Oglądłęm sobie chwile temu stary cylinder i w pierwszej chwili doszedłem do wniosku że ciężko będzie cokolwiek zrobić,ale znalazłem to zdjęcie :)
Image

Nie przyszło mi do głowyże nowe kanały mogą być puszczone pod kątem :) oglądając te zdjęcia dochodze do wniosku ze nie jest to wcale takie trudne do zrobienia :)

Zaraz napisze do gościa pytanie, jakie sa możliwości tuningu cylka do jawki i ile by to dało. Ciekawe czy i co odpisze.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 28, 2007 11:07 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lis 04, 2006 6:42 pm
Posty: 423
Miejscowość: Łódź
Pisałem do niego kiedys, i napisal ze musi sprawdzic czy tuleje mozna wycisnąc, ale ja wiem ze mozna i wolalbym sam kombinowac, znaleźc tylko schemta tuleji z cylka i heja za muliszlifierke, pilniki i juz masz sporo wyzsze obroty i moc


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 28, 2007 11:32 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Maj 09, 2007 7:55 pm
Posty: 426
Miejscowość: NS
Pojazd: ibiza 6L
mi odpisał dzisiaj z rana:
Kod:
Tak jest możliwość.Ale te cylindry mają tuleje zalewane i trzeba je wytaczac
bo się je inaczej nie da wyjąć.Dorobienie nowej tulei na 4-plukach i
oryginalny czeski tlok to koszt około 350zl.


A napisałem mu ze mam taki tłok http://moto.allegro.pl/item199609667_tu ... der_s60_kp i co można by z nim zrobić.

W takim razie ja jak tylko wytocze sobie to coś do wyciskania tulei to wybije ją ze starego orginalnego czeskiego :) i bede działał <jee> a jak przy okazji nic nie rozwale i wyjdzie mi to to cylek na szlifa i ogień.

miki1002 napisał(a):
znaleźc tylko schemta tuleji z cylka

tylko gdzie takie coś z naleźć i w sumie po co? przeciez jak wyciągnie tuleje to widać co gdzie i jak :)

Ja myśle poprowadzić kanały tak jak na tym zdjeciu i dorobić w tulei 2 otwory z góry. Trzeba tylko uważać zeby nie dociąc sie do otworu którym idą szpilki bo niestety w cylki jawki odległość od otworu do tulei jest bardzo mała :/ trzeba będzie zrobic kanały szerokie ale płytkie zeby coś to dało.

_________________
http://www.kwitnaceogrody.pl - projektowanie ogrodów - aranżacje zieleni - realizacja nasadzeń


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 28, 2007 1:04 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
miki1002 napisał(a):
znaleźc tylko schemta tuleji z cylka

proszę bardzo
Image


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 28, 2007 1:48 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2390
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
Przejrzyj poradniki.

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 28, 2007 6:58 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Maj 09, 2007 7:55 pm
Posty: 426
Miejscowość: NS
Pojazd: ibiza 6L
przejżałem i git :D
Image

takie coś trzeba bedzie zrobić :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 28, 2007 7:47 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Kwi 08, 2007 7:55 pm
Posty: 23
Miejscowość: konotop
kanały można powiększyć i dołożyć dwa małe i powinno znacznie powiększyć moc
te kanały co są to powiększyć do szerokości 20mm i podwyższyć je o 2,5mm a te nowe zrobić trzeba na tej samej wysokości co tamte i powinny mieć wymiary 8mm w szerokości i tyle samo co tamte w wysokości ale do tego jest potrzebna podkowa i powinno to mocno zwiększyć moc silnika


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 28, 2007 8:51 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
tylko nie myślcie ze tak zrobicie z cylkiem i moc bedzie ogromna. Zwiększą się obroty i moc -prawda ale tylko jak rozbierzecie silnik i kanały dopasujecie (cylinder-karter), i dacie podkowe.... bo powierzchnia kanałów sie ogromnie zwiększy!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 28, 2007 9:16 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Maj 09, 2007 7:55 pm
Posty: 426
Miejscowość: NS
Pojazd: ibiza 6L
r4g3 napisał(a):
jak rozbierzecie silnik i kanały dopasujecie (cylinder-karter)
do tego akurat nie trzeba rozbierać silnika :) choć osobiście jeśli (a razcej kiedy) juz to zrobie to silnik znów pójdzie na pół i pilnik w dłoń.

_________________
http://www.kwitnaceogrody.pl - projektowanie ogrodów - aranżacje zieleni - realizacja nasadzeń


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 98 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [223] Dodatkowe kanały płuczące

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

piter24

16

6960

Nie Lis 09, 2008 11:11 am

Conqeror Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Jawa 50] 3 kanały płuczące

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

sumarek

44

18584

Wto Lut 17, 2009 10:31 pm

Grzechu Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [SIMSON 50] Kanały płuczące

krzysztofer00

8

4384

Czw Kwi 02, 2009 3:10 pm

krzysztofer00 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [019] Dodatkowe kanały płuczące

kawa1232

4

3130

Wto Maj 26, 2009 1:25 pm

dawid1995 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Dodatkowe kanały płuczące

rybkus

10

5671

Wto Lut 15, 2011 11:18 am

Garry1 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.051s | 20 Queries | GZIP : Off ]