Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Śro Kwi 24, 2024 6:07 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 103 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Mapy tuningowe cylindrów
PostWysłany: Czw Gru 17, 2009 10:15 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
przem578 napisał(a):
W końcu narysowałem schemat cylindra od charta :D

Image


Ogromny błąd z płukami, mają po 13mm szerokości...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Mapy tuningowe cylindrów
PostWysłany: Czw Gru 17, 2009 10:25 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
No człowieku to masz refleks, że teraz to zauważyłeś :D Jak będę miał okazję to sprawdzę ile dokładnie mają, ale raczej nie sądzę żeby miały 13mm, bo w 023 jest już więcej. 13 to może mieć najwyżej almot :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Mapy tuningowe cylindrów
PostWysłany: Czw Gru 17, 2009 11:18 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
ZMD ma 13mm, oczywiście kąta wpadania mieszanki nie mierz, sam otwór i ma 13mm, simson ma 15mm, a ma większe płuki jak chart.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Mapy tuningowe cylindrów
PostWysłany: Czw Gru 17, 2009 11:19 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Ja mierzę z kątem, bo tak jest wygodniej i lepiej ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Mapy tuningowe cylindrów
PostWysłany: Pią Gru 18, 2009 1:27 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
No ale od kiedy mierzy się z kątem? Otwór się najbardziej liczy, a co to za problem? Jak jest tuleja wybita bierzesz suwmiarkę i mierzysz, jak jest wbita no to gorzej ale wszystko się da.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Mapy tuningowe cylindrów
PostWysłany: Pią Gru 18, 2009 8:09 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
yazimoo napisał(a):
No ale od kiedy mierzy się z kątem?

Ja tak zawsze, mierzę, bo równie dobrze okno wydechowe i dolotowe ma przecież inną szerokość wewnątrz i na zewnątrz tulei.
yazimoo napisał(a):
Otwór się najbardziej liczy, a co to za problem?

Nie jest to żaden problem, ale z tego co zauważyłem dla mnie jest lepiej mierzyć z kątem i tyle ;) Każdy ma swoje teorie i sposoby bo nikt nie ustalał żadnych zasad co do mierzenia tego :]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Mapy tuningowe cylindrów
PostWysłany: Sob Gru 19, 2009 12:45 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
No w sumie tak ale na każdym schemacie podają bez kąta...Jak mi się zachce i narysuje to jutro wstawię schemat mojego cylka z charta, jeździ bardzo ładnie więc może się komuś przyda ;]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Mapy tuningowe cylindrów
PostWysłany: Sob Gru 19, 2009 3:57 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Image


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Mapy tuningowe cylindrów
PostWysłany: Sob Gru 19, 2009 6:02 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Wrz 01, 2007 9:27 pm
Posty: 592
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Peugeot 306 1.8
Strojenie 8800rpm to niezbyt się zgodzę, bo to zależy też od wydechu :)

_________________
Mechanika samochodowa, usługi lakiernicze. Niskie ceny :) GG:7438448


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Mapy tuningowe cylindrów
PostWysłany: Sob Gru 19, 2009 9:20 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Racja i na tyle właśnie będzie wydech. Tak mi się jakoś napisało bo z tymi wymiarami raczej takie strojenie jest najbardziej odpowiednie.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Mapy tuningowe cylindrów
PostWysłany: Sob Gru 19, 2009 9:28 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1122
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Ja mam podobnie jak Yazim tylko że cylek sima wydech na 25 a płuki 35 z groszem bardziej szerokie mam płuki i ssące niżej.

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Mapy tuningowe cylindrów
PostWysłany: Sob Gru 19, 2009 9:37 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
No tylko wiedz, że do danego strojenia ssący ma mieć odpowiedni kąt otwarcia. Nie robi się tego na oko np. 2mm w dół, gówno to da ;]

Daniel płuki daj wyżej, do wydechu na 25 teoretycznie mają być na 34,5. Na ile to masz strojone?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Mapy tuningowe cylindrów
PostWysłany: Sob Gru 19, 2009 9:54 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1122
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Wydech o ile pamiętam był na 9k, tak wiem o tym ssącym i też to kiedyś liczyłem...
Płuków nie ruszam bo jest idealnie z mocą, tylko dwa wydechy dorobię i inny zapłon...

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Mapy tuningowe cylindrów
PostWysłany: Sob Gru 19, 2009 9:55 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
A to czemu inny zapłon?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Mapy tuningowe cylindrów
PostWysłany: Sob Gru 19, 2009 9:57 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1122
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Bo nie kręci max. obrotów, tak zwane odcięcie :) było przy 10.500 teraz już przy 10k

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 103 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Tuningowe gadżety

[ Idź do stronyIdź do strony: 1 ... 6, 7, 8 ]

KameQ

119

69110

Pon Lut 13, 2012 7:31 pm

Cinuz Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Dane cylindrów LC

maras52

0

1852

Wto Lip 06, 2010 3:27 pm

maras52 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Pytanie dotyczące cylindrów

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

Domaniak

31

12807

Wto Kwi 22, 2008 3:09 pm

przem578 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Pytanie w sprawie cylindrów.

Czarcik

8

3994

Sob Cze 25, 2011 9:48 am

yazimoo Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Przestroga przed szlifowaniem cylindrów

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

lykus1

21

17268

Czw Sty 08, 2009 5:17 pm

przem578 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.052s | 20 Queries | GZIP : Off ]