Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Kwi 19, 2024 8:24 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 103 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Mapy tuningowe cylindrów
PostWysłany: Sob Gru 19, 2009 10:03 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Mi na chartowskim zapłonie obrotomierz pokazał 12k i nie było żadnej odciny.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Mapy tuningowe cylindrów
PostWysłany: Sob Gru 19, 2009 10:25 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
No ja też nie mam żadnych odcinek, obrotek mam do 7000obr tylko ale kiedyś bez łańcucha go odpaliłem, ile sił wykręciłem go na 3b i było ponad 110km/h wiec to będzie ponoć 11k obr i nic nie odcinało.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Mapy tuningowe cylindrów
PostWysłany: Nie Gru 20, 2009 9:13 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1122
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
No to pytanie co może u mnie być nie tak?
Pali moduły choć od czasu gdy zrobiłem nową instalację już tak nie jest, normalnie dam manetkę do końca i go odcina... Problemy z zapłonem już mam od hohoho, nie wiem co z tym jest, iskra ładna a świeca brązowa. Zmienię stator i cewkę zapłonową to zobaczę.

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Mapy tuningowe cylindrów
PostWysłany: Nie Gru 20, 2009 12:17 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Wrz 01, 2007 9:27 pm
Posty: 592
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Peugeot 306 1.8
Ja przy równych 10tys rpm miałem jakby "odcięcie" ale myślę, że gaźnik nie mógł więcej sobie pozwolić i dlatego :) Na 1b 35km/h i koniec po prostu hamowało silnikiem później :) Gaźnik miałem 14mc no i 50/4(wydech 27,5mm, płuki 35,5mm, ssący org 2mm w dół) na org tłumiku wchodził w rezonans przy ok 5tys rpm(2b od 32km/h, 3b od 50kmh)

_________________
Mechanika samochodowa, usługi lakiernicze. Niskie ceny :) GG:7438448


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Mapy tuningowe cylindrów
PostWysłany: Nie Gru 20, 2009 12:45 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1122
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Ja mam gaznik 19mm więc na pewno to nie jego wina. Zapłon jeszcze raz ustawie i zobaczę, ja mam bardzo charakterystyczne odcięcie takie dyn dyn dyn dyn dyn dyn dyn. <rotfl>

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Mapy tuningowe cylindrów
PostWysłany: Nie Gru 20, 2009 12:49 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Ja kiedyś miałem odcinę przy 6k kiedy mi się pierścień zapiekł lokurva ale u Ciebie to będzie raczej coś innego :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Mapy tuningowe cylindrów
PostWysłany: Nie Gru 20, 2009 12:52 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1122
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Nie nie cylinder ma przejechane z 30km dopiero xD na moim silniczku...
Powiem tyle że często muszę zmieniać świece bo tak jakby się psują ale jak je wypale w piecu znowu jest ok.

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Mapy tuningowe cylindrów
PostWysłany: Nie Gru 20, 2009 1:29 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
MaciejH92 powiem tylko tyle, że przy 35km/h na 1b nie ma 10k rpm. To będzie jakieś myślę 8600 coś takiego. Jak to obliczyłem? A no tak, że ja mam takie jakby hamowanie pierścieni jak się rezo skończy, że jade jade jest super koniec rezo i nagle zgrzyt pierścieni i choćby była góra pod kątem 90* lokurva to nie ma szans pojechać więcej. I na 3b dzieje się to przy 84-86km/h zależy jak leży, czyli jest to tak mniej więcej z 8500rpm :D Na 2b dzieje się to przy około 60-62km/h, a na 1b dzieje się to właśnie tak przy 36-37km/h więc dlatego wydaje mi się, że jest to tak ~8600rpm.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Mapy tuningowe cylindrów
PostWysłany: Śro Sty 06, 2010 5:25 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Schemat tulei charta z tłokiem od sima.
Cylek przystosowany idealnie pod gaźnik 21mm.
Przystosowany do strojenia tak mniej więcej 8500-8800.

Image


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Mapy tuningowe cylindrów
PostWysłany: Śro Sty 06, 2010 6:46 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Mar 07, 2008 4:36 pm
Posty: 669
Miejscowość: Skierniewice
Pojazd: Romet 50T1
WSK M06B3 84'
126p 83'
Wartburg 2.0 16v
Mercedes w201
dajcie jakiś schemat do sima s70 ze strojeniem ok 10000

_________________
http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,S ... _205/25509


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Mapy tuningowe cylindrów
PostWysłany: Śro Sty 06, 2010 7:05 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 09, 2007 8:08 pm
Posty: 1259
Miejscowość: Wrocław
Pojazd: Motorynka m2
OOOO A4





Rezoholik :]
Na konkurencyjnym forum kiedyś widziałem, że był schemat do s70 rzt z 2 albo 4 płukami, ale nie wiem czy nie wygasnął link już :/

_________________
"Szóstego dnia Bóg stworzył silnik diesla i tak się uradował tą doskonałością, że siódmego dnia stworzył do niego Audi" TDI 18:9–6

A Ty gdzie położyłeś swój samochód?


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Mapy tuningowe cylindrów
PostWysłany: Pią Sty 08, 2010 11:34 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 7:38 pm
Posty: 2230
Miejscowość: Oświecim-Gorzów
Pojazd: :
- VW Bora
- Husqvarna 125 SM
Dyjak jak chcesz na 10k rpm to zrób na TT :] Tam masz 10500 :)

Wydech 25mm i płuki 34,5mm. Ssacy się wylicza.

_________________
https://www.bikepics.com/members/bebak/
saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Mapy tuningowe cylindrów
PostWysłany: Sob Sty 09, 2010 10:39 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1122
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
No szczerze powiem ja mam TT w charcie (cyl sima DDR) Stary kopa to ma nie możliwego a te obr. Stary mówią że to słabe na niskich, ja sądzę inaczej może przez to że mam płuki ciut niżej... Wydech na 25 mam.

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Mapy tuningowe cylindrów
PostWysłany: Sob Sty 09, 2010 1:59 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Daniel ja tylko powiem tyle jak mierzyłeś okna? Pomierz to dokładnie bo to jest wręcz nie możliwe, że tak jak ty mówisz "na serii miał ciężko wyjechać pod jakąś tam górę na 3b, teraz przy TT na tą samą górę wyjeżdża bez najmniejszego problemu na 3b" i to jest wręcz nie wykonalne bo serią dużo łatwiej się pod góry wyjeżdża. Fakt faktem jest, że przy 50cm3 mieć wydech na 25 czy już nawet jak ja mam na 26 to owszem zapiernicza ładnie, ale słabe jest bardzo...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Mapy tuningowe cylindrów
PostWysłany: Sob Sty 09, 2010 6:13 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1122
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Yazim słaby był na starym cylu, teraz założyłem DDR nawet nie oglądałem jak jezdzi przed przeróbka. Teraz świetnie pod góry wyjezdza. Szkoda że jest tyle śniegu bo bym coś nagrał.

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 103 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Tuningowe gadżety

[ Idź do stronyIdź do strony: 1 ... 6, 7, 8 ]

KameQ

119

69030

Pon Lut 13, 2012 7:31 pm

Cinuz Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Dane cylindrów LC

maras52

0

1852

Wto Lip 06, 2010 3:27 pm

maras52 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Pytanie dotyczące cylindrów

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

Domaniak

31

12795

Wto Kwi 22, 2008 3:09 pm

przem578 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Pytanie w sprawie cylindrów.

Czarcik

8

3985

Sob Cze 25, 2011 9:48 am

yazimoo Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Przestroga przed szlifowaniem cylindrów

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

lykus1

21

17262

Czw Sty 08, 2009 5:17 pm

przem578 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.054s | 22 Queries | GZIP : Off ]