Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Mar 29, 2024 1:45 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 194 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Pon Wrz 27, 2010 2:04 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1123
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Ewentualnie mogę się tego podjąć gg 1225145. Na kiedy to potrzebujesz?
Chyba że yazim chce to ustępuje pierwszeństwa ;_)

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Pon Wrz 27, 2010 9:42 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Heh ale pierdzielicie :D Normalnie będzie to chodzić, podobne patenty już dawno robili niektórzy producenci w swoich silnikach. Sam wykonałem w cylindrze od charta coś podobnego. Chyba jedyny pożytek z takiego rozwiązania to, to, że może być deko lepiej gdyż membrana będzie bezpośrednio zasilać komorę korbową przez płuki podczas zasysania mieszanki.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Pon Wrz 27, 2010 10:19 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Dobra już chyba łapie :D Spać mi się już chce to nie myśle. Te 2 okna mają być zasilane i ze skrzyni korbowej i z dolotu jak boost port? Jeśli tak to już wiem jak to wykonać. Tylko warunek jest taki, że musi to być na membranie, bez membrany będzie jeden wielki szrot.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Wto Wrz 28, 2010 3:13 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Sie 11, 2009 1:34 pm
Posty: 227
Miejscowość: Kadłubiec/Opolskie
Pojazd: Romet Chart 210 '91
No na membranie. Dokładnie tak jak mówisz.

--------- Wto Wrz 28, 2010 4:15 pm Połączono ---------

przem578 napisał(a):
Heh ale pierdzielicie :D Normalnie będzie to chodzić, podobne patenty już dawno robili niektórzy producenci w swoich silnikach. Sam wykonałem w cylindrze od charta coś podobnego. Chyba jedyny pożytek z takiego rozwiązania to, to, że może być deko lepiej gdyż membrana będzie bezpośrednio zasilać komorę korbową przez płuki podczas zasysania mieszanki.



Więc można dojść do wniosku, że dziury w tłoku nie będą potrzebne (ofc, jeśli kanały będą dosyć duże). Dobrze mówię?
Ja zrobie te dziury dodatkowo, więc napełnianie komory będzie dobire, no nie?

_________________
Zarabiaj ze mną w internecie:
http://www.clixsense.com/?10623716


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Wto Wrz 28, 2010 4:05 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Dziury to też jest kwestia co kto lubi, nie jest to konieczność, jednak dobrze jest je zrobić.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Czw Wrz 30, 2010 12:13 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1123
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Mastakilla121 cylinder doszedł, zaraz rozpoczynam pracę. :) Jeśli pozwolisz będę umieszczał zdjęcia z przebiegu prac.

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Czw Wrz 30, 2010 5:47 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Sie 11, 2009 1:34 pm
Posty: 227
Miejscowość: Kadłubiec/Opolskie
Pojazd: Romet Chart 210 '91
Pewnie.

_________________
Zarabiaj ze mną w internecie:
http://www.clixsense.com/?10623716


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Wto Paź 19, 2010 9:03 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Sty 17, 2008 4:47 pm
Posty: 52
Miejscowość: Grodków
Wy chcecie robić przestrzały ze ssącego do płuków i jeszcze boost porty? jakiś żart? przecież tam mieszanka będzie wpływać i sie cofać zaraz. W rotaxach od aprilii jest mały kanał centralny i te przestrzały ale ten centralny jest odseparowany od ssącego (a właściwie gniazda membrany) jakby ściankami. Jak robić przestrzały to najlepiej zostawić mały ssący gdyż jest on tylko odpowiedzialny za napełnienie troche do komory korbowej (głównie w celu smarowania dołu). A podczas ssania mieszanka od razu napełnia komorę korbową przez kanały płuczące. To rozwiazanie jest dobre w wysokim strojeniu (minimalnie 10 tys) więc może sie średnio spisywać w nisko strojonym charcie, ale róbcie zobaczymy co z tego wyjdzie.

_________________
Jedzie,Jedzie motór wielki, Czarny tłumik i frędzelki...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Śro Paź 20, 2010 9:27 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Jak to i jeszcze boost porty? Normalnie cylek będzie miał cztery okna płuczące i z tych dwóch dodatkowych będzie dodatkowo przestrzał do okna ssącego, czyli okno płuczące i boost port w jednym. Jeśli będzie membrana to będzie ok, nie będzie membrany nie ma prawa to jeździć bo to tak jakbyś za nisko dał okno ssące i wybił się ponad ożebrowanie - ci co tak mieli wiedzą jak to się zachowa bez membrany :D Cylek szrot, chyba że się to zalepi albo wpakuje membranę.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Śro Paź 20, 2010 8:43 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Sie 11, 2009 1:34 pm
Posty: 227
Miejscowość: Kadłubiec/Opolskie
Pojazd: Romet Chart 210 '91
To ma wyglądać mniej więcej tak, że gdy tłok idzie do góry, to Skrzynia korbowa jest napełniana przez kanał ssący i przez te boost porty/kanały dolotowe (dziury w tłoku). Gdy zaś tłok idzie na dół komora spalania zasilana jest przez mieszanke znajdującą się w skrzyni korbowej wędrującą przez kanały dolotowe i do tego mieszanką prosto z gaźnika przez boost porty/kanały dolotowe. W sumie daje nam to tyle, że mamy boost porty i 50/4, jednak tuleja nie wygląda jak sito i pierścienie nie dostają tak po dupie, jakby dostały przy zastosowaniu osobnych okien z boost portami i z kanałami dolotowymi.

Btw. DjDanielo może wrzucisz jakieś foty? :)

_________________
Zarabiaj ze mną w internecie:
http://www.clixsense.com/?10623716


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Czw Paź 21, 2010 5:23 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1123
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Tak dzisiaj wieczorem już dodam ;)

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Sob Paź 23, 2010 10:51 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Sty 17, 2008 4:47 pm
Posty: 52
Miejscowość: Grodków
Takie rozwiązanie jest bez sensu. Połączenie ssącego z płukiem powinno być pod skosem do samego dołu kanału płuczącego żeby mieszanka odpowiednio się nakierowała. W tym co wyście zrobili mieszanka płynąca ze skrzyni korbowej jest kierowana w bok lekko pod skosem do góry (jeżeli cyl jest zrobiony z pomyślunkiem) i gdy tłok już otworzy okno dostaje się wprost do niego nakierowana wprost mieszanka z dolotu. Wychodzi na to ze albo zrobi się duże zamieszanie w komorze spalania albo nawet mieszanka ze skrzyni korbowej wróci się do kanału.

_________________
Jedzie,Jedzie motór wielki, Czarny tłumik i frędzelki...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Nie Paź 24, 2010 12:11 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Sie 11, 2009 1:34 pm
Posty: 227
Miejscowość: Kadłubiec/Opolskie
Pojazd: Romet Chart 210 '91
Stary, za przeproszeniem, co ty pierdolisz... Co za różnica, czy mieszanka pójdze sobie pod ukosem, albo może w poprzek... Ba! Nawet równolegle do toru jazdy może sobie iść <facepalm>... Ona ma wejść do komory spalania i przesmarować tuleję. A czy to zrobi prosto, czy może pod zygzakiem nie jest ważne. Ważne są kąty zachowane w tulei, powierzchnia płuków i ich kształt i położenie. Co z tego, że mieszanka zrobi sobie jakiś ostry zakręt, ba, może się nawet wrócić... Jej to jest i tak wszystko obojętne, bo podciśnienie wciągnie ją do komory spalania...

_________________
Zarabiaj ze mną w internecie:
http://www.clixsense.com/?10623716


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Nie Paź 24, 2010 12:22 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 11, 2007 10:25 pm
Posty: 1651
Miejscowość: Katowice
Pojazd: '89 Romet ETZ (Chart =D)
'95 Yamaha TZR 125 Belgarda

'89 Toyota Supra (MA70)
'00 BMW E46 328CI
'88 Toyota Corolla GT-i (AE92)

Pan profesor od śrubek ;D
Mastakilla121, teraz to ty pojechałeś po bandzie...
Tor "lotu" mieszanki jest ważny, gdyż musi ona w jak największym stopniu wypchnąć spaliny z cylindra przez okno wydechowe. Dlatego też tak ważne są właśnie kąty w tulei, które nakierowują mieszankę w odpowiedni sposób.
Mastakilla121 napisał(a):
Jej to jest i tak wszystko obojętne, bo podciśnienie wciągnie ją do komory spalania...

A skąd tam weźmiesz podciśnienie, skoro "chwilę" wcześniej wybuchła mieszanka paliwowo-powietrzna i gazy powstałe w wyniku tego wybuchu wytworzyły nadciśnienie nad tłokiem (które poruszyło tłokiem w dół)... Mieszanka jest wpychana do cylindra przed nadciśnienie w komorze korbowej, które to nadciśnienie powoduje poruszający się w dół tłok.
To są podstawowe zasady pracy silnika 2T, a ty bez ich znajomości pchasz się w tuning...

_________________
2stroke 4ever!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Nie Paź 24, 2010 5:13 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 12, 2005 12:44 pm
Posty: 735
Miejscowość: Chojnice
Pojazd: Ogar 200
Mastakilla121 Chyba właśnie chciał napisać, że te kąty są ważne, lecz bez znaczenia jest jak mieszanka dojdzie do okna. W skrócie ważny jest kąt okna a nie kąt kanału. Jest to połowiczna prawda gdyż to czy mieszanka sobie swobodnie doleci czy będzie miała po drodze 100 zakrętów powoduje turbulencje i trudności w swobodnym przepływie.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 194 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Co to membrana ?

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

Damianooosik

34

39298

Wto Sie 07, 2012 9:38 pm

Artur1983 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów 50/4/3+membrana+g20

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

kubagliw

21

10217

Śro Paź 20, 2010 5:03 pm

BEBAK Zobacz ostatni post

Brak nowych postów 50/4 + membrana itp.. w 223

Sopel234

14

6071

Wto Lut 21, 2012 8:36 am

Conqeror Zobacz ostatni post

Brak nowych postów membrana gaźnika

[ Idź do stronyIdź do strony: 1 ... 11, 12, 13 ]

MaximusResetus

187

52615

Nie Paź 12, 2008 7:31 pm

leśnik Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Membrana inaczej

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

R-Man

19

10380

Nie Maj 25, 2008 8:14 pm

Z3US Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.058s | 20 Queries | GZIP : Off ]