Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Kwi 27, 2024 3:01 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 6 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Ogar 200 !
PostWysłany: Pią Lip 27, 2007 10:09 pm 
Offline

Rejestracja: Pią Lip 27, 2007 9:41 pm
Posty: 5
Miejscowość: Środa Wielkopolska
Witam!
Mam rometa ogara 200. Chcę wyciągnąć na nim ile sie da ponieważ chcę przerobić go na cross. Wiem że na 100% muszę wymienić przekładnie od biegów bo jest popękana i nawet nie czuje jak na bieg wchodzi (Już nie powiem o niekontrolowanym przeskoku biegów). Do dyspozycji będę miał ok. 300zł + pomoc ojca i sąsiada + mój kolega. Ja i kolega dopiero zaczynamy przygodę z tuningiem więc proszę o wyrozumiałość. Was proszę o jakieś porady, sugestie, zdjęcia co i jak, dokładne opisy kroków tuningu. Dodam jeszcze tylko, że w zeszłym sezonie trochę mulił (45km/h max), na 3 biegu tracił swoje obroty. Z góry dziękuje i czekam na odpowiedzi.

Pozdrawiam!


Ostatnio edytowany przez Mr.TaraN, Pią Lip 27, 2007 10:34 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lip 27, 2007 10:14 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Mr.TaraN napisał(a):
na 3 biegu tracił swoje obroty
1. to chyba nie jest 205, ona miała 2 biegi, to jest 50T-3 z tego co pamiętam albo masz 200 :P

2. Zły dział (to jest o ogarach 200)

3. Tamatów jest o tym multum do sześcianu, radze poszukać, i tak ten temat zostanie zamknięty znając szanowną administarcję :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lip 27, 2007 10:31 pm 
Offline

Rejestracja: Pią Lip 27, 2007 9:41 pm
Posty: 5
Miejscowość: Środa Wielkopolska
ale te tematy są dość rozbudowane i skomplikowane jak na takiego noobka jak ja... więc proszę o jakieś proste rady. Dodam tylko że mam jeszcze Rometa Kadeta, więc jakby coś wymienić to mogę zapożyczyć właśnie z niego.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lip 27, 2007 10:47 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Widzę, że edytowałeś post, jesteś pewien, ze masz 200? Jak tak to w porządku, ale już nie musisz czytać tego tematu o profesionalnym tuningu, wybierz któryś z tematów o tuningu na tej stronie albo następnej, tam jest opisane prościej, niż budowa cepa.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lip 28, 2007 7:18 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Maj 09, 2007 7:55 pm
Posty: 426
Miejscowość: NS
Pojazd: ibiza 6L
Mr.TaraN napisał(a):
Dodam jeszcze tylko, że w zeszłym sezonie trochę mulił (45km/h max), na 3 biegu tracił swoje obroty.

Pewnie jest zdławiony. poczytaj to:
http://moto.kirc.pl/topics3/oddlawianie ... vt1762.htm
A potem jeszcze poradniki http://moto.kirc.pl/poradnik,2.html jest tam trochę o tuningu.
A reszte tak jak mówi Olo, dział "Tuning techniczny". Sam wiem że ciężko coś znaleźć nie znając słów kluczoiwych więc szukaj takich rzeczy jak cylinder 60cm3, skracanie krućca, membrana gaźnika, odchudzanie tłoka, wygrzewanie tłoka, filtr stożkowy, podkowa(wypełniacz) no i w ostateczności jeszcze kanały płuczące, przewiercanie dysz...

Tylko nie radzę zakładać nowych tematów o tym bo jest ich na forum wystarczająco dużo,a administracja nie lubi jak komuś nie chce sie szukać :)

[ Dodano: 28 Lipiec 2007, 08:22 ]
ps. i jeszcze o planowaniu głowicy poszukaj.

_________________
http://www.kwitnaceogrody.pl - projektowanie ogrodów - aranżacje zieleni - realizacja nasadzeń


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lip 28, 2007 7:46 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
No widzicie jak mnie znacie... Zamykam z powdów wyżej wymienionych. A jak nie rozumiesz, to się za to nie bierz - łatwiej już wytłumaczyć nie można. A i zanim zrobisz coś głupiego, radzę przeczytać zasadę działania silnika dwusuwowego - google.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 6 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Załącznik(i) Ogar 900/ ogar 205 Drążek zmieny biegow

patwar20

1

1905

Pon Sty 10, 2011 6:41 pm

apollan Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. ogar mt 50 :D

bosek3

5

3071

Wto Maj 02, 2006 9:51 am

bosek3 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Ogar MZ 200

berith

6

3607

Wto Sty 29, 2008 6:52 pm

Dawideq Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. ogar

wujo14

2

2172

Sob Gru 08, 2007 7:50 pm

apollan Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Ogar 205 WSK

ghg999

4

2024

Pią Mar 28, 2008 10:10 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 13 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.051s | 20 Queries | GZIP : Off ]