Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Kwi 25, 2024 11:34 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 194 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Pią Sie 06, 2010 7:34 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Minął prawie rok, filmiku nie ma :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Pią Wrz 24, 2010 8:52 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Sie 11, 2009 1:34 pm
Posty: 227
Miejscowość: Kadłubiec/Opolskie
Pojazd: Romet Chart 210 '91
Jakos tak nie było okazji nagrać... Teraz jestem w trakcie przerabiania cylka. I tu takie pytanko, co sądzicie o połączeniu boost portów z kanałami płuczącymi? Takie 50/4, te 2 dodatkowe kanały nad ssącym i do tego dowiercone boost porty wychodzące w tym samym oknie?

_________________
Zarabiaj ze mną w internecie:
http://www.clixsense.com/?10623716


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Sob Wrz 25, 2010 8:59 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Nie możesz czegoś takiego zrobić. Dobrze zrozumiałem? Chcesz połączyć boost porty z płukami? W ogóle robisz w 50cm3, a szalejesz jakbyś miejsca tam miał jak w jakiejś 90cm3. Normalnie zrób 50/4 tylko wąskie okna by jeszcze miejsca starczyło na boosta i robisz tylko jednego boosta z dolotu. Przy membranie zawsze jest i wiem jak to działa, bez membrany też fajna sprawa ale tylko w rezo, przed rezo jest nawet nie dziura ale dziursko.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Sob Wrz 25, 2010 1:38 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Sie 11, 2009 1:34 pm
Posty: 227
Miejscowość: Kadłubiec/Opolskie
Pojazd: Romet Chart 210 '91
A wytłumacz mi dlaczego nie mogę tam takiego czegoś zrobić? Pomijając miejsce.

_________________
Zarabiaj ze mną w internecie:
http://www.clixsense.com/?10623716


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Sob Wrz 25, 2010 1:56 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1122
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Można. Aprilia 125 z silnikiem Rotaxa 123 ma tak zrobione, wszystkie okna są połączone kanałami, bost port jak i zwykłe płuczące są prosto z membrany poza tym jeszcze do skrzyni korbowej...

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Sob Wrz 25, 2010 7:56 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 7:38 pm
Posty: 2230
Miejscowość: Oświecim-Gorzów
Pojazd: :
- VW Bora
- Husqvarna 125 SM
Daniel, tam to trochę inaczej jest, i jak by nie patrzeć miejsca tez jest w huj.
Ogólnie tak jak józek mówi.
Nie wiem dokładnie jak chcesz to zrobić że połaczysz boost porty z normalnymi oknami.

_________________
https://www.bikepics.com/members/bebak/
saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Nie Wrz 26, 2010 8:59 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Sie 11, 2009 1:34 pm
Posty: 227
Miejscowość: Kadłubiec/Opolskie
Pojazd: Romet Chart 210 '91
Chcę zrobić normalnie 2 okna dodatkowe nad ssącym i do tego tam z kanału ssącego wywiercić dziury do tych dodatkowych dolotowych. Da rade takie coś zrobić w charcie, czy braknie miejsca?

_________________
Zarabiaj ze mną w internecie:
http://www.clixsense.com/?10623716


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Nie Wrz 26, 2010 9:02 am 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 7:38 pm
Posty: 2230
Miejscowość: Oświecim-Gorzów
Pojazd: :
- VW Bora
- Husqvarna 125 SM
W 50ccm ciężko, ale się da.
Tylko jak józek mówi to tylko w rezo działa.

_________________
https://www.bikepics.com/members/bebak/
saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Nie Wrz 26, 2010 11:56 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Nie rozumiem dalej co ty chcesz zrobić. Masz cyla 50/2, robisz go normalnie na 50/4 i dodatkowe płuki masz zasilane ze skrzyni korbowej, a DO TEGO jeszcze 2 okna nad ssącym (chociaż już nie masz miejsca, byś musiał pizdki takie małe robić, że nie będzie to jeździć, płukanie będzie fatalne) i kanały od nich leciały by do czego? Do okna ssącego? To wtedy to działa jak normalny boost i milion razy lepiej zrobić jeden, kąt jak najbardziej w górę i będzie działało ale tylko w rezo. Przy tak małej pojemności może być problem wtedy z dużą dziurą na średnich.

A jeżeli chcesz zrobić tak jak mówiłem tylko DODATKOWO jeszcze je połączyć z zasilaniem ze skrzyni korbowej to moim zdaniem będzie lipa. W ogóle sobie tego nie wyobrażam. Przecież to będzie tak jakby ci wypadła dziurka przy obniżaniu ssącego. A jeśli się tak właśnie stanie to nie umiem sobie dokładnie tego wyobrazić czemu to nie działa ale nie działa. Ledwo to jedzie i w dodatku dajmy np. poniżej 4000rpm gaśnie jest booo i koniec.

--------- 26 Wrz 2010 12:00 Połączono ---------

Aha w sumie teraz tak myśle ty będziesz miał membrane. To może będzie to działać. Nie wiem szczerze mętlik w głowie już mam. Owszem warto testować takie rzeczy i dowiedzieć się jak to chodzi ale moim zdaniem będzie dupa. Bo żeby w 50cm3 zmieścić 4 płuki i jeszcze 2 boosty to wszystko by musiało być takie maluśkie, że płukania to nie będzie w ogóle i będzie szrot.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Nie Wrz 26, 2010 8:54 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Sie 11, 2009 1:34 pm
Posty: 227
Miejscowość: Kadłubiec/Opolskie
Pojazd: Romet Chart 210 '91
Nie, 4 płuki, ale te dwa dodatkowe połączone z boost portami. Czyli są tylko s dodatkowe okna, które łączą się bezpośrednio ze skrzynią korbową, jak i z membraną (2 w 1). Teraz rozumiesz?

_________________
Zarabiaj ze mną w internecie:
http://www.clixsense.com/?10623716


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Pon Wrz 27, 2010 6:01 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Tak ale jak to będzie działać to ci już nie powiem. Kombinuj...Najwyżej cylek będzie do kosza lokurva Wiem tylko tyle, że bez membrany to by dołu nie miału w ogóle, pewnie poniżej 3000-5000rpm by nie chodził i byś latał na popych.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Pon Wrz 27, 2010 10:48 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Sie 11, 2009 1:34 pm
Posty: 227
Miejscowość: Kadłubiec/Opolskie
Pojazd: Romet Chart 210 '91
Do odważnych świat należy. Chce się ktoś podjąć zrobienia tego? Ja przez najbliższe 3 miesiące nie będę miał miniszlifierki, a chce to zrobić jak najszybciej. Oczywiście zapłacę.

_________________
Zarabiaj ze mną w internecie:
http://www.clixsense.com/?10623716


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Pon Wrz 27, 2010 12:32 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1122
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Mógłbym spróbować ale u siebie w charcie tylko jest taki problem że mam membrane do skrzyni korbowej ;/

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Pon Wrz 27, 2010 1:08 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Ja bym to wykonał bez problemu ale do końca nie wiem jak to zrobić, jak to ma niby wyglądać.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Pon Wrz 27, 2010 2:00 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Sie 11, 2009 1:34 pm
Posty: 227
Miejscowość: Kadłubiec/Opolskie
Pojazd: Romet Chart 210 '91
Ja to może sprobuje dokładniej wytłumaczyć. Dorabiamy dwa dodatkowe kanały płuczące , których okna znajdować będą się nad kanałem ssącym.
.._......_
.|_|...|_|
..______
.|______|
Coś takiego. (nie zważajcie na kropki, po prostu nie szlo inaczej tego namalować :))
Teraz do tych okien wiercimy dziury z kanału ssącego (tam, gdzie przykręca się kruciec, wiercimy w stronę tych okien) i mamy boost porty i kanały dolotowe w jednym. Do tego przerabiamy wydech. Ktoś się na to pisze? Jak tak, to piszcie na PW. Od razu mówie, że jeśli to nie będzie chodzić mimo dobrze wykonanej roboty, to winę oczywiście ponoszę ja.

_________________
Zarabiaj ze mną w internecie:
http://www.clixsense.com/?10623716


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 194 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Co to membrana ?

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

Damianooosik

34

39500

Wto Sie 07, 2012 9:38 pm

Artur1983 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów 50/4/3+membrana+g20

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

kubagliw

21

10304

Śro Paź 20, 2010 5:03 pm

BEBAK Zobacz ostatni post

Brak nowych postów 50/4 + membrana itp.. w 223

Sopel234

14

6154

Wto Lut 21, 2012 8:36 am

Conqeror Zobacz ostatni post

Brak nowych postów membrana gaźnika

[ Idź do stronyIdź do strony: 1 ... 11, 12, 13 ]

MaximusResetus

187

53147

Nie Paź 12, 2008 7:31 pm

leśnik Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Membrana inaczej

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

R-Man

19

10451

Nie Maj 25, 2008 8:14 pm

Z3US Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 16 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.055s | 20 Queries | GZIP : Off ]