Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Kwi 25, 2024 9:12 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Mapka 50/4/3 (223)
PostWysłany: Nie Mar 03, 2013 7:55 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lip 27, 2012 6:44 pm
Posty: 279
Miejscowość: Wrocław okolice.
Pojazd: Jawa 50
Witam !

Czy ktoś byłby chętny do rozrysowania mapki 50/4/3 na 8500k ?
Silnik 223 (jawka), lub jeśli ktoś byłby chętny uchylić tajemnicy jak to zrobić ?

Pozdrawiam

_________________
Silnik 223, nigdy więcej tego wynalazku taak


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Mapka 50/4/3 (223)
PostWysłany: Nie Mar 03, 2013 8:42 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Wrz 15, 2010 8:22 pm
Posty: 1841
Miejscowość: Wieluń [EWI]
Pojazd: Romet Chart 210 Elektronik '88
Piaggio Sfera NSL 50 '92
Honda Civic VI EJ9 '01
Był: Simson SR50/1 C "skuter" '88
Romet Pony 50-M-2 '87
Romet Komar 2330 '70
Opel Vectra A Irmscher CD Diamant 91'
Narysować samą mapkę, odbić na kartce seryjne okna i wymodelować mapkę po przeróbce, wiadomo, ze do tego są obliczenia :)

_________________
łan cyl, tu stroke :F
Apollan napisał(a):
GNICIE I BRODA TO NASZA WYGODA lachvj
taak


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Mapka 50/4/3 (223)
PostWysłany: Nie Mar 03, 2013 11:01 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Sie 25, 2011 12:32 pm
Posty: 377
Pojazd: Romet Chart 77/5/2/2M
MZ ETZ 250
Wycinasz kartkę na długość wewnętrznego obwodu tulei, odgniatasz palcem lub zamalowujesz ołówkiem okna, następnie dorysowujesz dodatkowe okna w odległości min 3 mm oraz wprowadzasz ew. korekty wysokości okien. Wycinasz np żyletką okna na mapce, umieszczasz mapkę w cylindrze, zamalowujesz okna markerem i gotowe. Prościzna :D

_________________
http://bikepics.com/members/herobrine/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Mapka 50/4/3 (223)
PostWysłany: Pon Mar 04, 2013 3:26 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lip 27, 2012 6:44 pm
Posty: 279
Miejscowość: Wrocław okolice.
Pojazd: Jawa 50
Ok, bo to ja wiem, ale jak jest z odległościami trzeba zachowywać te 3mm czy każdy cylinder inaczej ?

--------- Pon Mar 04, 2013 6:41 pm Połączono ---------

A żeby nie zakładać innych tematów, to wiecie co zrobić żeby frezy nie zapychały się w aluminium. Bo przez około 30 sekund pracy mogą już się zawalić aluminium, i trzeba je czyścić co nie ukrywam jest uciążliwe. Może znacie jakieś czyszczenie oprócz pracy z innym metalem. I czy może się też tak dziać przez zużycie frezów ?

_________________
Silnik 223, nigdy więcej tego wynalazku taak


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Mapka 50/4/3 (223)
PostWysłany: Pon Mar 04, 2013 10:01 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 31, 2005 10:58 am
Posty: 1181
Miejscowość: Gniezno
Pojazd: Ogar 200
Kawasaki KLF 300
Audi A4 Avant 1,9 TDI

był:
Renault Scenic 1,9 dti
Na amelinium pomaga denaturat taak

_________________
[quote="Dawideq"]kurwa spac nie mogiem brak alko we krwi jednak skzodzi :([/quote]

lachvj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Mapka 50/4/3 (223)
PostWysłany: Pon Mar 04, 2013 10:27 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Lut 15, 2008 2:40 pm
Posty: 801
Miejscowość: Łęczna(lubelskie)
Pojazd: Kawasaki GPZ500S
tuning-tech-f27/projektowanie-cylindra-t22952.html
Tutaj znajdziesz duuużo informacji na ten temat ;)

_________________
Image


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Mapka 50/4/3 (223)
PostWysłany: Wto Mar 05, 2013 6:39 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lip 27, 2012 6:44 pm
Posty: 279
Miejscowość: Wrocław okolice.
Pojazd: Jawa 50
Dzięki za link do tematu, mam jeszcze pytanie czy kanały wydechowe mam robić każdy osobo ? Czy mogę nad dłubać główny kanał wydechowy ?
Trochę chaotycznie to sformułowałem, ale mam nadzieje że zrozumiecie :F

edit

O takie coś mi chodzi czy tak mogę zrobić http://bikepics.com/pictures/1735708/

_________________
Silnik 223, nigdy więcej tego wynalazku taak


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Mapka 50/4/3 (223)
PostWysłany: Wto Mar 05, 2013 7:00 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Lut 15, 2008 2:40 pm
Posty: 801
Miejscowość: Łęczna(lubelskie)
Pojazd: Kawasaki GPZ500S
Naddłubać można ale też ostrożnie, kanał nie może być za szeroki żeby pierścień w niego nie wpadał i z tego co pamiętam to zamki tłoka nie mogą jeździć po oknach, czytaj poradnik tam to wszystko jest dokładniej opisane.

_________________
Image


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Mapka 50/4/3 (223)
PostWysłany: Śro Mar 06, 2013 12:53 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Sie 25, 2011 12:32 pm
Posty: 377
Pojazd: Romet Chart 77/5/2/2M
MZ ETZ 250
Co do zamków tłoka to w setach do simsona z dodatkowymi wydechami zamki jeżdżą po oknach ale nie jest to zbyt dobre. Ogólnie to żeby zamek w miarę bezpiecznie jeździł po oknie to musi być na środku okna i dodatkowy wydech nie może mieć średnicy większej niż 0,3d :P Przeczytaj sobie poradnik, ktróry podał kamilbob i zgodnie z nim wykonaj taką mapkę :P

_________________
http://bikepics.com/members/herobrine/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Mapka 50/4/3 (223)
PostWysłany: Śro Mar 06, 2013 6:49 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Maj 19, 2010 1:10 pm
Posty: 145
Miejscowość: Chojnice
Pojazd: Komar 2351 z silnikiem Charta
ETZ 150
Yazimo mówił że przedziałki okna wydechowego powinny być podparte aluminium, bo tuleja będzie się przegrzewać w tym miejscu, czyli lepiej wiercić dla każdego osobny kanał.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Mapka 50/4/3 (223)
PostWysłany: Czw Mar 07, 2013 2:02 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Sie 25, 2011 12:32 pm
Posty: 377
Pojazd: Romet Chart 77/5/2/2M
MZ ETZ 250
Ogólnie to jak mamy dzielone okno wydechowe to bez podparcia alu przedziałka musiała by być szeroka i było by ryzyko wybrzuszenia. Przy podporze z alu dobrze jest odbierane ciepło z przedziałki i nie ma ryzyka wybrzuszenia i zatarcia. Jednak przy dodatkowych oknach wydechowych, które mają małą średnicę nie potrzeba podpory i wystarczy przedziałka o szerokości 4mm.

_________________
http://bikepics.com/members/herobrine/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Mapka 50/4/3 (223)
PostWysłany: Czw Mar 07, 2013 2:14 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lip 27, 2012 6:44 pm
Posty: 279
Miejscowość: Wrocław okolice.
Pojazd: Jawa 50
A mam jeszcze pytanie, bo yazimo pisał ale nie mogę tego prawidłowo odebrać. Chodzi o to jak mam powiększać okno ssące ? W dół i na boki ?

_________________
Silnik 223, nigdy więcej tego wynalazku taak


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Mapka 50/4/3 (223)
PostWysłany: Czw Mar 07, 2013 3:59 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Maj 19, 2010 1:10 pm
Posty: 145
Miejscowość: Chojnice
Pojazd: Komar 2351 z silnikiem Charta
ETZ 150
Tak, ale musisz pamiętać żeby nie zrobić za szerokiego tzn. żeby nóżka tłoka je zasłaniała z zapasem ok. 3mm. No i oczywiście musisz mieć na uwadze że obniżając ssące wydłużasz czas jego otwarcia, ale to pewnie wiesz. W górę też możesz dać ale wtedy musi być "ząbek" prowadzący pierścień, ale patrząc z drugiej strony podnosząc do góry ssące pogarszasz nakierowanie.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Mapka 50/4/3 (223)
PostWysłany: Czw Mar 07, 2013 5:52 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lip 27, 2012 6:44 pm
Posty: 279
Miejscowość: Wrocław okolice.
Pojazd: Jawa 50
Ale jeśli wydłużam czas otwarcia to chyba lepiej ?

_________________
Silnik 223, nigdy więcej tego wynalazku taak


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Mapka 50/4/3 (223)
PostWysłany: Czw Mar 07, 2013 7:20 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Sie 25, 2011 12:32 pm
Posty: 377
Pojazd: Romet Chart 77/5/2/2M
MZ ETZ 250
Nie. :P Czas otwarcia okna ssącego musi być odpowiedni do kątów otwarcia innych okien aby uzyskać najlepsze efekty.

_________________
http://bikepics.com/members/herobrine/


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.056s | 22 Queries | GZIP : Off ]