Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Kwi 20, 2024 4:03 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Moj ogar 200 : )
PostWysłany: Wto Sie 28, 2012 5:47 pm 
Offline

Rejestracja: Pon Sie 27, 2012 1:56 pm
Posty: 7
Pojazd: Ogar 200
Siemka. Posiadam ogara 200 z silnikiem jawki 50.

Wlasnie rozpolowilem silnik, i planuje remont silnika. Po 10letnim staniem w szopce wujek mi go podarowal z papierami :D. No ale po 2tygodniach padl :C.

Zakupilem juz -
Simmeringi
lozyska

tłok bede dawal do kolesia zeby mi wymierzyl itp.

napiszcie jakie rzeczy mam jeszcze kupic

Co do walu to nie wiem jak mam go wyciagnac, macie jakis sposob ? i po czym zobaczyc ze wal jest to regeneracji/wymiany.

Tutaj macie pare fotek-
http://imageshack.us/g/812/1341170808584.jpg/
I jak usunac ten syf z karterow.
Jakie plyny beda najlepsze zeby usunac ten syf. I czym moglbym wypolerowac motorek.

Jak narazie to wszystko.

Pozdrawiam : )


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Moj ogar 200 : )
PostWysłany: Wto Sie 28, 2012 6:15 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Cze 19, 2011 8:27 am
Posty: 1264
Miejscowość: Wałbrzych
Pojazd: Romet 50-t-1
Komar 2330
Romet CHART
Pony 50-m-2
Jawa 50 typ 20
Syf łatwo powinien zejść ropą i pędzelkiem (benzyna też może być) pędzelkiem dotrzesz w trudno dostępne miejsca, np żeberka cylindra.

Polerka to standardowo, różne gradacje papieru ściernego, pasta polerska (było już na ten temat trochę na forum, poszukaj)

Jak wał będzie miał luzy na korbowodzie, zjechane gwinty albo będzie krzywy, to nadaje się do wymiany, albo regeneracji.

a jak dajesz tłok, to razem z cylindrem na szlif?

na temat wyciągnięcia wału, młotek i drewienko :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Moj ogar 200 : )
PostWysłany: Wto Sie 28, 2012 6:19 pm 
Offline

Rejestracja: Pon Sie 27, 2012 1:56 pm
Posty: 7
Pojazd: Ogar 200
Ale te luzy to mam zobaczyc czy sa jak poruszam korbowodem w boki ? Bo jak tak robilem to byl luz ale baaaaardzo minimalny.

/edit

wal juz wyciagniety ;D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Moj ogar 200 : )
PostWysłany: Wto Sie 28, 2012 6:46 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lut 12, 2012 9:31 pm
Posty: 411
Miejscowość: Waganiec
Pojazd: Garbus, E34 i stara Polówka. Ponad 20 jednośladów.
Korbowód nie może miec luzu góra-dół, na boki jest dopuszczalny ;)

_________________
Jeśli masz jakieś wraki motocykli, zbędne cześć, dokumenty- pisz, na pewno się dogadamy ;) (Za części do Ogarów i Komarów dziękuje, mam sporo, mogę sprzedać na kilogramy ;)

Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Moj ogar 200 : )
PostWysłany: Wto Sie 28, 2012 9:14 pm 
Offline

Rejestracja: Pon Sie 27, 2012 1:56 pm
Posty: 7
Pojazd: Ogar 200
Wujek powiedzial ze wal jest dobry : ). Czyli zostalo do wymiany tarczki sprzeglowe, tlok no i chyba to wszystko ? Czy moze cos jeszcze zebym potem nie musial wymieniac.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Moj ogar 200 : )
PostWysłany: Wto Sie 28, 2012 9:25 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Cze 19, 2011 8:27 am
Posty: 1264
Miejscowość: Wałbrzych
Pojazd: Romet 50-t-1
Komar 2330
Romet CHART
Pony 50-m-2
Jawa 50 typ 20
jak będziesz miał za dużo kasy, to możesz jeszcze wymienić olej w skrzyni i fajkę na nową (ale to już dodatek)
no i zastanów się czy tłok wymaga wymiany czy same pierścienie (pamiętaj że używany czechosłowacki tłok jest lepszy od nowego teraźniejszego) ;-)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Moj ogar 200 : )
PostWysłany: Wto Sie 28, 2012 9:41 pm 
Offline

Rejestracja: Pon Sie 27, 2012 1:56 pm
Posty: 7
Pojazd: Ogar 200
Wiem fajke tez musze kupic bo mam kabelek w swiece wlozony :D. A tlok musze i tak nowy kupic poniewaz tam gdzie sie mocuje korbowod na kancie pekl tlok wiec trzeba nowy kupic :)

A powiedz jaki olej mam kupic ? Bo nie wiem motul ?Czy taki 1l za 30-40zl na orlenie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Moj ogar 200 : )
PostWysłany: Wto Sie 28, 2012 9:58 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Sie 29, 2011 12:00 am
Posty: 288
Pojazd: Romet Pony 301
Romet Pony M3
Derbi Senda SM Drd Racing 07
olej hipol 80w90, nie ma sensu lać motula jak ma chodzić bez tunningu


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Moj ogar 200 : )
PostWysłany: Śro Sie 29, 2012 5:01 pm 
Offline

Rejestracja: Pon Sie 27, 2012 1:56 pm
Posty: 7
Pojazd: Ogar 200
mam pytanie co do tloku, kupilem nowy z 3rowkami na pierscienie, ale 1 mi sie zlamal i wlozylem tylko 2 od gory. Czy moge tak wlozyc tlok do cylindra ? Czy jednak lepiej kupic 3 i wlozyc tlok, bo moze sie cos popsuc ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Moj ogar 200 : )
PostWysłany: Śro Sie 29, 2012 7:49 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sty 16, 2012 5:37 pm
Posty: 84
Pojazd: kaszlak.
Możesz włożyć tłok do cylindra i nie powinno sie nic stać..

_________________
Dorabianie króćców do różnych motorów, pod membranę i nie tylko.. - spawane metodą TIG.
Kostki pod membranę, wypełniacze komory korbowej - podkowy, wg. własnego pomysłu!!

Kontakt tylko i wyłącznie GG: 8313103


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Moj ogar 200 : )
PostWysłany: Czw Sie 30, 2012 12:50 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lut 12, 2012 9:31 pm
Posty: 411
Miejscowość: Waganiec
Pojazd: Garbus, E34 i stara Polówka. Ponad 20 jednośladów.
Nie no bez jaj, jedź po 3 pierścień. I na przyszłość zawsze kupuj z 5 pierścieni, niewielki koszt a nie trzeba jeździc po pierdołe.

_________________
Jeśli masz jakieś wraki motocykli, zbędne cześć, dokumenty- pisz, na pewno się dogadamy ;) (Za części do Ogarów i Komarów dziękuje, mam sporo, mogę sprzedać na kilogramy ;)

Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Moj ogar 200 : )
PostWysłany: Czw Sie 30, 2012 3:57 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Wrz 15, 2010 8:22 pm
Posty: 1841
Miejscowość: Wieluń [EWI]
Pojazd: Romet Chart 210 Elektronik '88
Piaggio Sfera NSL 50 '92
Honda Civic VI EJ9 '01
Był: Simson SR50/1 C "skuter" '88
Romet Pony 50-M-2 '87
Romet Komar 2330 '70
Opel Vectra A Irmscher CD Diamant 91'
Ano właśnie z jajami, do simsona zakładają jeden pierścień na tłoku 2p i zapierdala, więc nie przejmuj się, będzie się mniej grzał, a fabrycznie w jawach też było na dwóch :)

_________________
łan cyl, tu stroke :F
Apollan napisał(a):
GNICIE I BRODA TO NASZA WYGODA lachvj
taak


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Moj ogar 200 : )
PostWysłany: Czw Sie 30, 2012 6:02 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sty 16, 2012 5:37 pm
Posty: 84
Pojazd: kaszlak.
kuba063 napisał(a):
Nie no bez jaj, jedź po 3 pierścień. I na przyszłość zawsze kupuj z 5 pierścieni, niewielki koszt a nie trzeba jeździc po pierdołe.


Niby gdzie widzisz problem w jeździe na 2 pierścieniach przy tłoku na z 3 rowkami ?

_________________
Dorabianie króćców do różnych motorów, pod membranę i nie tylko.. - spawane metodą TIG.
Kostki pod membranę, wypełniacze komory korbowej - podkowy, wg. własnego pomysłu!!

Kontakt tylko i wyłącznie GG: 8313103


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Moj ogar 200 : )
PostWysłany: Czw Sie 30, 2012 9:32 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lut 12, 2012 9:31 pm
Posty: 411
Miejscowość: Waganiec
Pojazd: Garbus, E34 i stara Polówka. Ponad 20 jednośladów.
Wg mnie lepiej idzie na 3 ale ja ze wsi jestem i w życiu jawki nie widziałem wiec pewnie nic nie wiem...

_________________
Jeśli masz jakieś wraki motocykli, zbędne cześć, dokumenty- pisz, na pewno się dogadamy ;) (Za części do Ogarów i Komarów dziękuje, mam sporo, mogę sprzedać na kilogramy ;)

Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Moj ogar 200 : )
PostWysłany: Pią Sie 31, 2012 7:12 am 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Nie Lis 21, 2010 11:22 am
Posty: 757
Pojazd: corolla e11 1.4 kurwa stens luj gnuj w chuj monster enerdżi
amico
No to stan techniczny silnika w twoich trzystu jawkach pozostawia wiele do życzenia :)

_________________
MOTORI MINARELLI taak
DEZAMET taak


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Załącznik(i) Ogar 900/ ogar 205 Drążek zmieny biegow

patwar20

1

1899

Pon Sty 10, 2011 6:41 pm

apollan Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. ogar mt 50 :D

bosek3

5

3067

Wto Maj 02, 2006 9:51 am

bosek3 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Ogar 200 !

Mr.TaraN

5

2872

Sob Lip 28, 2007 7:46 pm

=XawiD= Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Ogar MZ 200

berith

6

3604

Wto Sty 29, 2008 6:52 pm

Dawideq Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. ogar

wujo14

2

2170

Sob Gru 08, 2007 7:50 pm

apollan Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.055s | 20 Queries | GZIP : Off ]