Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Mar 29, 2024 3:22 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 194 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Pon Lis 17, 2008 11:07 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Paź 01, 2006 7:07 pm
Posty: 106
Miejscowość: Gliwice-Łącza
Pojazd: Motoryna,Simek,Romet,Jawa Babeta(3 kolowa) xD,Komar <3
<lol2>

Simson i tak wygra.. chocby niewiem co :P. Pamietajcie ze chart ma 3 biegi a simek 4..no ale wy wiecie lepiej.

_________________
Nie wiek sie liczy, lecz doswiadczenie.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Pon Lis 17, 2008 11:42 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 11, 2007 10:25 pm
Posty: 1651
Miejscowość: Katowice
Pojazd: '89 Romet ETZ (Chart =D)
'95 Yamaha TZR 125 Belgarda

'89 Toyota Supra (MA70)
'00 BMW E46 328CI
'88 Toyota Corolla GT-i (AE92)

Pan profesor od śrubek ;D
Zigus, nie byłbym taki pewien. Według mnie chart ma bardziej elastyczny silnik (simsona trzeba kręcić, żeby jakoś przyśpieszał, a chart ładnie już od niskich obrotów rusza). Simson ma przewagę 4 biegami (chociaż zależy bo jak ktoś nie potrafi dobrze przerzucać to go tylko ten 1 bieg spowalnia). Jak jadę sobie równo z kuzynem na średnich obrotach (ja mam cyl i tłok almot, a kuzyn full DDR) to jak na raz dodamy gazu to chart ma widocznie lepsze przyśpieszenie, ale niestety na trójce "kończy" mi się skrzynia a simek z zapasem obrotów mnie wyprzedza :/ "No, ale ty wiesz lepiej"...

_________________
2stroke 4ever!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Wto Lis 18, 2008 6:48 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
To tak ostatnie przełożenie w charcie jest podobne jak 4 w simie simek ma chyba 1:51 jakoś tak nie pamiętam dokładnie ale chart wypadał podobnie. Simson ma bardziej elastyczny silnik mniejsze różnice między biegami. Co do cylindrów otwarcia okien bardzo podobne. Więć różni się tylko tym co wymieniłem jak y ktoś podął ostatnie przełożenie w charcie jakie jest to by było wiadomo coś koło 1:40 chyba było albo mniej :/

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Wto Lis 18, 2008 2:48 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Ostatnie przełożenie to 1:03


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Wto Lis 18, 2008 3:17 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 11, 2007 10:25 pm
Posty: 1651
Miejscowość: Katowice
Pojazd: '89 Romet ETZ (Chart =D)
'95 Yamaha TZR 125 Belgarda

'89 Toyota Supra (MA70)
'00 BMW E46 328CI
'88 Toyota Corolla GT-i (AE92)

Pan profesor od śrubek ;D
yazimoo, ale to jest przełożenie skrzyni biegów :) Jeszcze trzeba uwzględnić przełożenie ze skrzynki biegów na koło :P

_________________
2stroke 4ever!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Wto Lis 18, 2008 3:22 pm 
Offline
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Cze 01, 2007 10:38 pm
Posty: 542
Miejscowość: Łódź
Pojazd: CBR 600, LowWagen Golf II
I jeszcze z wału na sprzęgło. Ale simson ma gaźnik 16mm wieksze okna (ssące, płuczące, wydechowe) no i ma większe kanały płuczące co się wszystko przekłada na osiągi.

_________________
Image
Romet Chart 210 70ccm na Polska Jazda
Romet Chart 210 70ccm na Bike Pics


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Wto Lis 18, 2008 4:06 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Akurat tą wartość którą podałem jest przełożona już z wału na sprzęgło i na koło chyba też ale nie jestem pewny. Wziąłem z tej żółtej książki.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Wto Lis 18, 2008 7:10 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 11, 2007 10:25 pm
Posty: 1651
Miejscowość: Katowice
Pojazd: '89 Romet ETZ (Chart =D)
'95 Yamaha TZR 125 Belgarda

'89 Toyota Supra (MA70)
'00 BMW E46 328CI
'88 Toyota Corolla GT-i (AE92)

Pan profesor od śrubek ;D
yazimoo, ta wartość jest przełożeniem z wału na zębatkę zdawczą :P Zostaje jeszcze tylko przełożenie ze zdawczej na koło :)

_________________
2stroke 4ever!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Wto Lis 18, 2008 9:12 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
W DDR cylu sa lepiej wykonane płuki wręcz idealnie kżda krawęć ma kąt taki jak ma być kanty zaokrąglone okno kształtu prostokąta. Kwadratowe okna są dobre ale podobno słabiej to dizała na elastyczność silnika, wzorując się na cylach DDR można sporo zdziałać w nowej tuleii..

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Sob Sty 17, 2009 8:49 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 11, 2007 10:25 pm
Posty: 1651
Miejscowość: Katowice
Pojazd: '89 Romet ETZ (Chart =D)
'95 Yamaha TZR 125 Belgarda

'89 Toyota Supra (MA70)
'00 BMW E46 328CI
'88 Toyota Corolla GT-i (AE92)

Pan profesor od śrubek ;D
Kolejna część "poradnika" :)
Żeby membrana się zmieściła pod głowicą trzeba głowicę przefrezować :) Ja przefrezowałem o 9mm i w moim przypadku to wystarczyło, ale to takie raczej minimum :P Fotki przefrezowanej głowicy:
http://picasaweb.google.pl/MVVSpoland/R ... 3075690050" target="_blank" target="_blank
http://picasaweb.google.pl/MVVSpoland/R ... 3947788322" target="_blank" target="_blank

Górne 3 żebra zostały wycięte zachowując oryginalny kąt wycięcia niższych żeber (żeby to ładnie wyglądało i w miarę się ładnie prezentowało :)) Rurka do króćca została wklejona żywicą epoksydową "Epidian 53" i z moich modelarskich doświadczeń wydaje mi się że powinno to wytrzymać (jak nie wytrzyma to jakoś inaczej wykonam króciec :P) Fotka :):
http://picasaweb.google.pl/MVVSpoland/R ... 5463879922" target="_blank

Przy tej membranie gaźnik przesunie się do tyłu dość znacznie i lekko do góry. Dla lepszej wizualizacji zrobiłem fotki porównując z moim Almotem z oryginalnym króćcem:
http://picasaweb.google.pl/MVVSpoland/R ... 5084393426
http://picasaweb.google.pl/MVVSpoland/R ... 9754369074

No i na koniec kilka fotek jak to wszystko wygląda razem:
http://picasaweb.google.pl/MVVSpoland/R ... 0661299682
http://picasaweb.google.pl/MVVSpoland/R ... 4964208322

Muszę jeszcze poczyścić głowicę oraz cylinder oraz oddać do szlifu cylinder (mam już czarne pierścionki i tłok ZMD) i będę mógł zacząć to docierać.

_________________
2stroke 4ever!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Sob Sty 17, 2009 9:22 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Mar 07, 2007 4:33 pm
Posty: 766
Miejscowość: Tarnów
No ale porównując charta 50/4 na membranie i simsona 50/4 na membranie to jednak simson będzie górą, choc to już wszystko jest zależne od osprzętu i jakości wykonanych przeróbek.

Co do samej przeróbki to zamiast płytek celulozowych zastosowałbym blachę miedzianą. Oczywiście nie będzie to to samo co aluminiowy króciec, ale dokładnie ta sama technologia co ty robiłeś a konstrukcja dużo mocniejsza.
Co do szczelnosci połączeń lutowanych to wydaje mi się ze jest wystarczająca. Przecież robi się instalacje wod-kan i CO właśnie z miedzianych rurek lutowanych i są szczelne.

_________________
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie całości lub fragmentów wypowiedzi bez zgody autora lub odpowiedniego oznaczenia cytatu jest przestępstwem zagrożonym karą pozbawienia wolności do lat 3.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Sob Sty 17, 2009 9:24 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 06, 2008 1:54 pm
Posty: 102
Miejscowość: Trzcianka
Pojazd: Simson SR70/4 '87
Komar 2352 '80
Ogar 200 '85
Romet Pegaz typ 750 '74
a jak by dać w razie czego silikonu takiego do 1200 C to moze by zawsze było bezpieczniej ?

_________________
Simson SR 70/4 <-- Malowanie 40%
Ogar 200 <-- Naprawa cewki
Komar 2352 WT tuning by pawelz :D <-- Extreme 023 50/4
Romet Pegaz Typ 750 <--- Skompletować zrobić go na oryginał
Plany Kupić Simsona KR51 albo Charta 210 :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Sob Sty 17, 2009 9:27 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Mar 07, 2007 4:33 pm
Posty: 766
Miejscowość: Tarnów
Nie ma sylikonu do 1200 stopni Celsjusza.
A poza tym to gdzie ty chcesz ten sylikon upychać i jak, bo chyba nie po wierzchu ??

_________________
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie całości lub fragmentów wypowiedzi bez zgody autora lub odpowiedniego oznaczenia cytatu jest przestępstwem zagrożonym karą pozbawienia wolności do lat 3.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Sob Sty 17, 2009 9:33 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1123
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Mvvs masz może jakieś schematy/rysunki poszczególnych części membranki? Jeśli tak prosiłbym o skan. :)

Pozdrawiam <piwo>

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Sob Sty 17, 2009 9:35 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 11, 2007 10:25 pm
Posty: 1651
Miejscowość: Katowice
Pojazd: '89 Romet ETZ (Chart =D)
'95 Yamaha TZR 125 Belgarda

'89 Toyota Supra (MA70)
'00 BMW E46 328CI
'88 Toyota Corolla GT-i (AE92)

Pan profesor od śrubek ;D
tomek1212, nie mówię, że chart 50/4 na membranie będzie szybszy od simsona 50/4 na membranie bo pierwszy problem to masa charta (nie mówiąc już o silniku, bo w charcie jest mniej miejsca na na kanały płuczące). O sztywność tego "klocka" pod membranę się nie martwię, bo jest to bardzo sztywne. Jedynie obawiałbym się o sztywność tego króćca... Ale to "wyjdzie w praniu" i jak będą problemu to właśnie zrobię zamiast z tego laminatu z blachy miedzianej.
pawelz, silikonu użyję na razie tylko na połączeniach śrubowych, a jak będą problemy z lewym powietrzem to będę próbował zakleić to żywicą epoksydową (żeby to jakoś wyglądało i jak najmniej narażać silikon na paliwo).

---- Połączono -----

DjDanielo, nie mam żadnych rysunków do tego, bo robiłem to po kolei do poprzednich zrobionych już części :)

_________________
2stroke 4ever!


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 194 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Co to membrana ?

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

Damianooosik

34

39298

Wto Sie 07, 2012 9:38 pm

Artur1983 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów 50/4/3+membrana+g20

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

kubagliw

21

10217

Śro Paź 20, 2010 5:03 pm

BEBAK Zobacz ostatni post

Brak nowych postów 50/4 + membrana itp.. w 223

Sopel234

14

6072

Wto Lut 21, 2012 8:36 am

Conqeror Zobacz ostatni post

Brak nowych postów membrana gaźnika

[ Idź do stronyIdź do strony: 1 ... 11, 12, 13 ]

MaximusResetus

187

52615

Nie Paź 12, 2008 7:31 pm

leśnik Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Membrana inaczej

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

R-Man

19

10380

Nie Maj 25, 2008 8:14 pm

Z3US Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.055s | 20 Queries | GZIP : Off ]